Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #921 Del Skrevet 12. mai 2022 Fløff skrev (23 minutter siden): 😂😂😂😂😂 Bringebærfløffen min blir ALDRI den samme igjen. Men i fullt alvor: eksisterer denne rollen enda? 😅😳 Bringebærfløff🤓👍🏻 Familie med jordbærmus?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #922 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): BringebØr.. haha, høres veldig min dialekt ut. Å ha ei bør i bringa si. Då lid ein! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #923 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 🤣 Hjelp nok å fløffa børa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. mai 2022 #924 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Bringebærfløff🤓👍🏻 Familie med jordbærmus?🙈 Musa mi er faktisk ganske representativ om jeg skal si det selv 🤷♀️💝 Den får ting inn, har fått ting ut - og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #925 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Fløff skrev (3 minutter siden): Musa mi er faktisk ganske representativ om jeg skal si det selv 🤷♀️💝 Den får ting inn, har fått ting ut - og så videre. 🙈 Lever opp til det forventede! 👍 Min har bare tatt ting innover seg, orka ikke gi noe ut😂😂😂 Endret 12. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #926 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Hjelp nok å fløffa børa Nei da blir den vel enda større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #927 Del Skrevet 12. mai 2022 Fløff skrev (35 minutter siden): Musa mi er faktisk ganske representativ om jeg skal si det selv 🤷♀️💝 Den får ting inn, har fått ting ut - og så videre. 😲😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #928 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): 🙈 Lever opp til det forventede! 👍 Min har bare tatt ting innover seg, orka ikke gi noe ut😂😂😂 😯😯😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #929 Del Skrevet 12. mai 2022 😂 dere altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #930 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): 😂 dere altså. Jeg snakker bare om at jeg ikkw gidder føde noe🤪 man føkker ikke med denna sommerkroppen si’😂 shit .. mett nå😶 pølse👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #931 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (6 minutter siden): 😲😯 Når til og med Lurven er rysta😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #932 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Når til og med Lurven er rysta😂😂😂 Fæle i kjeften dere damer😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #933 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): 😂 dere altså. Verre en tøsetherese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #934 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Verre en tøsetherese Ja hun er jo bare barnematen i forhold 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #935 Del Skrevet 12. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ja hun er jo bare barnematen i forhold 😂 😂 roe meg nå, sliten sokk. Svømte i 32 graders vann🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #936 Del Skrevet 12. mai 2022 @Cid tannlege i dag vel? Overlevd? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #937 Del Skrevet 12. mai 2022 Å huff tannlege…kjempeglad i den jeg har selv om hun er dyr fordi hun kurerte tannlegeskrekken min men hadde intens tannlegeskrekk store deler av livet…håper ikke @Cid har det…😖😖😖😖😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #938 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Å huff tannlege…kjempeglad i den jeg har selv om hun er dyr fordi hun kurerte tannlegeskrekken min men hadde intens tannlegeskrekk store deler av livet…håper ikke @Cid har det…😖😖😖😖😖 Jeg hadde ikke skrekk for tannleger før jeg rotfylte uten bedøvelse, fordi den ikke virket. Men synes uansett tannlegebesøk gjør mest vondt i lommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #939 Del Skrevet 12. mai 2022 Finland: småcreepy fyrer i gule klær og med ballonger som prøver litt å ligne på bon jovi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #940 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke skrekk for tannleger før jeg rotfylte uten bedøvelse, fordi den ikke virket. Men synes uansett tannlegebesøk gjør mest vondt i lommeboka Herregud så jævlig 😖😖😖 Jeg har rotfylt to tenner 😅 og trukket 5-6 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå