Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6301 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mornings🙂💙 Ganske bra syns jeg.. men må visst jobbe litt. Langhelg føles sikkert deilig? 😃 Ja det føles veldig bra 😀 sitter og drikker kaffe og hører klassisk med fattern 😀 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ååå nam! Min🥰 Ser nydelig ut særlig den med mozarella og tomat 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6302 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det føles veldig bra 😀 sitter og drikker kaffe og hører klassisk med fattern 😀 Ser nydelig ut særlig den med mozarella og tomat 😀 Ja den var god. Takk😃Men julebrunost, unge mann, det skal man heller ikke kimse av🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6303 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja den var god. Takk😃Men julebrunost, unge mann, det skal man heller ikke kimse av🥰 Det har du helt rett i 😀 Jeg liker mørk og søt brunost 😀 stølstype og bestemor og sånn 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6304 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det har du helt rett i 😀 Jeg liker mørk og søt brunost 😀 stølstype og bestemor og sånn 😀 Vi har alltid det også. Jeg er sponsa av tine😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6305 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Vi har alltid det også. Jeg er sponsa av tine😂 Hurra 🥳 Fattern er veldig tradisjonsbærende og liker bare G35 😅 har prøvd å få han til å like de andre men det har ikke funket så bra 😅 han godtar fløtemysost og muligens en til men liker dem mindre enn G35 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. oktober 2022 #6306 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ååå nam! Min🥰 Nam 🥰 Lager du knekkebrødene selv? De ser hjemmebakte ut ☺️ Endret 15. oktober 2022 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6307 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Embla Othea skrev (3 minutter siden): Nam 🥰 Lager du knekkebrødene selv? De ser hjemmebakte ut ☺️ Niks. Er blå leksand som finst i sånn trekant. Men vi har kjøpt gigastore runde i Sverige, knekker opp de😀 Endret 15. oktober 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. oktober 2022 #6308 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Niks. Er blå leksand som finst i sånn trekant. Men vi har kjøpt gigastor runde i Sverige, knekker opp de😀 Ja, for de var så store. Jeg har aldri sett så store i Norge 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6309 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): Hurra 🥳 Fattern er veldig tradisjonsbærende og liker bare G35 😅 har prøvd å få han til å like de andre men det har ikke funket så bra 😅 han godtar fløtemysost og muligens en til men liker dem mindre enn G35 😅 Sjelden jeg har den. Caffe latte og bestemors og juleosten det går i her. Før: lett fløtemys. Men etter du ba meg kjøpe den med caffe latte så skulle jeg tilbake til lett fløtemys og bare.. WTF.. smaker ingentiiiing 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6310 Del Skrevet 15. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ja, for de var så store. Jeg har aldri sett så store i Norge 😂 Enorme!! Me kjøpte mange pakker men snart tomt😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6311 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): Sjelden jeg har den. Caffe latte og bestemors og juleosten det går i her. Før: lett fløtemys. Men etter du ba meg kjøpe den med caffe latte så skulle jeg tilbake til lett fløtemys og bare.. WTF.. smaker ingentiiiing 😂 Du får kjøpe en sånn stølstype eller ekte geitost da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6312 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Du får kjøpe en sånn stølstype eller ekte geitost da 😊 Hehe, liker de tre jeg har nå! Bare driter i den lette😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6313 Del Skrevet 15. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Hehe, liker de tre jeg har nå! Bare driter i den lette😂 Støttes! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. oktober 2022 #6314 Del Skrevet 15. oktober 2022 Jeg og @Frøkenfryden kunne hatt et program som het «Frøkenfryden og Entern blir venner» der du lærer meg om fin mat og musserende og psykologi og julefilmer, og jeg lærer deg om øl og metal og historie og fantasy 😀😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #6315 Del Skrevet 15. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Blir feil å ikke legge denne her etter masse hotell via jobb i år. Tror ikke jeg skal så mye på tur mer ❤️ Bra du ikke er helt borte fra sosial prat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2022 #6316 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Bra du ikke er helt borte fra sosial prat Er nok det, men jeg lovte fryden noe. Du får hilse på neste gang jeg er i åle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6317 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Bra du ikke er helt borte fra sosial prat Enig😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6318 Del Skrevet 15. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Er nok det, men jeg lovte fryden noe. Du får hilse på neste gang jeg er i åle Jeg holder deg varm her😃😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober 2022 #6319 Del Skrevet 15. oktober 2022 Entern skrev (44 minutter siden): Jeg og @Frøkenfryden kunne hatt et program som het «Frøkenfryden og Entern blir venner» der du lærer meg om fin mat og musserende og psykologi og julefilmer, og jeg lærer deg om øl og metal og historie og fantasy 😀😀😀😀 Haha herlig! Litt JT og Tørnqvist! 😄!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. oktober 2022 #6320 Del Skrevet 15. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): Er nok det, men jeg lovte fryden noe. Du får hilse på neste gang jeg er i åle Ønsker deg alt godt fremover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå