Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #6181 Del Skrevet 9. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Håper kvelden din er fin! 😁 snart mandag😏 Ser farmen her, hva lager du? Kabaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2022 #6182 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ser farmen her, hva lager du? Kabaret? Haha.. nei jeg varma bønnetaco og tubs. I morgen: fløteomelett. Nå: krim. Farmen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6183 Del Skrevet 9. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha.. nei jeg varma bønnetaco og tubs. I morgen: fløteomelett. Nå: krim. Farmen bra? Hvilken krim ser du på? Jeg ser Mord & Mysterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2022 #6184 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Hvilken krim ser du på? Jeg ser Mord & Mysterier. Sherwood☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #6185 Del Skrevet 9. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sherwood☺️ Er det "sher luck"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6186 Del Skrevet 9. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sherwood☺️ Kan vel ikke være veldig spennende krim, det er vel stort sett banden til Robin Hood som er skyldig? 🤪😜😀 Serien ser bra ut, er den fin?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6187 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Er det "sher luck"? «SheEr Luck» 🤨🤨🧐🧐 Nå hadde jeg et KG øyeblikk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #6188 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): «SheEr Luck» 🤨🤨🧐🧐 Nå hadde jeg et KG øyeblikk 😁 Høh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6189 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Høh? Sheer luck = ren flaks 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #6190 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Sheer luck = ren flaks 😀 Vet men det het sherwood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6191 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vet men det het sherwood Sherwood er en skog 🌳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #6192 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Sherwood er en skog 🌳 Ikke hørt om 🔥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6193 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ikke hørt om 🔥 Det er der Robin Hood bodde 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #6194 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Det er der Robin Hood bodde 😀 Til han ble kasta ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6195 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Til han ble kasta ut? Til han ikke var lovløs mer, eller døde, alt ettersom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #6196 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Til han ikke var lovløs mer, eller døde, alt ettersom. Av aids? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6197 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Av aids? Nei🤣 AIDS var ikke oppfunnet da 🤣 Han skjøt en pil ut av vinduet der han lå, og så ble han begravet der pilen landet 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #6198 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei🤣 AIDS var ikke oppfunnet da 🤣 Han skjøt en pil ut av vinduet der han lå, og så ble han begravet der pilen landet 😔 Spøkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #6199 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Spøkte 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2022 #6200 Del Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): Kan vel ikke være veldig spennende krim, det er vel stort sett banden til Robin Hood som er skyldig? 🤪😜😀 Serien ser bra ut, er den fin?😀 Hmm. Helt grei. 1 igjen. Ser Grace har ny sesong. Den er bra tror jeg, sesong før jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå