Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3081 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Fjase influenser Www.lurvinlavidaloca.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #3082 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Neida. Bare tror det er litt farlig å tro det er bare fjas i de trådene. Fru Johansen som er der f eks skriver også seriøse kronikker lm temaet i aviser og sånn. Og det er jo også noe snakk om å få noe inn i FNs barnekonvensjon for å beskytte disse barna som vises frem hemningsløst. Helt ok å ikke være engasjert da! Det bryr meg ikke, men blir irritert hvis det blir redusert til bare latterliggjøring🙂 jeg kan også tulle der men prøver være saklig for det meste. Mente ikke å latterliggjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3083 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk, fin presisering😊 Jeg peker og ler generelt ikke av folk på kg, selv om det er en fin hersketeknikk i stygge diskusjoner, som jeg muligens har brukt en del 😈 nå gjør jeg det bare på en sånn tørr høflig Knut Nærum måte 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3084 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja jeg ler mye!😂 Selv om jeg også sperrer opp øynene. Hun er en utro dame på snart 30 på farmen og alle bare.. lille søte.. finne seg selv .. og bonderomatikk meg i rassen. Herregud.. Kjenner at jeg ikke orker å engasjere meg i det, ser aldri på reality, bruker heller tiden på å fjase her😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3085 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Mente ikke å latterliggjøre Neida, vet du er god. Jeg bare har en flokete dag og er ofte litt hissig her . Må holde meg på sosial prat😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3086 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Mente ikke å latterliggjøre Var sikkert meg @Frøkenfryden var sint på, går ikke an å bli sint på deg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #3087 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Kjenner at jeg ikke orker å engasjere meg i det, ser aldri på reality, bruker heller tiden på å fjase her😄 Jeg gjør begge deler, med farmen i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3088 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ja jeg ler mye!😂 Selv om jeg også sperrer opp øynene. Hun er en utro dame på snart 30 på farmen og alle bare.. lille søte.. finne seg selv .. og bonderomatikk meg i rassen. Herregud.. Ja ikke sant, det er sjukt og latterlig 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #3089 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neida, vet du er god. Jeg bare har en flokete dag og er ofte litt hissig her . Må holde meg på sosial prat😂 Men jeg har absolutt ikke sansen for sophie elise i hvert fall, hun og Isak kan ha det så godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3090 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Www.lurvinlavidaloca.no For holde meg til kg. Fikk lyst til å lage en influensa tråd nå, men starta jo nå tråd i går, så jeg har karantene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3091 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Var sikkert meg @Frøkenfryden var sint på, går ikke an å bli sint på deg ☺️ Ja pass deg. Kommer på vinderen forkledd med dyr veske og slår😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3092 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Neida, vet du er god. Jeg bare har en flokete dag og er ofte litt hissig her . Må holde meg på sosial prat😂 Det er lurt, jeg fikk en gang to måneders utestenging etter ha vært sint på kg i fylla 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3093 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men jeg har absolutt ikke sansen for sophie elise i hvert fall, hun og Isak kan ha det så godt.. Så sant! Krake møter make. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3094 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja pass deg. Kommer på vinderen forkledd med dyr veske og slår😂😂😂 Trodde han bodde på Torshov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3095 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Så sant! Krake møter make. Kråke møter måke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #3096 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Så sant! Krake møter make. = krakebolle i ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3097 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Det er lurt, jeg fikk en gang to måneders utestenging etter ha vært sint på kg i fylla 🥴 Når jeg drikker sjampis er jeg kun med dere😂😂 oppdaget skrivefeil i tide nå. Skrev KUK😂😂😂😂 Endret 12. juli 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3098 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Men jeg har absolutt ikke sansen for sophie elise i hvert fall, hun og Isak kan ha det så godt.. Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Så sant! Krake møter make. Ja fytterakkern, orker ingen av de to der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3099 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Trodde han bodde på Torshov Sikkert, bare mobber ham😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3100 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Trodde han bodde på Torshov Nehei, bor på vestkanten jej🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå