Pauline Skrevet 6. november 2005 #21 Skrevet 6. november 2005 Hm... kanskje en ide for meg også?! ← Har aldri filosofert over dem før. Takk for tipset!
Gjest Skauta Skrevet 7. november 2005 #22 Skrevet 7. november 2005 Neeeei!! Eg ville jo ha rose..... ←
Orestes Skrevet 8. november 2005 #25 Skrevet 8. november 2005 Koffert? Mappe? Jeg ser kaffekopper. Liggende kaffekopper. Sært? Jammen jeg drikker ikke kaffe uansett, så da spiller det liten rolle åssen vei koppen er. Det eneste jeg ser etter er om det har vært nye innlegg siden sist, altså styrken på fargen.
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #26 Skrevet 8. november 2005 Eneste gangen jeg ser på dem er for å se om det har kommet nye innlegg i tråden.
Gjest Spacegirl Skrevet 9. november 2005 #27 Skrevet 9. november 2005 De har jeg aldri sett på, for jeg vet ikke hva de forskjellige fargene betyr. Men nå som jeg har lært at jeg kan se på kofferten om jeg har skrevet innlegg i tråden, kommer jeg nok til å se på dem. Så slipper jeg å bla igjennom hele trådene for å sjekke om jeg har skrevet noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå