Entern Skrevet 18. januar 2023 #7541 Del Skrevet 18. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jaaaa, med østavind-dryss på Nydelig 🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. januar 2023 #7542 Del Skrevet 18. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂😂😂 Du poster så kule ting, sånn som det pålegget der, det redder uka 😁👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. januar 2023 #7543 Del Skrevet 18. januar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Transportmiddelpasta🥰🥰🥰 Hvor kjøper du sånn pasta? Likte godt figur pasta som barn Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nei Makrell i tomat er bestemors siste mens😳 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. januar 2023 #7544 Del Skrevet 19. januar 2023 Entern skrev (10 timer siden): Du poster så kule ting, sånn som det pålegget der, det redder uka 😁👍 Åå koselig å høre🥰 antar du mente mandelmus og ikke makrell😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. januar 2023 #7545 Del Skrevet 19. januar 2023 Mmm ..mat må man ha når man jobber seg i hjel @TheHairyToothfairy🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. januar 2023 #7546 Del Skrevet 19. januar 2023 Cid skrev (9 timer siden): Hvor kjøper du sånn pasta? Likte godt figur pasta som barn 😟 Kjøpt på innvandrerbutikk der jeg bor. Prøv sånne butikker er mitt tips😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. januar 2023 #7547 Del Skrevet 19. januar 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Åå koselig å høre🥰 antar du mente mandelmus og ikke makrell😂🙈 Ja mente mandelmus 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. januar 2023 #7548 Del Skrevet 19. januar 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Mmm ..mat må man ha når man jobber seg i hjel @TheHairyToothfairy🤩 Er ikke noen fe men synes dette så kjempegodt ut 🥰 Jeg dropper nesten alltid frokost 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. januar 2023 #7549 Del Skrevet 19. januar 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Kjøpt på innvandrerbutikk der jeg bor. Prøv sånne butikker er mitt tips😊 Ja de har ofte mye godt! 😊 Særlig te er de veldig bra på stort sett 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. januar 2023 #7550 Del Skrevet 19. januar 2023 (endret) Entern skrev (4 minutter siden): Er ikke noen fe men synes dette så kjempegodt ut 🥰 Jeg dropper nesten alltid frokost 😌 Så bra, brie og spekemat er 🥰 mine nøkterne middager gjør meg morgensulten..😗 å har de te? Jeg har blitt tedrikker😳 Endret 19. januar 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. januar 2023 #7551 Del Skrevet 19. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Så bra, brie og spekemat er 🥰 mine nøkterne middager gjør meg morgensulten..😗 å har de te? Jeg har blitt tedrikker😳 Brie og spekemat er kjempegodt sammen ja, jeg liker også blåmuggost (mild type da, tenk norsk) med spekepølse 😊 Lunsjen på jobb blir ofte middag, i går hadde de nydelig Thai curry med kylling, spiste masse 😋 Ja mange innvandrerbutikker har te, de tar inn teprodusenter supermarkedene ikke tar, det er like godt som "de vanlige" og mye billigere. Har kjøpt en del sånn til fattern, da har han te i et par år selv om han drikker te omtrent daglig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. januar 2023 #7552 Del Skrevet 19. januar 2023 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Kjøpt på innvandrerbutikk der jeg bor. Prøv sånne butikker er mitt tips😊 Skal gjøre takk jeg liker godt konsistensen på slik type pasta 😃 Jeg er farlig glad i pasta generelt 😅 pasta og kylling Jeg vurderer å prøve å ha både pasta, kylling og couscous sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. januar 2023 #7553 Del Skrevet 19. januar 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Mmm ..mat må man ha når man jobber seg i hjel @TheHairyToothfairy🤩 Nifty! Har måttet dra på litt matmessig etter at jeg begynte utfordre kroppen igjen, plutselig husker jeg hvor mye jeg spiste når jeg trente i forsvaret! Litt brød med Bønes servelat og green stuff, aldri feil. Lett henslengt i sofaen med siste episode av Family Guy ❤️ Endret 19. januar 2023 av TheHairyToothfairy Rotet til bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. januar 2023 #7554 Del Skrevet 19. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Skal gjøre takk jeg liker godt konsistensen på slik type pasta 😃 Jeg er farlig glad i pasta generelt 😅 pasta og kylling Jeg vurderer å prøve å ha både pasta, kylling og couscous sammen Hvorfor ikke?😊 På tyrkisk restaurant har jeg fått pommes frites, ris og couscous sammen 😁 Og jeg er vokst opp med poteter og makaroni (pasta!) sammen 😊 I det arabiske kjøkken kokes ofte poteter og ris sammen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 19. januar 2023 #7555 Del Skrevet 19. januar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Mmm ..mat må man ha når man jobber seg i hjel @TheHairyToothfairy🤩 573 kalorier 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. januar 2023 #7556 Del Skrevet 19. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): 573 kalorier 🧐 350!!😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 19. januar 2023 #7557 Del Skrevet 19. januar 2023 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): 350!!😌 Etter mine beregninger kan du da spise 451 til lunsj og 123 til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. januar 2023 #7558 Del Skrevet 19. januar 2023 Agent smith skrev (9 minutter siden): Etter mine beregninger kan du da spise 451 til lunsj og 123 til middag 🤣🤣🤣 takk! Noterer meg det! Og 10 mokkabønner hvis jeg sjaker assen for Franzen 1 min? 😃♥️🍑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 19. januar 2023 #7559 Del Skrevet 19. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣 takk! Noterer meg det! Og 10 mokkabønner hvis jeg sjaker assen for Franzen 1 min? 😃♥️🍑 Hmmmm la meg regne 🍑🧄+ 🍍x 🍑🍑↕️= 223 kalorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. januar 2023 #7560 Del Skrevet 19. januar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Hmmmm la meg regne 🍑🧄+ 🍍x 🍑🍑↕️= 223 kalorier 😂😂😂 dette MÅ være internasjonalt twerkesymbol jo! 🍑🍑↕️ Lur du! 223! Shit! Nesten en troika!0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå