Frøkenfryden Skrevet 25. september 2023 #7821 Del Skrevet 25. september 2023 Nå har jeg listet meg på tå og hengt opp ha-det-kort på døra til naboen😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2023 #7822 Del Skrevet 25. september 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 24.9.2023 den 8.27): Ja, jeg må pusse skoene mine Hvis det var konkurranse mellom deg og din borddate så vant du😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. september 2023 #7823 Del Skrevet 25. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nå har jeg listet meg på tå og hengt opp ha-det-kort på døra til naboen😌 Ny bestevenn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2023 #7824 Del Skrevet 26. september 2023 Cid skrev (16 timer siden): Ny bestevenn? Hehe nei, mann 70ish. Men flott fyr eg likte prate og le med. Hadde ALS🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2023 #7825 Del Skrevet 26. september 2023 Til meg; Det er blanda å reise heim.. vanskeleg på sitt vis. Men eg gler meg til ting og. Her er ei påminning til meg sjølv. Stearinlys. Julefilmar. Å gje Frazen julepysj og at begge skal svinse i det heile desember. Koke supper når det er kaldt ute. Lese krim. At det er meir mørke ute som gjer det lettare å sjå krim på TV. Kjøleskåpsgraut! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. september 2023 #7826 Del Skrevet 26. september 2023 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Til meg; Det er blanda å reise heim.. vanskeleg på sitt vis. Men eg gler meg til ting og. Her er ei påminning til meg sjølv. Stearinlys. Julefilmar. Å gje Frazen julepysj og at begge skal svinse i det heile desember. Koke supper når det er kaldt ute. Lese krim. At det er meir mørke ute som gjer det lettare å sjå krim på TV. Kjøleskåpsgraut! ❤️ Blir vel kjekt å komme hjem til sitt eget hjem?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2023 #7827 Del Skrevet 26. september 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Blir vel kjekt å komme hjem til sitt eget hjem?:) Ja, mykje eg gler meg til og 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. september 2023 #7828 Del Skrevet 26. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Til meg; Det er blanda å reise heim.. vanskeleg på sitt vis. Men eg gler meg til ting og. Her er ei påminning til meg sjølv. Stearinlys. Julefilmar. Å gje Frazen julepysj og at begge skal svinse i det heile desember. Koke supper når det er kaldt ute. Lese krim. At det er meir mørke ute som gjer det lettare å sjå krim på TV. Kjøleskåpsgraut! ❤️ Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): Ja, mykje eg gler meg til og 🙂 Mykje lys og mykje varme? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2023 #7829 Del Skrevet 26. september 2023 Entern skrev (19 minutter siden): Mykje lys og mykje varme? 😀 Har von om det😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. september 2023 #7830 Del Skrevet 27. september 2023 Heime. No skal eg prøva å endra litt på ting. Skummelt og krevjande. Samlar mot👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. september 2023 #7831 Del Skrevet 27. september 2023 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Heime. No skal eg prøva å endra litt på ting. Skummelt og krevjande. Samlar mot👍 Sett på litt Bowie i spilleren og sett i gang 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. september 2023 #7832 Del Skrevet 27. september 2023 Entern skrev (53 minutter siden): Sett på litt Bowie i spilleren og sett i gang 😀👍 Hjelper han? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. september 2023 #7833 Del Skrevet 27. september 2023 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Hjelper han? ☺️ Ch-ch-ch-chaaaaaaaangeeeees 😅😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. september 2023 #7834 Del Skrevet 27. september 2023 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Hjelper han? ☺️ Håper alt går bra for deg forresten ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. september 2023 #7835 Del Skrevet 27. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Heime. No skal eg prøva å endra litt på ting. Skummelt og krevjande. Samlar mot👍 Det får du til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2023 #7836 Del Skrevet 28. september 2023 Entern skrev (18 timer siden): Håper alt går bra for deg forresten ☺️ Titania skrev (18 timer siden): Det får du til! Takk begge! Jeg prøver å gjøre noen bra endringer i livet mitt og har tro på at det skal fungere. Gikk fra jobb på riktig klokkeslett i dag. Det er seier😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. september 2023 #7837 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (20 timer siden): Heime. No skal eg prøva å endra litt på ting. Skummelt og krevjande. Samlar mot👍 😲 Forandring er skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2023 #7838 Del Skrevet 28. september 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲 Forandring er skummelt Ja sant! Så enig. Blir jo ikkje alltid god stemning av sånt. 😳 No må eg trimme men sofaen har ete meg opp😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2023 #7839 Del Skrevet 28. september 2023 Franzens julepysj er kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. september 2023 #7840 Del Skrevet 28. september 2023 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Ja sant! Så enig. Blir jo ikkje alltid god stemning av sånt. 😳 No må eg trimme men sofaen har ete meg opp😬 Jeg orker hvertfall ikke å forandre meg, er i ferd med å bli en sær gubbe. Men bra om du klarer det, heier på deg selv om jeg ikke vet hva forandringen går ut på ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå