Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

😂😂😂😆 det går bra, bensin på bålet for them haters😃

Ja de tror sikkert jeg er en analfabetisk tulling😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurven skrev (Akkurat nå):

Ja de tror sikkert jeg er en analfabetisk tulling😄

Så er du bare en vanlig tulling! 😃

neida❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (På 4.6.2022 den 18.57):

Jeg er ikke ukjent med å forfatte på vegne av både grupper og pasienter, stiller så klart opp for deg også.

Har fortsatt ikke skrevet noe du😭

Nå velter følelsene opp i meg igjen, fra den dagen du stakk av i limousin 😢😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Har fortsatt ikke skrevet noe du😭

Nå velter følelsene opp i meg igjen, fra den dagen du stakk av i limousin 😢😥

Ja, men denne gangen er det fordi jeg har sløvet i skyggen mens noen skrudde opp varmen ute. I morgen skal jeg tilbake på jobb for å analysere og krype inn i andre menneskers tanker, da kan det hende jeg blir produktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
lurven skrev (5 timer siden):

Episode 55.

@Frøkenfryden  var endelig på vei hjem fra Sverige med Frantzen, de var begge enige om at det hadde vært en fin tur, og fryden hadde tilogmed fått lurt Frantzen sin tunge inn i sin munn.

I mellomtiden bakte @Kvakkekyllingen sine egne dumme skolebrød, de skulle hun dele med @Entern når han kom på besøk.

Et annet sted I Norge var @Titania ute å syklet i varmen og kroppstemperaturen hennes hadde steget til 114 grader.

I mellomtiden hadde @Villfisker gått tom for kaffe, son var hans viktigste energikilde.

Men heldigvis hadde han noe gammel nypete  liggende innerst i skapet.

Et helt annet sted hoppet @Hoppetaujenta opp og ned mens hun gråt sårt fordi hun savnet @Cid

Hehe. De teposene er jeg nesten tom for også nå. Var heldigvis ikke bare jeg som glemte at det stengte tidlig på lørdag, så da føler jeg meg litt bedre.:nigo: Hadde heldigvis handlet mat da, men kaffen gikk i glemmeboka.  

Dessuten fikk vi jo en ekstra «Søndag» i dag, så jeg får vel pelle meg i butikken så snart muligheten byr seg i morgen. ;) 

Selv om det er skikkelig varmt nå, er det likevel godt med et par kopper på morgenen. Noe som derimot forsvant med varmen i dag, er matlyst. Flere på KG som kjenner på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Villfisker skrev (1 time siden):

Hehe. De teposene er jeg nesten tom for også nå. Var heldigvis ikke bare jeg som glemte at det stengte tidlig på lørdag, så da føler jeg meg litt bedre.:nigo: Hadde heldigvis handlet mat da, men kaffen gikk i glemmeboka.  

Dessuten fikk vi jo en ekstra «Søndag» i dag, så jeg får vel pelle meg i butikken så snart muligheten byr seg i morgen. ;) 

Selv om det er skikkelig varmt nå, er det likevel godt med et par kopper på morgenen. Noe som derimot forsvant med varmen i dag, er matlyst. Flere på KG som kjenner på den?

Har du ingen butikker i nærheten som er åpne på søn og helligdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
lurven skrev (1 time siden):

Har du ingen butikker i nærheten som er åpne på søn og helligdager

Ikke annet enn serveringssteder tror jeg. I hvert fall ikke noen som selger kaffe. Heldigvis vanlig dag i morgen. Da skal jeg lage ei veldig god suppe også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (13 minutter siden):

Ikke annet enn serveringssteder tror jeg. I hvert fall ikke noen som selger kaffe. Heldigvis vanlig dag i morgen. Da skal jeg lage ei veldig god suppe også :) 

Åå hvilken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Frøkenfryden skrev (11 timer siden):

Åå hvilken?

En veldig god kålsuppe. Det høres kanskje ikke så spennende ut, men blir veldig godt med gode råvarer, svak varme, og lang koketid ;)  Koker man for hardt, blir den overkokt, og ikke noe god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 56

@Villfisker hadde endelig fått vært i butikken å kjøpt seg både kålsuppe og kaffe og var klar for en ny uke med tjuvfisking.

I mellomtiden hadde @Frøkenfryden blitt sterk og sånn og gått til innkjøp av nye vekter. Hun begynner å ligne på en skikkelig bodybuilder.

I Trøndelag satt @Entern og @Kvakkekyllingen å spiste smarte skolebrød.

Et helt annet sted i landet hadde @TheHairyToothfairy pølsefest helt alene.

@Sjokoladepenge lå å koste seg i solen og var i ferd med å smelte og bli til flytende sjokolade.

Det viste seg også at @Cid var tilbake fra eksil, og det gjorde @Hoppetaujenta så varm om hjertet at hun måtte ta seg et isbad for å ikke  smelte

@Luna Llena

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna Llena
lurven skrev (30 minutter siden):

Episode 56

@Villfisker hadde endelig fått vært i butikken å kjøpt seg både kålsuppe og kaffe og var klar for en ny uke med tjuvfisking.

I mellomtiden hadde @Frøkenfryden blitt sterk og sånn og gått til innkjøp av nye vekter. Hun begynner å ligne på en skikkelig bodybuilder.

@Sjokoladepenge lå å koste seg i solen og var i ferd med å smelte og bli til flytende sjokolade.

Det viste seg også at @Cid var tilbake fra eksil, og det gjorde @Hoppetaujenta så varm om hjertet at hun måtte ta seg et isbad for å ikke bli overopphetet.

Et annet sted var @Luna Llena på båttur med Odd, var det forsoning på gang?

Kan du slutte med de odd greiene,  begynner å bli lei.  Så hadde vært fint om du fant på noe annet heller.  Er ikke sur eller noe, ville bare si I fra. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (50 minutter siden):

Episode 56

Det viste seg også at @Cid var tilbake fra eksil, og det gjorde @Hoppetaujenta så varm om hjertet at hun måtte ta seg et isbad for å ikke  smelte

@Luna Llena

Var mye mer egg enn pylse. Noe som gjør det enda morsommere. 

Nå ble jeg sulten igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker
lurven skrev (3 timer siden):

Episode 56

@Luna Llena

Det er faktisk ingen dum ide lurven. Sesongen for villaks er såvidt startet også. Blir jeg tatt, får jeg vel grave ned et par kropper kanskje :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna Llena skrev (2 timer siden):

Kan du slutte med de odd greiene,  begynner å bli lei.  Så hadde vært fint om du fant på noe annet heller.  Er ikke sur eller noe, ville bare si I fra. Ok?

Trikset da er å skrive episodene selv og bake seg selv inn i egenvalgte scenarier man kunne tenke seg😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (5 timer siden):

En veldig god kålsuppe. Det høres kanskje ikke så spennende ut, men blir veldig godt med gode råvarer, svak varme, og lang koketid ;)  Koker man for hardt, blir den overkokt, og ikke noe god. 

Jeg lager verden beste grønnkålsuppe så jeg er superpositiv til denne! Kos deg😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Villfisker
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Jeg lager verden beste grønnkålsuppe så jeg er superpositiv til denne! Kos deg😃

Det høres veldig bra ut 😁 Fått øynene opp for de glemte grønnsakene de siste årene. 

Koser meg masse hver gang den lages ja. Fantastisk hvor mye godt man kan få ut av noen få gode varer 😉

Godt krydder er veldig viktig. Trenger ikke ørten av dem, men de må være gode.

Grønnkålsuppe kan sikkert bli veldig godt det også. Regner med at det er svak varme som gjelder der også?

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (3 timer siden):

Det høres veldig bra ut 😁 Fått øynene opp for de glemte grønnsakene de siste årene. 

Koser meg masse hver gang den lages ja. Fantastisk hvor mye godt man kan få ut av noen få gode varer 😉

Godt krydder er veldig viktig. Trenger ikke ørten av dem, men de må være gode.

Grønnkålsuppe kan sikkert bli veldig godt det også. Regner med at det er svak varme som gjelder der også?

Grønnkålen koker litt med til slutt bare. Først kraft potet og løk og sånn. Stavmikse og ha kokosmelk i. (Potet er mitt hemmelige triks for kremet suppe👌)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Grønnkålen koker litt med til slutt bare. Først kraft potet og løk og sånn. Stavmikse og ha kokosmelk i. (Potet er mitt hemmelige triks for kremet suppe👌)

Det hørtes faktisk veldig godt ut ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 57

@Villfisker hadde kokt kål som han skulle ta med på tjuvfisketur.

Han fikk noen feite laks på turen, men ble desverre nødt til å drepe @Væren og @Livets datter da han ble fersket av de.

Men han glemte å drepe hjernen deres og de ble til zombier.

I mellomtiden spiste og drakk @Entern  røyk og kaffe til frokost,mens @TinaEmilie98 nøyde seg med kun røyk.

I mellomtiden hadde @Millionsett på film med rare hunder.

Litt senere på dagen dro @Entern @Titania og @Frøkenfryden for å kjøpe sko, @Sola de ble også med for hun trodde det var sånn trippeltrumf i skobutikken, 3 for 2 tilbud og sånn.

@Entern og @Titania skulle ha størrelse 54, men ble da Videresendt til kanobutikken,

@Frøkenfryden skulle ha størrelse 19 og ble dermed sendt videre til barnas hus 

@Sola de fikk heller ikke tak i sko for trippeltrumf er jo på torsdager 

Et annet sted i landet hadde @LiseTV på seg kjole

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...