Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1401 Del Skrevet 1. juni 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Pizza med banan?🍌 Haha hææ? Nooo. Regular. På magazzino, angivelig super pizza😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1402 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Mobiliseringa til dette tok all my girl power ass. No blir det SÅ toro ferdig linselasagne og netflix😍👍😃 og ja @lurven det er fjordlands bror og tar 12 min😂 Endret 1. juni 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1403 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Mobiliseringa til dette tok all my girl power ass. No blir det SÅ toro ferdig linselasagne og netflix😍👍😃 og ja @lurven det er fjordlands bror og tar 12 min😂 Fryden spiste fjordland Men hvor var hennes mann? Fryden begynte å grine og tute Mannen var et sted og danset der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1404 Del Skrevet 1. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Fryden spiste fjordland Men hvor var hennes mann? Fryden begynte å grine og tute Mannen var et sted og danset der ute Ååå😂😂❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1405 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ååå😂😂❤️ Hun savnet han så Hva gjør han nå? Gleder meg til han kommer hjem Da skal han få klem Og jeg skal få ta på hans lem (da mener jeg armen altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1406 Del Skrevet 1. juni 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Hun savnet han så Hva gjør han nå? Gleder meg til han kommer hjem Da skal han få klem Og jeg skal få ta på hans lem (da mener jeg armen altså) Haha!😂😂😂😂 I dine drømmer dette😂 han må bare liste seg, er instruksen. for jeg sover. Våkner alltid da. 🤪 ps: i morgen skal jeg ha ordentlig middag altså! Og har til og med ordna roastbeeflunsj klar😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1407 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Haha!😂😂😂😂 I dine drømmer dette😂 han må bare liste seg, er instruksen. for jeg sover. Våkner alltid da. 🤪 ps: i morgen skal jeg ha ordentlig middag altså! Og har til og med ordna roastbeeflunsj klar😍 Han kommer hjem full av danseadrenalin. Da blir det vanskelig å liste seg altså. Glad for at det blir ordentlig mat i morgen, har sklidd ut nok nå🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. juni 2022 #1408 Del Skrevet 1. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Han kommer hjem full av danseadrenalin. Da blir det vanskelig å liste seg altså. Glad for at det blir ordentlig mat i morgen, har sklidd ut nok nå🧐 Haha ja, han må dusje av seg salsadamene også😂 mat sklir ut! og no La eg meg 22.15. går til helvete😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. juni 2022 #1409 Del Skrevet 1. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha ja, han må dusje av seg salsadamene også😂 mat sklir ut! og no La eg meg 22.15. går til helvete😯 Det er en del av prosessen med å gi f. Legge seg seint og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1410 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (8 timer siden): Han kommer hjem full av danseadrenalin. Da blir det vanskelig å liste seg altså. Glad for at det blir ordentlig mat i morgen, har sklidd ut nok nå🧐 Har lovd panert fisk i heimen👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1411 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Hvor er alleeeee? Jeg er torsdagssliten og vil dere skal være gøyale! Endret 2. juni 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #1412 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hvor er alleeeee? Jeg er torsdagssliten og vil dere skal være gøyale! Jeg våkna nå, er aldri gøyal når jeg nettopp har våkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1413 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) lurven skrev (32 minutter siden): Jeg våkna nå, er aldri gøyal når jeg nettopp har våkna Håhå bra du ikkje bur m meg. Eg er på mitt beste 5-7 🤓 Endret 2. juni 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #1414 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Håhå bra du ikkje bur m meg. Eg er på mitt beste 5-7 🤓 Ja. Og etter klokka 22 er du ganske lurvete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juni 2022 #1415 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hvor er alleeeee? Jeg er torsdagssliten og vil dere skal være gøyale! Kan jeg få en kopp energi av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1416 Del Skrevet 2. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Kan jeg få en kopp energi av deg? Altså, skulle gjerne vært raus men hadde ikke nok gjennom dagen selv heller, og er havna på sofaen for en lur nå😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1417 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (6 timer siden): Ja. Og etter klokka 22 er du ganske lurvete Haha ja. 🤪👌 Også før 22 på dansegulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. juni 2022 #1418 Del Skrevet 2. juni 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Haha ja. 🤪👌 Også før 22 på dansegulv Danser du? Trodde det var 2004 fryden som danset jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1419 Del Skrevet 2. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Danser du? Trodde det var 2004 fryden som danset jeg 2020-fryden heime i nedstengt covidverden prøvde på ordentlig å øve inn twerking😂 dansar absolutt enno😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2022 #1420 Del Skrevet 2. juni 2022 Kroppen min glemte at det ikke var fredag i dag og gav siste rest av ukas krefter.. ups😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå