Entern Skrevet 23. oktober 2022 #6701 Del Skrevet 23. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Ja😍🤩🤪 Virker som Fryden har en nydelig helg 🥰😀😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober 2022 #6702 Del Skrevet 23. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Virker som Fryden har en nydelig helg 🥰😀😊 Takk🥰 mye kos, også litt melankoli. Verden suser så fort, nå har jeg pustet og tenkt mer enn jeg rekker i hverdagen for tiden. Men jeg har fnist og fjaset mye. 🙃 Fint! Møter her noen som er litt.. familie på sitt vis. Og det er deilig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2022 #6703 Del Skrevet 23. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk🥰 mye kos, også litt melankoli. Verden suser så fort, nå har jeg pustet og tenkt mer enn jeg rekker i hverdagen for tiden. Men jeg har fnist og fjaset mye. 🙃 Fint! Møter her noen som er litt.. familie på sitt vis. Og det er deilig. Så bra!!😊😀👍 Savner lange fag-greier med medarbeidere som så godt som føles som slekt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober 2022 #6704 Del Skrevet 23. oktober 2022 Entern skrev (5 timer siden): Så bra!!😊😀👍 Savner lange fag-greier med medarbeidere som så godt som føles som slekt 😊 🙂💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober 2022 #6705 Del Skrevet 23. oktober 2022 Ting ble så vanskelig i dag, helt plutselig. Men hjalp å henge her, lese litt bok, avlyse trim og lempe middagsansvaret over på Mann. Skal ta kvelden til å puste og finne tilbake til sånn ca harmoni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2022 #6706 Del Skrevet 23. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Ting ble så vanskelig i dag, helt plutselig. Men hjalp å henge her, lese litt bok, avlyse trim og lempe middagsansvaret over på Mann. Skal ta kvelden til å puste og finne tilbake til sånn ca harmoni. Huff da😐 håper det blir bedre i løpet av dagen da 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #6707 Del Skrevet 23. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Ting ble så vanskelig i dag, helt plutselig. Men hjalp å henge her, lese litt bok, avlyse trim og lempe middagsansvaret over på Mann. Skal ta kvelden til å puste og finne tilbake til sånn ca harmoni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober 2022 #6708 Del Skrevet 23. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): Huff da😐 håper det blir bedre i løpet av dagen da 🙂 Cid skrev (35 minutter siden): Hei begge, takk 🙂 Jeg fikk verdens lengste dusj og tente lys og nå dufter det soppbyggotto. Hjelper..🙂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #6709 Del Skrevet 23. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hei begge, takk 🙂 Jeg fikk verdens lengste dusj og tente lys og nå dufter det soppbyggotto. Hjelper..🙂❤️ Jeg synes det er enklere å tenke godt gjennom ting i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2022 #6710 Del Skrevet 23. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Hei begge, takk 🙂 Jeg fikk verdens lengste dusj og tente lys og nå dufter det soppbyggotto. Hjelper..🙂❤️ Ååå så koselig 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 23. oktober 2022 #6711 Del Skrevet 23. oktober 2022 Cid skrev (46 minutter siden): Jeg synes det er enklere å tenke godt gjennom ting i dusjen Jeg gjør helt andre ting i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #6712 Del Skrevet 23. oktober 2022 Agent smith skrev (58 minutter siden): Jeg gjør helt andre ting i dusjen Håper veggene er hvite der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2022 #6713 Del Skrevet 23. oktober 2022 Cid skrev (53 minutter siden): Håper veggene er hvite der da Veggene på dusjen hans er hudfarget, han liker det best sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. oktober 2022 #6714 Del Skrevet 23. oktober 2022 Her varrre stemning Må sove jeg.. snart ny morgen med nye muligheter .., og mummikopper😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 23. oktober 2022 #6715 Del Skrevet 23. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): Veggene på dusjen hans er hudfarget, han liker det best sånn Det stemmer faktisk😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 23. oktober 2022 #6716 Del Skrevet 23. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Her varrre stemning Må sove jeg.. snart ny morgen med nye muligheter .., og mummikopper😃 Mummikropper😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 23. oktober 2022 #6717 Del Skrevet 23. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Håper veggene er hvite der da Jeg vasker rompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. oktober 2022 #6718 Del Skrevet 24. oktober 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Mummikropper😁 Føler meg litt mummikropp etter hotell ass..😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2022 #6719 Del Skrevet 24. oktober 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Jeg vasker rompa Med veggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2022 #6720 Del Skrevet 24. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Føler meg litt mummikropp etter hotell ass..😆 Våkna tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå