Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #41 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (19 minutter siden): Fryden var så ansvarlig at hun fikk lov, jeg var bare med som sidekick Dere glemmer at jeg lekte med barbie lenge ennå I den alderen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #42 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (33 minutter siden): Etter 1 dag så føltes det for meg ut som at jeg deg og lurven hadde vokst opp sammen 😄 DET hadde vært noe😃 Koselig at du føler det sånn🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #43 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (38 minutter siden): Ja kanskje jeg skal skrive noe der også, bare for å skape litt temperatur. Mange som ikke veit at det man kaller 1kalori egentlig er en kilokalori. Så alt må ganges med 1000 Ja jeg er nerd🤓🥸😁 Og du.. si fra om du er der. Jeg har vært der litt men ikke så mye, men syns det er noen litt triste kosthold hos noen. Å bare være tynn med rart kosthold syns jeg er litt trist jeg da. Må gi kropp bra ting syns jeg🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #44 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (35 minutter siden): Ja vi kunne passa deg når du var liten, da skulle du fått så mye godteri du ville ha Og karbonader! Jeg elsket det som liten også😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #45 Del Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nerd er gøy! Jeg vet det fordi jeg jo leste meg opp, men fanken så liten den skriften om kaloriene på ting blir når man er 41 og supersynet svinner litt hen🙄 Beste kompliment jeg har fått er at jeg var en kul nerd. Visste du det fra før? Eller leste du deg opp nå? 😲 trodde fortsatt du hadde supersyn😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #46 Del Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Dere glemmer at jeg lekte med barbie lenge ennå I den alderen😂 Ja men du bytta ut Barbie med cid de dagene vi passa han, han var din menneskelige barbiedukke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #47 Del Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og du.. si fra om du er der. Jeg har vært der litt men ikke så mye, men syns det er noen litt triste kosthold hos noen. Å bare være tynn med rart kosthold syns jeg er litt trist jeg da. Må gi kropp bra ting syns jeg🙂 Ja kan nok få mangelsykdommer hvis man ikke spiser bra, og selv om man er tynn kan helsen være dårlig, med høyt kolesterol og sånn. Jeg har alltid vært tynn, men har aldri spist spesielt sunt, spiser både usunne og sunne ting. Men da jeg sjekket meg hos legen i fjor var alt helt tipp topp. Men det var før jeg fikk hjertebetennelse da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #48 Del Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og karbonader! Jeg elsket det som liten også😀 Jaaa han skulle spist karibisser til de tøt ut av ørene hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #49 Del Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og du.. si fra om du er der. Jeg har vært der litt men ikke så mye, men syns det er noen litt triste kosthold hos noen. Å bare være tynn med rart kosthold syns jeg er litt trist jeg da. Må gi kropp bra ting syns jeg🙂 Har skrevet litt der noen ganger.kan ikke så mye om kosthold jeg, du kan nok mye mer enn meg, men jeg har begynt å interessere meg litt for temaet i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #50 Del Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Dere glemmer at jeg lekte med barbie lenge ennå I den alderen😂 Jeg brukte jo hodet til barbien som smokk 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fr. Akk Skrevet 29. april 2022 #51 Del Skrevet 29. april 2022 Hva er dette da? Er det sisten? eller catsj the flag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #52 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Beste kompliment jeg har fått er at jeg var en kul nerd. Visste du det fra før? Eller leste du deg opp nå? 😲 trodde fortsatt du hadde supersyn😲 Kul nerd er kjempekompliment😃 Kalorigreiene? Visste at det er to betegnelser ja, uten at jeg husket hvor mye man ganger med. Synet blir dårligere. Makan! Snart blir det linsene + lesebriller😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #53 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Jeg brukte jo hodet til barbien som smokk 😂 Stor i kjeften si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #54 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Ja kan nok få mangelsykdommer hvis man ikke spiser bra, og selv om man er tynn kan helsen være dårlig, med høyt kolesterol og sånn. Jeg har alltid vært tynn, men har aldri spist spesielt sunt, spiser både usunne og sunne ting. Men da jeg sjekket meg hos legen i fjor var alt helt tipp topp. Men det var før jeg fikk hjertebetennelse da Tror kroppen tåler mye! At det er rom for slinger i valsen og det går bra. Dog tror jeg litt at å leve usunt tåles bedre i 20-åra og oppi de 30. men at man deretter kanskje ser mer spor av livsstil på personen. Min teori. Personlig syns jeg det rart at jeg ikke veide mer i 2016😂 Åt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #55 Del Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Stor i kjeften si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. april 2022 #56 Del Skrevet 29. april 2022 Fr. Akk skrev (16 minutter siden): Hva er dette da? Er det sisten? eller catsj the flag En generell fjasetråd med @Frøkenfryden i midten, litt a la @Hoppetaujenta sin tråd men litt mindre fokusert 😀😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #57 Del Skrevet 29. april 2022 Fr. Akk skrev (17 minutter siden): Hva er dette da? Er det sisten? eller catsj the flag Vet ikke helt. Er ikke så strengt her, man kan fjase og kose seg. Jeg lagde ikke tråden til meg selv. Fikk den som en liten gave🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. april 2022 #58 Del Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tror kroppen tåler mye! At det er rom for slinger i valsen og det går bra. Dog tror jeg litt at å leve usunt tåles bedre i 20-åra og oppi de 30. men at man deretter kanskje ser mer spor av livsstil på personen. Min teori.! Som mann i 40 åra må jeg si jeg tror du har rett 👍😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #59 Del Skrevet 29. april 2022 Entern skrev (Akkurat nå): En generell fjasetråd med @Frøkenfryden i midten, litt a la @Hoppetaujenta sin tråd men litt mindre fokusert 😀😁 Flott beskrivelse! Og merk; uten frierbehov! Sier ikke nei takk til bilder av Christian Borch og Espen Aas i ny og ne da😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #60 Del Skrevet 29. april 2022 (endret) Entern skrev (3 minutter siden): En generell fjasetråd med @Frøkenfryden i midten, litt a la @Hoppetaujenta sin tråd men litt mindre fokusert 😀😁 Dobbelpost.. benytter endringen til å poste bilde av hotellrom. Fikk rom med kaffemaskin Endret 29. april 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå