Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3061 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): I CBE føler jeg med fordi jeg er opptatt av det å bruke sine barn og slikt i salg og dele enorme mengder privat info om de. De har enorme mengder google-treff før 10 år. Opptatt av snikreklame kamuflert som venninneprat uten merking, gjerne med vin i hånda. Ikke lovlig. samt obskure positurer for å se mager ut. Det er jeg opptatt av, spiseforstyrrelser hos barn er enormt stigende. Og så håver de inn millioner på dette, som både er tvilsomt og delvis ulovlig. Det å kalle det å peking og å le av fjas syns jeg er en grov undevurdering av bransjen og dens makt. Forstår ikke helt at folk blir influencet av de de har å komme med, synes det meste det jeg har lest er idiotisk, de har dårlig innflytelse på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3062 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er den på telle tråd forum delen? Hvor anonymbrukere er? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3063 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Forstår ikke helt at folk blir influencet av de de har å komme med, synes det meste det jeg har lest er idiotisk, de har dårlig innflytelse på folk. Enig Helt bisart at folk lar seg påvirke av f.eks. Sophie Elise (men der har media mye skyld tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #3064 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja Skjønner ikke hvorfor man kan være anonym der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3065 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Det sa ikke jeg Svarte deg og @Entern litt samtidig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #3066 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Svarte deg og @Entern litt samtidig😊 Er du sint på oss nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3067 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Enig Helt bisart at folk lar seg påvirke av f.eks. Sophie Elise (men der har media mye skyld tror jeg) Ja de tjener jo millioner på tull, det samme som om at jeg skulle blitt millionær på å skrive Kg såpeopera😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #3068 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja de tjener jo millioner på tull, det samme som om at jeg skulle blitt millionær på å skrive Kg såpeopera😄 Du hadde blitt kåges Tom Sterri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3069 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Svarte deg og @Entern litt samtidig😊 Jeg vil presisere at pek og le var av SE ikke brukerne som poster i tråden, og jeg synes hele influenser greia er fæl og full av tvilsomheter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3070 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Er du sint på oss nå? Hun er kjempesint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3071 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Ja de tjener jo millioner på tull, det samme som om at jeg skulle blitt millionær på å skrive Kg såpeopera😄 Cid skrev (5 minutter siden): Du hadde blitt kåges Tom Sterri lurven hadde blitt en kjempeartig influenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #3072 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hun er kjempesint 🏃♂️ Entern skrev (Akkurat nå): lurven hadde blitt en kjempeartig influenser Tom Sterri var manusforfatter for Hotel Cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3073 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Er du sint på oss nå? Neida. Bare tror det er litt farlig å tro det er bare fjas i de trådene. Fru Johansen som er der f eks skriver også seriøse kronikker lm temaet i aviser og sånn. Og det er jo også noe snakk om å få noe inn i FNs barnekonvensjon for å beskytte disse barna som vises frem hemningsløst. Helt ok å ikke være engasjert da! Det bryr meg ikke, men blir irritert hvis det blir redusert til bare latterliggjøring🙂 jeg kan også tulle der men prøver være saklig for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3074 Del Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Du hadde blitt kåges Tom Sterri Haha! Dere, jeg er faktisk temmelig hard når det trengs😜 Dere bare kjenner meg ikke😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3075 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): lurven hadde blitt en kjempeartig influenser Ja! Hadde fulgt ham! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3076 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Neida. Bare tror det er litt farlig å tro det er bare fjas i de trådene. Fru Johansen som er der f eks skriver også seriøse kronikker lm temaet i aviser og sånn. Og det er jo også noe snakk om å få noe inn i FNs barnekonvensjon for å beskytte disse barna som vises frem hemningsløst. Helt ok å ikke være engasjert da! Det bryr meg ikke, men blir irritert hvis det blir redusert til bare latterliggjøring🙂 jeg kan også tulle der men prøver være saklig for det meste. Gode poeng. Jeg ble skremt av å se hvordan media skjønnmaler spesielt SE. (Må være lov å le av de dustete greiene til SE da? Selv om det er litt "skal jeg le eller gråte") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3077 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Jeg vil presisere at pek og le var av SE ikke brukerne som poster i tråden, og jeg synes hele influenser greia er fæl og full av tvilsomheter Takk, fin presisering😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3078 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): lurven hadde blitt en kjempeartig influenser Fjase influenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2022 #3079 Del Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha! Dere, jeg er faktisk temmelig hard når det trengs😜 Dere bare kjenner meg ikke😉 Skikkelig Holmliadame😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #3080 Del Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Gode poeng. Jeg ble skremt av å se hvordan media skjønnmaler spesielt SE. (Må være lov å le av de dustete greiene til SE da? Selv om det er litt "skal jeg le eller gråte") Ja jeg ler mye!😂 Selv om jeg også sperrer opp øynene. Hun er en utro dame på snart 30 på farmen og alle bare.. lille søte.. finne seg selv .. og bonderomatikk meg i rassen. Herregud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå