Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Cid skrev (47 minutter siden):

Jeg lurven og frøken har bare kjent hverandre i en måned 😅

Kom på idé til navn på tråden din

Jukketråden

Ååå, trodde dere hadde kjent hverandre i årevis jeg. Jeg har jo ikke vært aktiv på sosial prat før nå, selv om brukeren min er langt fra ny. Den første brukeren lagde jeg i 2002, faktisk (eller var det i 2001?), så hadde jeg et laaaangt opphold før jeg kom tilbake i 2016 med denne brukeren.

:hoho: Da begynner vel folk å lure på om den er på feil underforum :hoho: 

Frøkenfryden skrev (40 minutter siden):

Skjønner at det virker slik, det har vært veldig mye prat de siste ukene, jeg har dog bare vært aktiv sånn 6 uker, mange har nok skravlet over år. Men jeg ble godt mottatt🙂

og syns, oppriktig, at nye folk som er hyggelige og vil bli med er superstas! 👍

Enig: tull ruler!

Å, trodde du hadde vært her i årevis jeg :fnise: Har blitt godt mottatt jeg også, dere er så fine atte! 💜

Ja, tull er gull! :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (42 minutter siden):

Vi fjaser heldigvis mye! Og alle blir koko i blikket når vi snakker om dette. Sjef kjøper lass med godis som trøst😂

Godtesnop heter det :nei:

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (14 minutter siden):

Ååå, trodde dere hadde kjent hverandre i årevis jeg. Jeg har jo ikke vært aktiv på sosial prat før nå, selv om brukeren min er langt fra ny. Den første brukeren lagde jeg i 2002, faktisk (eller var det i 2001?), så hadde jeg et laaaangt opphold før jeg kom tilbake i 2016 med denne brukeren.

Å, trodde du hadde vært her i årevis jeg :fnise: Har blitt godt mottatt jeg også, dere er så fine atte! 💜

Jeg synes du er veldig artig og trivelig :) Du minner meg også litt om en annen bruker som var her før noe som jeg ser på som veldig positivt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (57 minutter siden):

Vi fjaser heldigvis mye! Og alle blir koko i blikket når vi snakker om dette. Sjef kjøper lass med godis som trøst😂

Snill sjef, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
jukkapalme skrev (17 minutter siden):

Vi er nok på samme fjasenivå, derfor vi ble så lett kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
jukkapalme skrev (18 minutter siden):

Hva var nicket ditt i 2002?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Sex ved første blikk😂😂

Skjedde meg en gang 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg synes du er veldig artig og trivelig :) Du minner meg også litt om en annen bruker som var her før noe som jeg ser på som veldig positivt :) 

Tusen takk! :blomst: Du er god du. 

lurven skrev (1 minutt siden):

Hva var nicket ditt i 2002?

Jeg husker ikke :fnise: Men skal si fra om jeg kommer på det. Men jeg skrev mest som gjest siden jeg til stadighet glemte å logge meg inn. Var ikke noe "husk meg"-funksjon på siden på den tiden, tror jeg. Jeg fjaset mye på den tiden og jeg. Ble til og med utestengt for et døgn, eller om det var tre dager :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette underforumet er så ekstremt inkluderende og hyggelig og fullt av kjempesnille og morsomme folk 😊😊😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg husker ikke :fnise: Men skal si fra om jeg kommer på det. Men jeg skrev mest som gjest siden jeg til stadighet glemte å logge meg inn. Var ikke noe "husk meg"-funksjon på siden på den tiden, tror jeg. Jeg fjaset mye på den tiden og jeg. Ble til og med utestengt for et døgn, eller om det var tre dager :skratte: 

Jeg har vært her siden 2003, dog med mange pauser.

Var mest aktiv fra 03-05 og i 14-15 og nå da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Dette underforumet er så ekstremt inkluderende og hyggelig og fullt av kjempesnille og morsomme folk 😊😊😊😊

Helt enig. De som mener at KG bare er mobbing og personangrep har ikke vært på sosial prat :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Entern skrev (2 minutter siden):

Ja dette stedet er det beste på hele KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Helt enig. De som mener at KG bare er mobbing og personangrep har ikke vært på sosial prat :) 

Det tror jeg du har 100% rett i! 😊😊😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (1 minutt siden):

Ja dette stedet er det beste på hele KG

Uten dette stedet hadde jeg aldri giddet å henge på KG - ikke postet i alle fall 😅😊😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Entern skrev (Akkurat nå):

Uten dette stedet hadde jeg aldri giddet å henge på KG - ikke postet i alle fall 😅😊😊😊😊

Dette er grunnen til at jeg bruker mye tid på KG. Ikke like gøy på generell debatt og barn og familie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært her siden 2003, dog med mange pauser.

Var mest aktiv fra 03-05 og i 14-15 og nå da

Aha :) Ja, de fleste har nok litt pauser innimellom. Jeg forsvant med den gamle brukeren i ca 2005, tror jeg, så hadde et opphold på omtrent 11 år. Aldri vært så aktiv som nå da. Glad jeg har begynt å være aktiv på sosial prat, er veldig koselig her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (1 time siden):

Digger når enn vi begynner å prate om Juni og Christian 😅 Jeg drev og sammenlignet Daenerys og Jon Snow med Juni og Christian i en annen tråd 😂 Blir små drager da istedenfor ekorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Godtesnop heter det :nei:

😂

Det lærte jeg til og med før jeg lagde meg bruker her😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

Jeg lurven og frøken har bare kjent hverandre i en måned 😅

Kom på idé til navn på tråden din

Jukketråden

Hva behager unge mann! 😯🙃

Jeg sa løse rammer! Ikke tøserammer! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Blir ikke noen jukketråd selv om du og palmen din kom altså. Her er det sånn passe sømmelig:rolleyes:

Haha, det er bra vi virker som en solid gjeng fra back in the days. Etter få uker.
Det er mulig jeg har gjort mye ut av meg min korte tid her. 🤪 Minner meg om da jeg hadde min første lønnssamtale på jobben min etter ett år. Sjef bare «Har du bare vært her 1 år, føles lenger». 😂 jeg valgte tolke det i beste mening, som at jeg gjør mye ut av meg. 🤓

Ps Bra du liker oss. Vi liker deg her også. Og du er supervelkommen🥰

Oi.. frokost tilgjengelig om 4 minutter! Jeg må gå! Elsker frokost:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...