Gå til innhold

Frøkenfryden


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Entern skrev (8 timer siden):

Håper hun har det bra 🙂

Går bra altså. Måtte bare være borte litt av ulike grunner men fint å komme igjen🙂❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (53 minutter siden):

Hallooo Entern! God morgen🤠

:danser:Er her!!

 

:yvonne:

God morgen Fryden 😀 Så glad for å se deg :nordvesta:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Shojo? Sett Scooby doo? ScoobyFrøken har havnet inn i autokorrekten min btw 😂

Shojo = Manga (tegneserier) og anime rettet mot jenter alder 12 -18.

Sjangeren hadde en gullalder på 70-tallet og jeg vedgår villig vekk at det er en guilty pleasure 😀

Ja liker Scooby Doo 😊 Sett filmene? Sett første, var ganske bra syntes jeg😊 Men tegneseriene er best 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Jeg vil bli tegneserie!! Du kan til og med få tegne meg karikert!! 🤩

Jeg er liten og har oppstoppernese. Og litt bollekinn.  Må Jo være gull for en tegner😂

 

PS ønsker fine klær! 

I shojo, særlig shojo fra 70-tallet, er så godt som alle karakterene sinnssykt perfekte og vakre 🤩🥰😀

Bare Google «Rose of Versailles» som eksempel 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (11 minutter siden):

I shojo, særlig shojo fra 70-tallet, er så godt som alle karakterene sinnssykt perfekte og vakre 🤩🥰😀

Bare Google «Rose of Versailles» som eksempel 😆

Ooo fine🙂! Kjenner til manga fra jobb👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal oppdatere litt fra mitt utrolig innholdsrike liv så har jeg siden sist..:

Vært på båttur. Drukket litt vin. Spist bær. Sett flere falkefugler. Sett rare ting på tv. Spist grillmat. Tatt ferie på jobb med ting ca på stell. Opplevd noen triste ting. Klart å få vond kropp mindre vond👍
 

Snaaaaart.. spahotell! 😁👍🤠

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Om jeg skal oppdatere litt fra mitt utrolig innholdsrike liv så har jeg siden sist..:

Vært på båttur. Drukket litt vin. Spist bær. Sett flere falkefugler. Sett rare ting på tv. Spist grillmat. Tatt ferie på jobb med ting ca på stell. Opplevd noen triste ting. Klart å få vond kropp mindre vond👍
 

Snaaaaart.. spahotell! 😁👍🤠

Huff triste ting:troest:

Ellers høres det veldig fint ut 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (33 minutter siden):

Ooo fine🙂! Kjenner til manga fra jobb👍

Er jo veldig populært blant barn og ungdom, var mye mindre vanlig her når vi vokste opp 😅 men jeg har likt siden barndommen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Huff triste ting:troest:

Ellers høres det veldig fint ut 😊

Takk💙Det går greit. Pappa er syk men vil gå bra🙂 takk! Fint å koble av hos svigers, bra feriestart❤️
Håper du har det fint med far🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Takk💙Det går greit. Pappa er syk men vil gå bra🙂 takk! Fint å koble av hos svigers, bra feriestart❤️
Håper du har det fint med far🙂

Å masse tanker til faren din❤️

Jeg og far koser oss, nå skal vi snart spise eggemat😊 og jeg har sett bildene fra Malta-turen hans, han mener jeg må dit en gang og det tror jeg han har rett i, ikke bare masse kule borger og kirker og sånn men 5600 år gamle tempelruiner (eldste bygg i Europa. Nest eldst: Newgrange i Irland) 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Å masse tanker til faren din❤️

Jeg og far koser oss, nå skal vi snart spise eggemat😊 og jeg har sett bildene fra Malta-turen hans, han mener jeg må dit en gang og det tror jeg han har rett i, ikke bare masse kule borger og kirker og sånn men 5600 år gamle tempelruiner (eldste bygg i Europa. Nest eldst: Newgrange i Irland) 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

Takk! 💙 

å så hyggelig!! Koselig med bilder. 
Rundstykker og egg på gang her også. Sen frokost, suuuulten! Fryden er vant til mat 07😂

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Takk! 💙 

å så hyggelig!! Koselig med bilder. 
Rundstykker og egg på gang her også. Sen frokost, suuuulten! Fryden er vant til mat 07😂

 

Mens Entern pleier å droppe frokost bortsett fra når hos far som lager til begge ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

Å masse tanker til faren din❤️

Jeg og far koser oss, nå skal vi snart spise eggemat😊 og jeg har sett bildene fra Malta-turen hans, han mener jeg må dit en gang og det tror jeg han har rett i, ikke bare masse kule borger og kirker og sånn men 5600 år gamle tempelruiner (eldste bygg i Europa. Nest eldst: Newgrange i Irland) 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

Jeg er på sånne severdigheter på ferie.. innimellom. 
men er ikke interessert.. jeg blir en ignorant dust mens andre beundrer🙈 sorryyy! MEN jeg skjønner andre kan like! Jeg ser på folka og dyra og sånn jeg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jeg er på sånne severdigheter på ferie.. innimellom. 
men er ikke interessert.. jeg blir en ignorant dust mens andre beundrer🙈 sorryyy! MEN jeg skjønner andre kan like! Jeg ser på folka og dyra og sånn jeg.

Folk har forskjellige interesser & sånn 😊

Jeg har jo elsket historie & forhistorie siden jeg var liten så jeg elsker sånt men skjønner at ikke alke gjør det for å si det sånn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (8 minutter siden):

Folk har forskjellige interesser & sånn 😊

Jeg har jo elsket historie & forhistorie siden jeg var liten så jeg elsker sånt men skjønner at ikke alke gjør det for å si det sånn 😊

Mange gjør det, liker sånt, og jeg blir med og sånn om følget skal. Sikkert også gøyere når man er kunnskapsrik om ting! Som du er.
Jeg er jo hekta på flykræsj og snakket om jetstrømmer og vindstillhet i går på båttur og alle bare :blink:

Ulike interesser gjør folk til folk👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Mange gjør det, liker sånt, og jeg blir med og sånn om følget skal. Sikkert også gøyere når man er kunnskapsrik om ting! Som du er.
Jeg er jo hekta på flykræsj og snakket om jetstrømmer og vindstillhet i går på båttur og alle bare :blink:

Ulike interesser gjør folk til folk👍

Det var klokt sagt Fryden 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

1 time fra Oslo👍 
Med morgenkaffe og fugler i stille svigershus der alle sover.

Jeg måtte bare pause herfra litt, hadde mine grunner🙂

Koselig å se deg! Ennå ferie sant? 😁

Ååå, hei 🥰 Godt å høre fra deg :)

Det er lov med pause herfra. Man trenger det av og til.

Håper det går bra med din far ♥️

Har ferie enda ja. 2 uker igjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Shojo = Manga (tegneserier) og anime rettet mot jenter alder 12 -18.

Sjangeren hadde en gullalder på 70-tallet og jeg vedgår villig vekk at det er en guilty pleasure 😀

Ja liker Scooby Doo 😊 Sett filmene? Sett første, var ganske bra syntes jeg😊 Men tegneseriene er best 😊

Litt sånn sailor moon?

Live action filmene? Husker Rowan Atkinson var med i den ene

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Takk💙Det går greit. Pappa er syk men vil gå bra🙂 takk! Fint å koble av hos svigers, bra feriestart❤️
Håper du har det fint med far🙂

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...