Gå til innhold

Frøkenfryden


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fløff skrev (3 minutter siden):

Du havnet nesten på romantisk middag på Youngstorvet her med den kjekke avataren til @Entern, det hadde jo tatt seg ut. 
 

Bare si ifra om jeg skal kople deg på noen andre. Bryllup med bruker nr 837274? 
 

Vi er forøvrig like pur unge 🍰
 

 

Sku tatt seg ut! Jeg er meget fornøyd med han jeg har og hadde noen røffe nettdate-år før jeg fant ham .. så nå jeg holder fast! 😃

 

fint å være ung! Skal snart skåle for min ungdom i baren😎 god fredag Karsten Giftekniv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (47 minutter siden):

Sku tatt seg ut! Jeg er meget fornøyd med han jeg har og hadde noen røffe nettdate-år før jeg fant ham .. så nå jeg holder fast! 😃

 

fint å være ung! Skal snart skåle for min ungdom i baren😎 god fredag Karsten Giftekniv! 

Jeg er CISkvinne! 😂

Og hurra for dessertfunn på nettdating- har faktisk aldri datet i hele mitt liv tross at jeg er gift.

I gamledager for de hundre årene siden jeg traff mitt vedkommende, før ghosting og sviping traff man hverandre ansikt til ansikt 👀 Var mye rart da og, men ikke SÅ brutalt som i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (3 minutter siden):

Jeg er CISkvinne! 😂

Og hurra for dessertfunn på nettdating- har faktisk aldri datet i hele mitt liv tross at jeg er gift.

I gamledager for de hundre årene siden jeg traff mitt vedkommende, før ghosting og sviping traff man hverandre ansikt til ansikt 👀 Var mye rart da og, men ikke SÅ brutalt som i dag.

Kan ikke ha vært lett for de med sosialangst den gang 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

Kan ikke ha vært lett for de med sosialangst den gang 😕 

Var nettdating da og, men ikke Tinderswipes 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (25 minutter siden):

Var nettdating da og, men ikke Tinderswipes 😅

Trodde du tenkte enda lengre tilbake 😛 husker godt tiden før Tinder hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Tror kroppen tåler mye! At det er rom for slinger i valsen og det går bra. Dog tror jeg litt at å leve usunt tåles bedre i 20-åra og oppi de 30. men at man deretter kanskje ser mer spor av livsstil på personen. Min teori.

Personlig syns jeg det rart at jeg ikke veide mer i 2016😂 Åt godt! 

 

Ja det stemmer kanskje. Men jeg trener jo vanligvis en del så håper jeg vil klare meg ganske bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (1 minutt siden):

Ja det stemmer kanskje. Men jeg trener jo vanligvis en del så håper jeg vil klare meg ganske bra

Jajaja dette går så bra så, jeg heier jo:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jajaja dette går så bra så, jeg heier jo:duskedame:

Legen min skrøt også av meg, ga meg 👍

Det tar jeg som et godt tegn

Men det var riktignok før hjerteproblemer, men hjerteproblemene skyldtes jo ikke dårlig livsstil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Grattiz med egen tråd, Fryden! Får jeg væ'me å fjase? 

Kanskje du får din egen tråd etterhvert med 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Flott beskrivelse! Og merk; uten frierbehov! Sier ikke nei takk til bilder av Christian Borch og Espen Aas i ny og ne da😆

Er ikke overrasket over at Espen ass blir nevnt i denne tråden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Spør du for en venn? 🤪

hehe.  Jeg har aldri vært aldersstrikt og mine forrige kjæreste er vel 55 nå. Men møtte mann da jeg var 30 og da var 20 ikke så aktuelt. Det blir veldig ulikt tror jeg.

Jeg har nesten alltid vært sammen  med eldre damer, men har ligget med noen yngre da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (5 timer siden):

Jeg er CISkvinne! 😂

Og hurra for dessertfunn på nettdating- har faktisk aldri datet i hele mitt liv tross at jeg er gift.

I gamledager for de hundre årene siden jeg traff mitt vedkommende, før ghosting og sviping traff man hverandre ansikt til ansikt 👀 Var mye rart da og, men ikke SÅ brutalt som i dag.

CISkvinne noteres! Her kan alle kalles det de ønsker😀 Jeg skal si til mann at han er et dessertfunn😁😂 Han er litt kokkemann så det vil han nok like!

Internett var litt røft, men jeg skal ikke svartmale det altså, møtte 95% reale bra karer som bare ikke passet meg. uten at jeg tenker de var dårlige liksom. Jeg syns alt virker røffere nå og er glad jeg slipper må jeg innrømme. Jeg følte meg som en litt for følsom sjel til alt det der. 
Så high five til oss, som fant våre🙂❤️
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (12 minutter siden):

Kanskje du får din egen tråd etterhvert med 😄 

Det tviler jeg på, for tror ikke jeg er ikke så kjent her inne og er ikke med i noen klikk, men hadde jo vært litt kult da 😁

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Jeg skylder dere alle tusen svar nå! I alle tråder! Ikke bra, jeg elsker å ha ting på stell! 😮….. men et møte venter og så en bar med hauger av folk jeg liker. Så de må få låne meg nå. Men plutselig er jeg tilbake og svarer 👍🙂

Noen ganger får jeg heller ikke svart på alt, skjer mye her noen ganger. Vanskelig å følge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Fløff skrev (5 timer siden):

Jeg er CISkvinne! 😂

Og hurra for dessertfunn på nettdating- har faktisk aldri datet i hele mitt liv tross at jeg er gift.

I gamledager for de hundre årene siden jeg traff mitt vedkommende, før ghosting og sviping traff man hverandre ansikt til ansikt 👀 Var mye rart da og, men ikke SÅ brutalt som i dag.

Jeg har faktisk heller aldri vært på date, har vært sex eller kjærlighet ved første blikk alle gangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurven skrev (1 minutt siden):

Noen ganger får jeg heller ikke svart på alt, skjer mye her noen ganger. Vanskelig å følge med

Skjer veeeeldig mye! Jeg skal opp 05 og ta igjen!😂 Kommer dog ikke til å innebære at jeg sier hvor unge menn jeg har ligget med😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Noen ganger får jeg heller ikke svart på alt, skjer mye her noen ganger. Vanskelig å følge med

Men ganske moro, må si det, koser meg overraskende mye her🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Jeg har faktisk heller aldri vært på date, har vært sex eller kjærlighet ved første blikk alle gangene

Sex ved første blikk😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Det tviler jeg på, for tror ikke jeg er ikke så kjent her inne og er ikke med i noen klikk, men hadde jo vært litt kult da 😁

Det er stas! Jeg liker at den ikke har rammer så ingen kan klandres for ikke å holde temaet:Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...