Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #5801 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hakkebakkeskogen Hakke bakke skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #5802 Del Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hakke bakke skogen Håvard Bakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #5803 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Har ikke du fulgt med i hoppe tråden de siste ukene?:p Nei leser ikke så mye i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #5804 Del Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Når han leker med PC øver jeg på stilleleken. Går sånn passe Men han syns jeg sier mye artig da Du er heldig, kona synes jeg sier mye teit, men tror rollen hennes er å balansere meg litt, hvis jeg ikke har noen til å balansere meg blir alt bare fjas og tull😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #5805 Del Skrevet 28. september 2022 (endret) Agent smith skrev (3 timer siden): Nei leser ikke så mye i den Da går du glipp av det beste fra kg 😂 Suni er Anton sin kone, nylig så fikk Anton orgasme mens han fikk koloskopi så Suni kjøpte en dildo for å nå g punktet til Anton for å gi han enda en orgasme. Grisen hylte for å si det sånn.. Endret 28. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #5806 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Håvard Bakke Håvard bake (Herrgud vi har tørr humor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #5807 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Da går du glipp av det beste fra kg 😂 Suni er Anton sin kone, nylig så fikk Anton orgasme mens han fikk koloskoi så Suni kjøpte en dildo for å nå g punktet til Anton for å gi han enda en orgasme. Grisen hylte for å si det sånn.. 😆 og @Hoppetaujenta er med på dette? Trodde hun var anstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #5808 Del Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Håvard bake (Herrgud vi har tørr humor) Det er den eneste humoren jeg vil ha 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #5809 Del Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😆 og @Hoppetaujenta er med på dette? Trodde hun var anstendig Nei @Hoppetaujenta gikk ut, var ikke mulig å se på en mann fire koner mens Anton hylte i overetasjen. Nå er hun på mcern med @Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #5810 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Da går du glipp av det beste fra kg 😂 Suni er Anton sin kone, nylig så fikk Anton orgasme mens han fikk koloskoi så Suni kjøpte en dildo for å nå g punktet til Anton for å gi han enda en orgasme. Grisen hylte for å si det sånn.. Og alt dette misser @Agent smith og må likevel leve videre😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #5811 Del Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Og alt dette misser @Agent smith og må likevel leve videre😂😂😂 Det lønner seg å følge med på hva som skjer i Lønneberget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #5812 Del Skrevet 28. september 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Du er heldig, kona synes jeg sier mye teit, men tror rollen hennes er å balansere meg litt, hvis jeg ikke har noen til å balansere meg blir alt bare fjas og tull😆 Håper hun setter pris på fjas også. 🙂 jeg kan nok også bli irritert av fjas til feil tid. Er kanskje noe sånn…? Manns rolle er å le av mine vitser og være den stabile klippen. Jeg er litt opp og ned men aldri sint eller trist så lenge da. Jeg har ledd en del av det nå når han har vært skada. At jeg nok ikke har vært så støttende at jeg kunne blitt omtalt som klippen i hans liv i en Oscartale. Jaja man gjør det man kan🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #5813 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (25 minutter siden): Håvard Bakke Så skuffa over at han solide kjekkasen ble en jævla vitapro-mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #5814 Del Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Så skuffa over at han solide kjekkasen ble en jævla vitapro-mann Det er jo 10 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #5815 Del Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Og alt dette misser @Agent smith og må likevel leve videre😂😂😂 😆 FOMO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 28. september 2022 #5816 Del Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Håper hun setter pris på fjas også. 🙂 jeg kan nok også bli irritert av fjas til feil tid. Er kanskje noe sånn…? Manns rolle er å le av mine vitser og være den stabile klippen. Jeg er litt opp og ned men aldri sint eller trist så lenge da. Jeg har ledd en del av det nå når han har vært skada. At jeg nok ikke har vært så støttende at jeg kunne blitt omtalt som klippen i hans liv i en Oscartale. Jaja man gjør det man kan🙃 Ja hun ler i blant, men problemet er Nok fjas til feil tid😄 Utfra det lille jeg vet om franzen virker han som en rolig og stabil fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 #5817 Del Skrevet 29. september 2022 (endret) Agent smith skrev (10 timer siden): 😆 og @Hoppetaujenta er med på dette? Trodde hun var anstendig Hun er veldig anstendig og Cid vet det, men stadig insisterer han på de vemmeligste aktiviteter Hans innerste vesen har begynt å tyte ut i diverse tråder...som et ormebol er det. Rare greier, for han var ikke slik de første årene. Må være en "instigator" eller to som trigger ham her... Ingen navn nevnt og absolutt ingen glemt. Endret 29. september 2022 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. september 2022 #5818 Del Skrevet 29. september 2022 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Hun er veldig anstendig og Cid vet det, men stadig insisterer han på de vemmeligste aktiviteter Hans innerste vesen har begynt å tyte ut i diverse tråder...som et ormebol er det. Rare greier, for han var ikke slik de første årene. Må være en "instigator" eller to som trigger ham her... Ingen navn nevnt og absolutt ingen glemt. Noen som får frem det beste i han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2022 #5819 Del Skrevet 29. september 2022 Det innerste i ham? Innvollsprat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #5820 Del Skrevet 29. september 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hun er veldig anstendig og Cid vet det, men stadig insisterer han på de vemmeligste aktiviteter Hans innerste vesen har begynt å tyte ut i diverse tråder...som et ormebol er det. Rare greier, for han var ikke slik de første årene. Må være en "instigator" eller to som trigger ham her... Ingen navn nevnt og absolutt ingen glemt. Altså unnskyld hvis det er så plagsomt, jeg har bare villet ha det moro 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå