Gjest Cid Skrevet 11. september 2022 #4801 Del Skrevet 11. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): De siste drømmene jeg hadde jeg husker var fantasy, i den ene var jeg en karakter i et spill, i den andre antihelt i en slags parodi. Final Fantasy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4802 Del Skrevet 11. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Final Fantasy? Mer som en blanding av Zelda og D&D 😅 eller et av de tidlige Final Fantasy spillene 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. september 2022 #4803 Del Skrevet 11. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Mer som en blanding av Zelda og D&D 😅 eller et av de tidlige Final Fantasy spillene 😀 Enterndorf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 11. september 2022 #4804 Del Skrevet 11. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): La meg 21.20 @Agent smith. Jeg er verdens kjedeligste menneske😌 Burde vel vært laget en sånn typisk norsk film om livet ditt, kanskje blir den nominert til Oscar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4805 Del Skrevet 11. september 2022 Cid skrev (3 timer siden): Enterndorf 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4806 Del Skrevet 11. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Burde vel vært laget en sånn typisk norsk film om livet ditt, kanskje blir den nominert til Oscar Og @Frøkenfryden er jo en bra filmtittel 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. september 2022 #4807 Del Skrevet 11. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): 😆 Hans ekte form er en mannegris faktisk morsomt valg av Nintendo, i moderne tid så hadde nok Zelda nevnt han i forbindelse med #meeto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. september 2022 #4808 Del Skrevet 11. september 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Hans ekte form er en mannegris faktisk morsomt valg av Nintendo, i moderne tid så hadde nok Zelda nevnt han i forbindelse med #meeto Da passer du eller @Agent smith bedre som han da 😝😝😝😝😂 Men husker han godt ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. september 2022 #4809 Del Skrevet 11. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Da passer du eller @Agent smith bedre som han da 😝😝😝😝😂 Men husker han godt ja 😀 Slik så han ut sist gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #4810 Del Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Burde vel vært laget en sånn typisk norsk film om livet ditt, kanskje blir den nominert til Oscar Hihi. Jaaa… men er redd den ville blitt kjedelig.. Men Mann syns jeg gjør kjedelige ting festlige da🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #4811 Del Skrevet 12. september 2022 Entern skrev (4 timer siden): Og @Frøkenfryden er jo en bra filmtittel 👍 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #4812 Del Skrevet 12. september 2022 Cid skrev (7 timer siden): Slik så han ut sist gang Oi sann, ser tøff ut 😀 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): 😘 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #4813 Del Skrevet 12. september 2022 Entern skrev (9 timer siden): Da passer du eller @Agent smith bedre som han da 😝😝😝😝😂 Men husker han godt ja 😀 Nuuuu vel, det er ikke jeg som har med unge piker hjem og leker cowgirl og indianer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #4814 Del Skrevet 12. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Hihi. Jaaa… men er redd den ville blitt kjedelig.. Men Mann syns jeg gjør kjedelige ting festlige da🥳 Er du festlig når du sover også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #4815 Del Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Nuuuu vel, det er ikke jeg som har med unge piker hjem og leker cowgirl og indianer 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #4816 Del Skrevet 12. september 2022 Luksusfellen med firebarnsfar Oliver på Jessheim. Biker som er eks-stripper. Omg. For en episode. Sitter klar🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #4817 Del Skrevet 12. september 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Luksusfellen med firebarnsfar Oliver på Jessheim. Biker som er eks-stripper. Omg. For en episode. Sitter klar🥳 Oi oi oi, nå mangler det bare at han gråter litt på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #4818 Del Skrevet 12. september 2022 Har ikke sett deg så mye her i dag fryden, trodde du hadde lagt deg tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #4819 Del Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Har ikke sett deg så mye her i dag fryden, trodde du hadde lagt deg tidlig Ååå. Vært så travel😮 nå tar jeg fotbad så er oppe men 80 år😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #4820 Del Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Oi oi oi, nå mangler det bare at han gråter litt på TV 😂😂😂 han dro en natt til Amsterdam for et ligg!! Dyreste one night standen økonomene hadde hørt om😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå