Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4161 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Cid skrev (2 timer siden): Håper du føler deg bedre utover helgen Takk snille du. Vi gikk en tur og da løste det seg endelig opp litt. Får ikke så ofte stresshodepine men nå kom det og varte over dager. Og teit nok hjelper aldri paracet.. men å gjøre fine ting og finne ro inni seg. Fant det utover morgenen og er fin nå🙂👍 og har tatt helg🙂 skal du noe gøy? 😃 Endret 26. august 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #4162 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. august 2022 #4163 Del Skrevet 26. august 2022 Cid skrev (6 timer siden): Er du Lurven? Folka her sa så mye hyggelig,trodde ikke jeg ville bli savnet så mye. Har prøvd å bruke mindre tid her før også, men tenkte det var lettere om jeg slettet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4164 Del Skrevet 26. august 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Folka her sa så mye hyggelig,trodde ikke jeg ville bli savnet så mye. Har prøvd å bruke mindre tid her før også, men tenkte det var lettere om jeg slettet meg. Vet selv hvor vanskelig det kan være å avvenne seg kg 🙊 Føler du at tiden på kg går utover privatlivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. august 2022 #4165 Del Skrevet 26. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Vet selv hvor vanskelig det kan være å avvenne seg kg 🙊 Føler du at tiden på kg går utover privatlivet? Ja, men måtte lage ny bruker likevel da😆 Det er jo så mange hyggelige folk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4166 Del Skrevet 26. august 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Ja, men måtte lage ny bruker likevel da😆 Det er jo så mange hyggelige folk her. Er Smith han som Hugo Weaving spilte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. august 2022 #4167 Del Skrevet 26. august 2022 Agent smith skrev (15 minutter siden): Ja, men måtte lage ny bruker likevel da😆 Det er jo så mange hyggelige folk her. Heeeeei! Vi har savnet deg 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4168 Del Skrevet 26. august 2022 Nytt profilbilde @Agent smith? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4169 Del Skrevet 26. august 2022 Eller dette passet deg bedre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4170 Del Skrevet 26. august 2022 Agent smith skrev (54 minutter siden): Ja, men måtte lage ny bruker likevel da😆 Det er jo så mange hyggelige folk her. Vi ble kjempetriste! 😭 Mann måtte trøste meg litt til morgenkaffen🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4171 Del Skrevet 26. august 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Folka her sa så mye hyggelig,trodde ikke jeg ville bli savnet så mye. Har prøvd å bruke mindre tid her før også, men tenkte det var lettere om jeg slettet meg. Vi kan øve på grensesetting og skjermtid! Hilsen psykologen🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4172 Del Skrevet 26. august 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Folka her sa så mye hyggelig,trodde ikke jeg ville bli savnet så mye. Har prøvd å bruke mindre tid her før også, men tenkte det var lettere om jeg slettet meg. Skjønner den, pauset litt innimellom selv når jeg syns det blir mye. Men syns det tilfører meg mye sosialt og jeg kan tulle og være kreativ. Så føles bra og da er det litt sunt også har jeg tenkt. Ikke bare litt sånn meningsløs skjermtid liksom. Tror du betyr mer enn du tror for mange🙂💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4173 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Skjønner den, pauset litt innimellom selv når jeg syns det blir mye. Men syns det tilfører meg mye sosialt og jeg kan tulle og være kreativ. Så føles bra og da er det litt sunt også har jeg tenkt. Ikke bare litt sånn meningsløs skjermtid liksom. Tror du betyr mer enn du tror for mange🙂💙 Han virker som en vidunderlig person, barna og kona hans er heldige som har han i livet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4174 Del Skrevet 26. august 2022 Fikk du fin solo-tapas-aften @Entern? Vi spiste pølser og skravlet. Lite vin på meg, siden formen endelig var bra igjen, det gav glede nok å føle seg bra med fine folk💙 Jeg er også så voksen at jeg nå midt på natta vasket opp for hånd vinglassene og ryddet alt, til Dagsnytt 18😂 natta! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4175 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Vi ble kjempetriste! 😭 Mann måtte trøste meg litt til morgenkaffen🥺 Skjedde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. august 2022 #4176 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Fikk du fin solo-tapas-aften @Entern? Vi spiste pølser og skravlet. Lite vin på meg, siden formen endelig var bra igjen, det gav glede nok å føle seg bra med fine folk💙 Jeg er også så voksen at jeg nå midt på natta vasket opp for hånd vinglassene og ryddet alt, til Dagsnytt 18😂 natta! 🙂 Jeg fikk solo tapas, ble trøtt kl 19 og sov til 24 😅 nå har jeg sett programmet om Trond Viggo, det var fint 😀 skal se litt krim og så legge meg 😅😀 I morgen blir det å se på kunstutstilling på Ås med medarbeider 😀 Natta😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4177 Del Skrevet 26. august 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Skjedde dette? Jeg sa fra til Mann ja, at noen jeg hadde snakket mye med et halvt år ble borte og det var tomt. Mens vi puslet rundt og ordnet kaffe. Jeg lå ikke i fosterstilling og gråt men syns det var litt leit ja. 😌💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. august 2022 #4178 Del Skrevet 26. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg sa fra til Mann ja, at noen jeg hadde snakket mye med et halvt år ble borte og det var tomt. Mens vi puslet rundt og ordnet kaffe. Jeg lå ikke i fosterstilling og gråt men syns det var litt leit ja. 😌💙 Tror du at du hadde blitt lei deg om jeg slettet meg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4179 Del Skrevet 26. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg fikk solo tapas, ble trøtt kl 19 og sov til 24 😅 nå har jeg sett programmet om Trond Viggo, det var fint 😀 skal se litt krim og så legge meg 😅😀 I morgen blir det å se på kunstutstilling på Ås med medarbeider 😀 Natta😊 Å så gøy helg du har, unner deg det! Og bra å kose seg alene! Vi planlegger også se Trond-viggo. Bra mann🙂 kos deg med krim. Må sove jeg. Lurven slettet og jeg oppe til 02. Verden blitt koko jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. august 2022 #4180 Del Skrevet 26. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Tror du at du hadde blitt lei deg om jeg slettet meg selv? Ja! Det må du ikke🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå