Entern Skrevet 26. mai 2022 #1021 Del Skrevet 26. mai 2022 Lurer på åssen dagens episode blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1022 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Episode 40 En utro tjener i kg administrasjonen har lekket til meg navn, hvor de kommer fra og yrket til alle brukerne her. @Entern er Lars fra Lillehammer,jobber som legeassistent @Frøkenfryden Er Stine fra sogndal jobber deltid som stripper @Cid er Åge fra Ålesund, jobber som ålefisker @TheHairyToothfairy er Bengt fra Bergen Jobber som bouncer @Geitis lena fra landsbygda, jobber som lastebilsjåfør @Kvakkekyllingen Therese fra Trøndelag Jobber ikke men er fulltids thøs @DundreMilfin Olga fra Oslo Jobber som operatør på dildofabrikken @Kate Upton kate fra Kongsvinger Jobber med å kjøre truck @Titania er Trine fra trømborg Jobber som telefonoperatør men kun internt i bedriften hun jobber i @Hoppetaujenta er Hanne fra Haugenstua Jobber som helsearbeider @lurven fra langtvekkistan jobber ikke, han er en latsabb @AliceNextDoor Alice fra Arendal Arbeidsleder. @SVK svein fra Sandefjord Sandblåser Endret 26. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #1023 Del Skrevet 26. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Episode 40 En utro tjener i kg administrasjonen har lekket til meg navn, hvor de kommer fra og yrket til alle brukerne her. @Entern er Lars fra Lillehammer,jobber som legeassistent @Frøkenfryden Er Stine fra sogndal jobber deltid som stripper @Cid er Åge fra Ålesund, jobber som ålefisker @TheHairyToothfairy er Bengt fra Bergen Jobber som bouncer @Geitis lena fra landsbygda, jobber som lastebilsjåfør @Kvakkekyllingen Therese fra Trøndelag Jobber ikke men er fulltids thøs @DundreMilfin Olga fra Oslo Jobber som operatør på dildofabrikken @Kate Upton kate fra Kongsvinger Jobber med å kjøre truck @Titania er Trine fra trømborg Jobber som telefonoperatør men kun internt i bedriften hun jobber i @Hoppetaujenta er Hanne fra Haugenstua Jobber som helsearbeider @lurven fra langtvekkistan jobber ikke, han er en latsabb Ååå spesialepisode🥰🥰🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1024 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ååå spesialepisode🥰🥰🤩🤩 Ja sånn for å bli litt bedre kjent med karakterene. Kommer litt mer bakgrunnsinformasjon i neste episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #1025 Del Skrevet 26. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Ja sånn for å bli litt bedre kjent med karakterene. Kommer litt mer bakgrunnsinformasjon i neste episode Kjører forresteb sjowet mitt til Dirrrty med Aguliera.hva ellers liksom! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1026 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kjører forresteb sjowet mitt til Dirrrty med Aguliera.hva ellers liksom! Ja tipper du lignet litt på henne i 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mai 2022 #1027 Del Skrevet 26. mai 2022 Jeg var rett ved Trømborg forrige helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #1028 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kjører forresteb sjowet mitt til Dirrrty med Aguliera.hva ellers liksom! hey hey hey!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #1029 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): hey hey hey!!! 😂🤪👍👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #1030 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂🤪👍👌 Iff jur nått dørti jur nått hir tu parti 🤪😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mai 2022 #1031 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Iff jur nått dørti jur nått hir tu parti 🤪😂 😂😂😂 ring di alarm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2022 #1032 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): 😂😂😂 ring di alarm! Hei, du ringte? Er det noen som plager? Skal jeg hive ut han der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #1033 Del Skrevet 26. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (19 minutter siden): Hei, du ringte? Er det noen som plager? Skal jeg hive ut han der? Det var @lurven, tror han tafser på jentene igjen 🐖🐖🐖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. mai 2022 #1034 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Det var @lurven, tror han tafser på jentene igjen 🐖🐖🐖 Hysj når jeg snakker med danserne. forresten, har du drukket mye nå? Hvordan er formen? Kan du bli med meg ut her litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1035 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Entern skrev (24 minutter siden): Det var @lurven, tror han tafser på jentene igjen 🐖🐖🐖 Nei de er de som tafser på meg, men det går bra, trenger ikke å kaste ut noen Endret 26. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 26. mai 2022 #1036 Del Skrevet 26. mai 2022 lurven skrev (6 timer siden): Episode 40 En utro tjener i kg administrasjonen har lekket til meg navn, hvor de kommer fra og yrket til alle brukerne her. @Entern er Lars fra Lillehammer,jobber som legeassistent @Frøkenfryden Er Stine fra sogndal jobber deltid som stripper @Cid er Åge fra Ålesund, jobber som ålefisker @TheHairyToothfairy er Bengt fra Bergen Jobber som bouncer @Geitis lena fra landsbygda, jobber som lastebilsjåfør @Kvakkekyllingen Therese fra Trøndelag Jobber ikke men er fulltids thøs @DundreMilfin Olga fra Oslo Jobber som operatør på dildofabrikken @Kate Upton kate fra Kongsvinger Jobber med å kjøre truck @Titania er Trine fra trømborg Jobber som telefonoperatør men kun internt i bedriften hun jobber i @Hoppetaujenta er Hanne fra Haugenstua Jobber som helsearbeider @lurven fra langtvekkistan jobber ikke, han er en latsabb @AliceNextDoor Alice fra Arendal Arbeidsleder. @SVK svein fra Sandefjord Sandblåser Hehe, du er ikke sann. Får henge litt på rutebilstasjonen, jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. mai 2022 #1037 Del Skrevet 26. mai 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Hehe, du er ikke sann. Får henge litt på rutebilstasjonen, jeg. Og spise rifla påmm fri 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1038 Del Skrevet 26. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Og spise rifla påmm fri 😆 Med thåvsand ailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2022 #1039 Del Skrevet 26. mai 2022 I neste episode kommer bakgrunnshistorien om @Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. mai 2022 #1040 Del Skrevet 27. mai 2022 Entern skrev (16 timer siden): Iff jur nått dørti jur nått hir tu parti 🤪😂 Ler av denne ennå. Lyst til å lage en festinvitasjon der det står😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå