TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2023 #7361 Del Skrevet 8. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Drikker masse kaffe og ser på Murder in Provence🥰 Jeg ser på dokumentar om andre verdenskrig sammen med kattedroget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2023 #7362 Del Skrevet 8. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Jeg ser på dokumentar om andre verdenskrig sammen med kattedroget Åå kos dere🥰 Nå er frokost konsumert og jeg er klar for siste rest av Provencedrap😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2023 #7363 Del Skrevet 8. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå kos dere🥰 Nå er frokost konsumert og jeg er klar for siste rest av Provencedrap😁 Provence ❤️ jeg vil på roadtrip i Europa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #7364 Del Skrevet 8. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Jeg ser på dokumentar om andre verdenskrig sammen med kattedroget Det er så utrolig mange dokumentarer om 2.verdenskrig. og filmer, føler at man sjelden lærer noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2023 #7365 Del Skrevet 8. januar 2023 Agent smith skrev (14 minutter siden): Det er så utrolig mange dokumentarer om 2.verdenskrig. og filmer, føler at man sjelden lærer noe nytt Frisker opp om Afrika, der er jeg ikke særlig stødig i kunnskapen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #7366 Del Skrevet 8. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden): Frisker opp om Afrika, der er jeg ikke særlig stødig i kunnskapen Ja den delen hører man ikke så mye om til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2023 #7367 Del Skrevet 8. januar 2023 Agent smith skrev (23 minutter siden): Ja den delen hører man ikke så mye om til vanlig Nei, jeg kjenner godt til SAS sin historie der, men resten er relativt shake ground kunnskapsmessig for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #7368 Del Skrevet 8. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (59 minutter siden): Nei, jeg kjenner godt til SAS sin historie der, men resten er relativt shake ground kunnskapsmessig for meg Ja, jeg kjenner ikke til noe særlig til det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. januar 2023 #7369 Del Skrevet 9. januar 2023 Historie i «min» tråd.. SÅ lite treffende , er dum som et brød på Sånt selv😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar 2023 #7370 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg hadde fritid i kveld i 90 min men var for trett.. 😿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #7371 Del Skrevet 10. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg hadde fritid i kveld i 90 min men var for trett.. 😿 Pause fra jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar 2023 #7372 Del Skrevet 10. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Pause fra jobben? Etter jobb og trening og ærend og middag var det tiden som var til overs. Spiste mokkabønner. Drakk brus. Sovna 😂☺️ går bra. Tøff uke bare med mye jobb, tar på. Natta🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. januar 2023 #7373 Del Skrevet 10. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Etter jobb og trening og ærend og middag var det tiden som var til overs. Spiste mokkabønner. Drakk brus. Sovna 😂☺️ går bra. Tøff uke bare med mye jobb, tar på. Natta🧡 Håper du får en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. januar 2023 #7374 Del Skrevet 10. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Håper du får en god natt Du og! Nå må jeg sove, denne gang i senga👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. januar 2023 #7375 Del Skrevet 12. januar 2023 God morgen @Frøkenfryden😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2023 #7376 Del Skrevet 12. januar 2023 Entern skrev (10 minutter siden): God morgen @Frøkenfryden😊 God morgen😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. januar 2023 #7377 Del Skrevet 12. januar 2023 Håper du får en fin dag fryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. januar 2023 #7378 Del Skrevet 12. januar 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): God morgen😊 Hyggelig å se deg 😊 Cid skrev (3 minutter siden): Håper du får en fin dag fryden Enig med Cid 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2023 #7379 Del Skrevet 12. januar 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Håper du får en fin dag fryden Entern skrev (4 minutter siden): Hyggelig å se deg 😊 Enig med Cid 😊 Takk for fine ord begge🙂🧡 akkurat laget kaffe nummer 3 og ruller i gang jobbdagen🤪👍 Ha en fin dag dere også🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. januar 2023 #7380 Del Skrevet 12. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk for fine ord begge🙂🧡 akkurat laget kaffe nummer 3 og ruller i gang jobbdagen🤪👍 Ha en fin dag dere også🙂 Takk😊 Er på jobb og på kaffe #1😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå