Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #1421 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Kroppen min glemte at det ikke var fredag i dag og gav siste rest av ukas krefter.. ups😯 Du har vel reservetank? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1422 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (26 minutter siden): Du har vel reservetank? Ja! Troor det.. Og har lagt opp til ein bra jobbdag med sushi home alone på kveld😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #1423 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Ja! Troor det.. Og har lagt opp til ein bra jobbdag med sushi home alone på kveld😁 Er du hjemme alene i morgen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1424 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Er du hjemme alene i morgen også? Jepp. Uvanlig med så mye. Jeg er jo dritbra så han holder seg mye hjemme😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. juni 2022 #1425 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kroppen min glemte at det ikke var fredag i dag og gav siste rest av ukas krefter.. ups😯 Hvaa? Er det enda en dag igjen til helg? 🤯🤯😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #1426 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Jepp. Uvanlig med så mye. Jeg er jo dritbra så han holder seg mye hjemme😜 Deilig med litt alenetid også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1427 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Deilig med litt alenetid også da Absolutt, går kjempebra. Limes jo sammen utenbys hele pinsen👍🏻🥰 i dag legger jeg meg før 21.45! Må rette meg opp igjen nå🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1428 Del Skrevet 2. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Hvaa? Er det enda en dag igjen til helg? 🤯🤯😂 Ja faen, fulltidsuke uten fri dag, hva er Det? Mann kalte uka for inneklemt uke😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1429 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) lurven skrev (3 minutter siden): Deilig med litt alenetid også da Føler noen ganger barnefamiliekollegaer på jobb er bittelitt misunnelige på livet mitt, de vil ikke bytte da. Ikke jeg heller. Men de selger doruller til skoletur mens jeg spiser sushi og drikker vin😂 Endret 2. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. juni 2022 #1430 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja faen, fulltidsuke uten fri dag, hva er Det? Mann kalte uka for inneklemt uke😂 Uff, det er savnet! Bra vi har en mandag som venter oss 😁 Haha, ja det var et fint navn på det 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1431 Del Skrevet 2. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden): Uff, det er savnet! Bra vi har en mandag som venter oss 😁 Haha, ja det var et fint navn på det 😂 Yess! Bonussøndag😃 natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. juni 2022 #1432 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Yess! Bonussøndag😃 natta! Jepp! Good natt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #1433 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Absolutt, går kjempebra. Limes jo sammen utenbys hele pinsen👍🏻🥰 i dag legger jeg meg før 21.45! Må rette meg opp igjen nå🙃 Skal dere lime dere sammen hele pinsen?😲 Må vel bli tid til andre ting og vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #1434 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Føler noen ganger barnefamiliekollegaer på jobb er bittelitt misunnelige på livet mitt, de vil ikke bytte da. Ikke jeg heller. Men de selger doruller til skoletur mens jeg spiser sushi og drikker vin😂 Fordeler og ulemper med alt, det viktigste er at man trives med sin livssituasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juni 2022 #1435 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Altså, skulle gjerne vært raus men hadde ikke nok gjennom dagen selv heller, og er havna på sofaen for en lur nå😕 Jammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1436 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) Mann: Fin du er i dag, skal du bli med i huset på prærien? 😃 😂 Tar det som et kompliment! Endret 3. juni 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1437 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (8 timer siden): Skal dere lime dere sammen hele pinsen?😲 Må vel bli tid til andre ting og vel 😂😂😂Vi leser bøker og svømmer også👍🏻😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1438 Del Skrevet 3. juni 2022 lurven skrev (11 timer siden): Du har vel reservetank? Fant litt ekstrabensin nederst i en kaffekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2022 #1439 Del Skrevet 3. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 timer siden): Jammen! Jeg vet.. sorry.. typisk psykologer. Null å gi på fritida😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. juni 2022 #1440 Del Skrevet 3. juni 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Fant litt ekstrabensin nederst i en kaffekopp Bra. Men spørs om det holder hele dagen da. Jeg la meg til lading i natt, men batteriet mitt var bare på 33 prosent da jeg våknet. Skal fylle på litt drivstoff i form av Pepsi når jeg kommer på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå