Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #361 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Derrick var mer lugubert enn skummelt da 😄 Jeg var en veldig sart sjel. silke var lugubert! tilfeldigvis damer i trusa i bakgrunnen hele tiden😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #362 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (14 minutter siden): Første gang jeg så/skulle se Exorcisten sovna jeg 😜 Haha Jeg sov meg gjennom en star wars maraton på prosjektor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #363 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Husker faktisk 2 episoder ganske godt, etter 30 år😁 Wow!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #364 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha Jeg sov meg gjennom en star wars maraton på prosjektor Hvis det inkluderte prequels forstår jeg deg godt 😊 Hvis ikke: FYYYYYYYYYYYY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #365 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Wow!! Man får evige merker på sjelen av Derrick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #366 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): 44 Så jeg så kanskje barne-tv lenger også..og rakk mer enn du. og jeg var ganske barnslig lenge. Lekte barbie hakket for lenge også🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #367 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hvis det inkluderte prequels forstår jeg deg godt 😊 Hvis ikke: FYYYYYYYYYYYY Syns det var kjedelig🙈 unnskyld! Også sovet en del på Harry potter og Ringenes Herre. På kino🤪 har veldig godt sovehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 9. mai 2022 #368 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Jeg har musikk som er skumlere enn den filmen😈💀👹👻🙃 Hvem har ikke det🤘🏼😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #369 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 12 Endelig parkerte @TheHairyToothfairy bussen og alle gikk tilbake til sine normale liv, @Frøkenfryden var tilbake for å krympe hjerner blant annet. @Fløff skal bruke uken til å finne nye dildoer og prøve å holde seg unna sylta folk. Mens @Kate Upton skal bruke uka til å drikke whisky og høre på Mötley crue og sånn. I mellomtiden lå @Kvakkekyllingen i fosterstilling et annet sted i landet. @AthenaRavenLuna tok med seg @Cid hjem til grotten sin, der hun tvangsforet han enda verre enn før. Og hun tvang han i tillegg til å se på Odd kamper. Hun hadde fullført transformasjonen sin til å bli scarlet witch og var nå ondere enn noen gang. Hvorfor lå jeg i fosterstilling? 😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #370 Del Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hvorfor lå jeg i fosterstilling? 😂👍 Håper du så At du var på hugget i episode 13! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #371 Del Skrevet 9. mai 2022 Kate Upton skrev (7 minutter siden): Hvem har ikke det🤘🏼😈 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #372 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Syns det var kjedelig🙈 unnskyld! Også sovet en del på Harry potter og Ringenes Herre. På kino🤪 har veldig godt sovehjerte Du er tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #373 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Så jeg så kanskje barne-tv lenger også..og rakk mer enn du. og jeg var ganske barnslig lenge. Lekte barbie hakket for lenge også🙈 Det var sikkert bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #374 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Håper du så At du var på hugget i episode 13! Å herremin 😂 Spagat???? Du er klin gal frøken.😆 Og jeg også 😛 Skjønner hvorfor jeg lå i fosterstilling!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #375 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (19 minutter siden): 44 Var ikke du 46? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #376 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Var ikke du 46? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #377 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Har du sett fragglene? Ja lurven skrev (1 time siden): Hvorfor? Fordi rimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #378 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei Da ble du 2 år yngre da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #379 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Da ble du 2 år yngre da 😄 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #380 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (28 minutter siden): Jeg har musikk som er skumlere enn den filmen😈💀👹👻🙃 Ja og du er sikkert skumlere sjøl også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå