Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. september 2022 #4701 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Du smaker vel kylling Jau, men kan jo være marinert med litt forskjellig. Tipper kyllingen min er fylt med hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. september 2022 #4702 Del Skrevet 8. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jau, men kan jo være marinert med litt forskjellig. Tipper kyllingen min er fylt med hvitløk. Spiser du mye hvitløk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4703 Del Skrevet 8. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jau, men kan jo være marinert med litt forskjellig. Tipper kyllingen min er fylt med hvitløk. Lurer på om karskmarinert hadde vært godt🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. september 2022 #4704 Del Skrevet 8. september 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Spiser du mye hvitløk? Nja. Egentlig ikke 😄 Til noen retter så er det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. september 2022 #4705 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Lurer på om karskmarinert hadde vært godt🤔 Æ ska bad i karsk i mårra så får du hør 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4706 Del Skrevet 8. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (48 minutter siden): Æ ska bad i karsk i mårra så får du hør 🤣 Æ glær mæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2022 #4707 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): 30 min lur så skrapa eg min lekam ut or sengi og trente styrke og dusja og mekka middag. Føler meg ca som superwoman Hurra🥳🥳🥳 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): 20 minutt-middag @Agent smith!! ser godt ut 😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4708 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Nå ble du 80 år igjen Jeg spiste tusen noblesse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2022 #4709 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg spiste tusen noblesse 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4710 Del Skrevet 8. september 2022 Entern skrev (6 minutter siden): 🥳🥳🥳 😁 så godt! Nå må,jeg snart sove.. våkne til frokostpakke på dørmatta, har unnt meg fredagsluksus😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4711 Del Skrevet 8. september 2022 Entern skrev (1 time siden): Hurra🥳🥳🥳 ser godt ut 😊😊😊 Takk! Fiskepinner i wrap er undervurdert! Fått bra mat du i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #4712 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Jeg spiste tusen noblesse Gærning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4713 Del Skrevet 8. september 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Gærning Skal leve spartansk i helga🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4714 Del Skrevet 8. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Jau, men kan jo være marinert med litt forskjellig. Tipper kyllingen min er fylt med hvitløk. Har mange fredagskommentarer til den der! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #4715 Del Skrevet 8. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): 😮 Håper jeg smaker 😄 Du er tilberedt med sitron og salvie står det! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. september 2022 #4716 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Noblesse♥️ Fryden retro får besøk🥳 Noblesse! 😻 Finnes virkelig det fortsatt? Trodde den forsvant på 90-tallet jeg. Husker jeg spiste den da jeg var liten. Troika er digg da. Skikkelig gæmlissjokkis, men jeg har elsket troika siden jeg var en neve stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2022 #4717 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (52 minutter siden): 😁 så godt! Nå må,jeg snart sove.. våkne til frokostpakke på dørmatta, har unnt meg fredagsluksus😍 Så fint å ha noe sånn å glede seg til når man legger seg og sover 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2022 #4718 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (53 minutter siden): Takk! Fiskepinner i wrap er undervurdert! Fått bra mat du i dag? Helt ok 👍 blir god mat i morgen og i helgen, besøker fattern 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. september 2022 #4719 Del Skrevet 9. september 2022 jukkapalme skrev (8 timer siden): Noblesse! 😻 Finnes virkelig det fortsatt? Trodde den forsvant på 90-tallet jeg. Husker jeg spiste den da jeg var liten. Troika er digg da. Skikkelig gæmlissjokkis, men jeg har elsket troika siden jeg var en neve stor. Er ikke freia melke hjerter det samme? Ser likt ut Frøkenfryden skrev (9 timer siden): 😁 så godt! Nå må,jeg snart sove.. våkne til frokostpakke på dørmatta, har unnt meg fredagsluksus😍 Morra fast food? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #4720 Del Skrevet 9. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er ikke freia melke hjerter det samme? Ser likt ut Morra fast food? Nei i såfall mer likt krokanrull. Crisp i. haha ja nesten. Var deilig med ferskt på døra🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå