Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Dere lurer nok veldig på hva jeg har bedrevet siste uka. :himle: Det hadde nok passet best i uinteressanttråden.. men kjører på. 

Svømt. Vært litt ute av meg. Fått blomst. Blitt frisk av forkjølelse. Jobbet for mye. Sett serie om Jill Dando på Netflix. Spist mye lompepizza. Drukket ett vinglass. Kjøpt stearinlys med høstfarger. 🧡 Sett stjernekamp alene og ikke kunnet skrive om det her😢 Trukket en tann og lever på suppe og grøt ennå. Laget mitt eget pæresyltetøy🥰

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 18.10.2023 den 19.10):

Dere lurer nok veldig på hva jeg har bedrevet siste uka. :himle: Det hadde nok passet best i uinteressanttråden.. men kjører på. 

Svømt. Vært litt ute av meg. Fått blomst. Blitt frisk av forkjølelse. Jobbet for mye. Sett serie om Jill Dando på Netflix. Spist mye lompepizza. Drukket ett vinglass. Kjøpt stearinlys med høstfarger. 🧡 Sett stjernekamp alene og ikke kunnet skrive om det her😢 Trukket en tann og lever på suppe og grøt ennå. Laget mitt eget pæresyltetøy🥰

Glad du er tilbake 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet apetitt litt. Uvant. Stress eller tanntrekk eller begge deler mon tro? 😔 Men jeg er lur nok til å skjønne at bra mat må ned uansett da👍

..veldig mange fugler har besøkt verandaen min i dag. Koselig😌🐦💛

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Takk🧡 Jeg også.

:klem3:

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Mistet apetitt litt. Uvant. Stress eller tanntrekk eller begge deler mon tro? 😔 Men jeg er lur nok til å skjønne at bra mat må ned uansett da👍

..veldig mange fugler har besøkt verandaen min i dag. Koselig😌🐦💛

Så fint fuglene kommer og trøster deg ☺️🧡

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (25 minutter siden):

Så fint fuglene kommer og trøster deg ☺️🧡

Ja! Søte! 💙 Kjøpte nettopp overprisa hotellstratos no da. Tenkte eg trengte det🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ja! Søte! 💙 Kjøpte nettopp overprisa hotellstratos no da. Tenkte eg trengte det🥰

Er der ikke butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 18.10.2023 den 19.10):

ja..du trekker ut en og en..like godt..så sliper ma å gå rundt i 50 år med stygge tenner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Godteri er godt å ha 😊

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Ikkje som eg klarar komme meg til nei. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Godteri er godt å ha 😊

Fekk i meg ein stratos, da blir eg nok pigg🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (12 timer siden):

Er der ikke butikk?

Klarer ikke trille rullestol noe særlig langt selv så jeg er litt stedsbundet når jeg drar bort noen dager uten ting med motor. Var helt ok, jeg hadde råd👍 Og siden jeg har strevd litt med å få i meg nok siste dagene tenkte jeg det var lurt å lytte til sjokoladelyst☺️

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apetitt har tatt seg opp, sammen med intruffet ferie og litt grodd munn. 
Mer stratos til Fryden:nigo:

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (15 timer siden):

IMG_2777.jpeg

Du kan alltid fortelle onkel Lurven hva som er i veien, kan ikke love å få deg på rett kjøl, men passer på at du ikke blir våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (2 minutter siden):

Du kan alltid fortelle onkel Lurven hva som er i veien, kan ikke love å få deg på rett kjøl, men passer på at du ikke blir våt

🥰åå. Nå hørtes du bare marshmallowstrivelig ut og ikke snuskete selv om du sa Onkel og greier.

Jeg klarer meg, bare litt utslitt av mye sykdom men har lakris-te, flykræsj på tv og er full av ull☺️🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

🥰åå. Nå hørtes du bare marshmallowstrivelig ut og ikke snuskete selv om du sa Onkel og greier.

Jeg klarer meg, bare litt utslitt av mye sykdom men har lakris-te, flykræsj på tv og er full av ull☺️🧡

Jeg er en blanding av snuskete og snill.

Full av ull😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...