Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

lurven skrev (1 time siden):

Nei. Har bare møtt de på fest og sånn med mange andre til stede.

Har møtt et par fra nettet,en herfra også faktisk, men da har det vært sånn hjemmebesøk og sånn😀

Leste dette så feil. Et par fra nettet.. jeg bare.. å lurven hadde trekantfester. 😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Jepp! Når vi ikke har muligheten ellers er det godt 😂 

Ja sjelden jeg går på McD men noen ganger er det skikkelig godt (ditto BK - bor rett ved både BK og McD og BK er veldig praktisk når man er sliten og sulten og vil hjem og sove 😊).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Leste dette så feil. Et par fra nettet.. jeg bare.. å lurven hadde trekantfester. 😂😂😂

😆 nei det kunne jeg aldri gjort, det hadde blitt for kleint.

Men for å oppklare så har jeg møtt noen mennesker fra nettet ved forskjellige anledninger, og så har de pyntet jævelen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

😆 nei det kunne jeg aldri gjort, det hadde blitt for kleint.

Men for å oppklare så har jeg møtt noen mennesker fra nettet ved forskjellige anledninger, og så har de pyntet jævelen min

🙈🙈🙈  

Med banos🤪😂!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (39 minutter siden):

Har du dratt inn til byen

Jepp. Men er på tur til en annen by nå. Levanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (41 minutter siden):

Men vi skulle jo bytte liv, her er jo din meny da vet du! 

862DA74D-A266-4737-AAD3-5D86916EABDA.jpeg

Jamen, jeg er jo stappmett nå :( Når er det middag der da? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Jepp. Men er på tur til en annen by nå. Levanger.

Er det sør for Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (40 minutter siden):

Ja sjelden jeg går på McD men noen ganger er det skikkelig godt (ditto BK - bor rett ved både BK og McD og BK er veldig praktisk når man er sliten og sulten og vil hjem og sove 😊).

Ja. Velger alltid McD eller BK når vi er i byen 😁 Egentlig mest fordi vi vet hvor det ligger og at begge liker maten 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Ja. Velger alltid McD eller BK når vi er i byen 😁 Egentlig mest fordi vi vet hvor det ligger og at begge liker maten 😛

Synes BK spesielt stort sett alltid er ålreit 😊

Foretrekker i grunnen kinarestaurant (eller Thai) dog, ikke mye dyrere og også stort sett alltid ålreit 😊
Men går på BK oftere tror jeg 😀

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (Akkurat nå):

Synes BK spesielt stort sett alltid er ålreit 😊

Foretrekker i grunnen kinarestaurant (eller Thai) dog, ikke mye dyrere og også stort sett alltid ålreit 😊

Det er sant :)

Det hadde sikkert jeg også gjort. Men sjelden jeg er i byen uten samboer, og han får man ikke med på mange steder😂 For en særing ass 😡😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Det hadde sikkert jeg også gjort. Men sjelden jeg er i byen uten samboer, og han får man ikke med på mange steder😂 For en særing ass 😡😂

🤣🤣🤣🤣

Jeg tror faktisk jeg prøvde frityrstekt svin i sursøt saus FØR min første hamburger så selv om smakene er mer spennende er de ikke «skumle» liksom 😊

Må forresten si, husker godt første gangene jeg spiste kinesisk, indisk og noenlunde ordentlig tex mex 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos junkfood så har jeg kjøpt Cosori airfryer.

Og jeg bruker den mest til kyllingfilet og grønnsaker, men tjukke fries blir helt SYKT nam!!!!

Om man liker smaken av mye fett er det nok skuffende - men om kjærligheten ligger i den myke potetgreia inni en sprø overflate så er det 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden):

Ikke vær sur på Thomas, han er en fin fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (5 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣

Jeg tror faktisk jeg prøvde frityrstekt svin i sursøt saus FØR min første hamburger så selv om smakene er mer spennende er de ikke «skumle» liksom 😊

Må forresten si, husker godt første gangene jeg spiste kinesisk, indisk og noenlunde ordentlig tex mex 😁

Du har god hukommelse 😂 Jeg husker knapt hva det jeg nettopp spiste smakte 😛 Er vel fordi det var noe som ikke er spesiellt fancy 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (2 minutter siden):

Ikke vær sur på Thomas, han er en fin fyr

Ja. Han er kjempefin! Men het han ikke Gunnar? Gubbe-Gunnar 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Ja. Han er kjempefin! Men het han ikke Gunnar? Gubbe-Gunnar 😂

Vet ikke har gått i surr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (8 minutter siden):

Apropos junkfood så har jeg kjøpt Cosori airfryer.

Og jeg bruker den mest til kyllingfilet og grønnsaker, men tjukke fries blir helt SYKT nam!!!!

Om man liker smaken av mye fett er det nok skuffende - men om kjærligheten ligger i den myke potetgreia inni en sprø overflate så er det 🥰

Høres godt ut 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden):

Du har god hukommelse 😂 Jeg husker knapt hva det jeg nettopp spiste smakte 😛 Er vel fordi det var noe som ikke er spesiellt fancy 😂 

Det er noen ting som blir sittende liksom, som min første indisk for 20 år siden: lam tikka, medium+, på Tandoori Hut på Sagene. Nydelig mat og flott service i bittelite koselig lokale med Bollywood musikk og en flott middelaldrende pakistansk servitør. Satt der i to timer tror jeg. Sjelden blitt så mett. Helt fantastisk😀😀😀😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...