Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #5821 Del Skrevet 29. september 2022 Cid skrev (30 minutter siden): Altså unnskyld hvis det er så plagsomt, jeg har bare villet ha det moro 😕 Hun liker det, prøver bare å leke anstendig dame😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #5822 Del Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hun liker det, prøver bare å leke anstendig dame😁 Er hun egentlig en fifty shades dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #5823 Del Skrevet 29. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Er hun egentlig en fifty shades dame? Verre, hun er 69 shades Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 #5824 Del Skrevet 29. september 2022 At Cid har endret seg er et faktum. Det har vi alle, for vi kan ikke være de samme år etter år etter tiår osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #5825 Del Skrevet 29. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): At Cid har endret seg er et faktum. Det har vi alle, for vi kan ikke være de samme år etter år etter tiår osv. Men savner du slik jeg var før? For det gjør ikke jeg 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 #5826 Del Skrevet 29. september 2022 Hvis Cid hadde en åpen PM så kunne vi ha tatt det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #5827 Del Skrevet 29. september 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hvis Cid hadde en åpen PM så kunne vi ha tatt det der. Slo på pm midlertidig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. september 2022 #5828 Del Skrevet 29. september 2022 Trett Fryden har pakket.. pakker for mye når sliten, men fint å ha valg🙃👍 Nå er det sovetid🙂 Mann gikk på tur i dag og kjøpte kabaret til meg til fredagslunsj på fancybutikken. Kjærleik💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. september 2022 #5829 Del Skrevet 29. september 2022 @Agent smith.. jeg fikk bare spise en pølse..🥺 Spis litt kvelds på mine vegne🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #5830 Del Skrevet 29. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): @Agent smith.. jeg fikk bare spise en pølse..🥺 Spis litt kvelds på mine vegne🙃 Spiser potetgull til kveldsmat jeg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. september 2022 #5831 Del Skrevet 29. september 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Spiser potetgull til kveldsmat jeg 😄 Herregud jeg kunne solgt rompa mi for pottis!! vi snakker om rorschack i hoppetråd. Får aldri sovet jeg🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #5832 Del Skrevet 29. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Herregud jeg kunne solgt rompa mi for pottis!! vi snakker om rorschack i hoppetråd. Får aldri sovet jeg🥺 Men hvis du selger rompa di har jo kaloriene ingen steder å ta veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #5833 Del Skrevet 29. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Herregud jeg kunne solgt rompa mi for pottis!! vi snakker om rorschack i hoppetråd. Får aldri sovet jeg🥺 Er det så langt unna butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2022 #5834 Del Skrevet 30. september 2022 Cid skrev (7 timer siden): Er det så langt unna butikk? På ingen måte, og potetgull i hylla hjemme. Men viktig for meg å holde meg til sunne ting🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #5835 Del Skrevet 30. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): På ingen måte, og potetgull i hylla hjemme. Men viktig for meg å holde meg til sunne ting🙂 Bare på lørdager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2022 #5836 Del Skrevet 30. september 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Bare på lørdager? Ikke da heller, skeier ut lite. Mest hvis jeg er på restaurant og hotell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #5837 Del Skrevet 30. september 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Ikke da heller, skeier ut lite. Mest hvis jeg er på restaurant og hotell. Høres tungt ut 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2022 #5838 Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Høres tungt ut 😕 Å? Når man spiser minimalt med godis forsvinner lysten. I stor grad, om jeg «craver» noe er det gjerne mat 🙂 går fint. Endret 30. september 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #5839 Del Skrevet 30. september 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Å? Når man spiser minimalt med godis forsvinner lysten. I stor grad, om jeg «craver» noe er det gjerne mat 🙂 går fint. Du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. september 2022 #5840 Del Skrevet 30. september 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Men hvis du selger rompa di har jo kaloriene ingen steder å ta veien 😮 kalorier på avveie uten mål og mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå