TheHairyToothfairy Skrevet 8. juni 2022 #1661 Del Skrevet 8. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Min far er misfornøyd med at jeg ikke kjører bil, han har kjørt bil siden han var 10. Min far er dau, så her er det bare fred og fordragelighet. Dessuten kjørte jeg alltid bedre enn ham. It's funny cause it is true. 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1662 Del Skrevet 8. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Men vil anbefale litt sunt påfyll gjennom dagen🍑🍆 😂😂😂👌 så spent på om Entern er 🍑 eller 🍆 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1663 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): 😂😂😂👌 så spent på om Entern er 🍑 eller 🍆 🙈 Vem vet? Inte du, vem vet? Inte jag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2022 #1664 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): 😂😂😂👌 så spent på om Entern er 🍑 eller 🍆 🙈 Ja det vet ikke jeg noe om, håper han koser seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1665 Del Skrevet 8. juni 2022 lurven skrev (4 timer siden): Ja det vet ikke jeg noe om, håper han koser seg uansett 👍🥂🥥🥥🍌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1666 Del Skrevet 8. juni 2022 Ringt av 6 ulike nummer i dag som jeg ikke fikk tatt pga jobbing. Gjør meg frynsete. Føler noe i livet har raknet og noen prøver si fra😢 Hilsen lettstressbar🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1667 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 👍🥂🥥🥥🍌 Veldig Nigella den posten der 😁😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1668 Del Skrevet 8. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Veldig Nigella den posten der 😁😁😁 Sikkert preget. Så på Rachel koo med sjokoladefest i går kveld. Jeg og Mann måtte spise en konfekt til😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1669 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sikkert preget. Så på Rachel koo med sjokoladefest i går kveld. Jeg og Mann måtte spise en konfekt til😂 Har hun Rachel litt samme stil som Nigella? De har jo et par ting til felles skjønner jeg 🏀🏀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1670 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Har hun Rachel litt samme stil som Nigella? De har jo et par ting til felles skjønner jeg 🏀🏀 😂👅Hun er hakket mindre sexy. Men pen og veldig søt med røde svette kinn over grytene. Hun er mer søt. Nigella mer heit. nuuu går jeg fra jobb, siden jeg uansett nå ikke jobber men rater sexyness i stedet😂😂😂 Endret 8. juni 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1671 Del Skrevet 8. juni 2022 Entern skrev (10 timer siden): Vem vet? Inte du, vem vet? Inte jag Du e en sagaaa🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1672 Del Skrevet 8. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 7.6.2022 den 19.08): haha, jeg setter en grense ved grøt, det spiser jeg ikke. fruen liker det, dog Graut❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1673 Del Skrevet 8. juni 2022 lurven skrev (9 timer siden): Ja det vet ikke jeg noe om, håper han koser seg uansett Sikkert, bare han får røyke litt etterpå😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1674 Del Skrevet 8. juni 2022 lurven skrev (12 timer siden): Kaffe gir energi og vekker deg opp, røyk gjør deg rolig. Perfekt kombo Er så positiv du😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2022 #1675 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Elskar graut❤️ Åpenbart elsker jeg grøt så mye at jeg svarte to ganger😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juni 2022 #1676 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åpenbart elsker jeg grøt så mye at jeg svarte to ganger😂 Vet du hvem andre som liker det? Graute Grøtta Grav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1677 Del Skrevet 8. juni 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Sikkert, bare han får røyke litt etterpå😎 Jepp 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1678 Del Skrevet 8. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vet du hvem andre som liker det? Graute Grøtta Grav «Det er min humor. Og det kan ingen ta fra meg!!» —-Bjarte Tjøstheim 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juni 2022 #1679 Del Skrevet 8. juni 2022 Entern skrev (Akkurat nå): «Det er min humor. Og det kan ingen ta fra meg!!» —-Bjarte Tjøstheim Fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juni 2022 #1680 Del Skrevet 8. juni 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Fra? RadioResepsjonen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå