Gå til innhold

Frøkenfryden

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (2 minutter siden):

Vet ikke har gått i surr

Haha. Du også! Han har et navn iallefall. Jeg kan jo spørre ham 😛 Er nok det enkleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (3 minutter siden):

Det er noen ting som blir sittende liksom, som min første indisk for 20 år siden: lam tikka, medium+, på Tandoori Hut på Sagene. Nydelig mat og flott service i bittelite koselig lokale med Bollywood musikk og en flott middelaldrende pakistansk servitør. Satt der i to timer tror jeg. Sjelden blitt så mett. Helt fantastisk😀😀😀😀😀😀

Så koselig! Blir man sittende så lenge så må maten være god ja 😁 Jeg er ingen person som er mye ute og spiser dessverre. Skulle gjerne vært det 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden):

Haha. Du også! Han har et navn iallefall. Jeg kan jo spørre ham 😛 Er nok det enkleste.

😆

Hvor mange år har dere vært sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Så koselig! Blir man sittende så lenge så må maten være god ja 😁 Jeg er ingen person som er mye ute og spiser dessverre. Skulle gjerne vært det 👍😊

Spiser ikke mye ute jeg heller egentlig men kanskje en gang i uka? Ikke på dyre steder da vanligvis 😅

Hvis Tandoori Hut fortsatt eksisterer og holder nivået anbefales stedet, litt dyrt men høy kvalitet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (5 minutter siden):

😆

Hvor mange år har dere vært sammen?

Valdemar ville han hete. Da blir det sånn 🤣

Snart 7 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (5 minutter siden):

Spiser ikke mye ute jeg heller egentlig men kanskje en gang i uka? Ikke på dyre steder da vanligvis 😅

Hvis Tandoori Hut fortsatt eksisterer og holder nivået anbefales stedet, litt dyrt men høy kvalitet 😊

Ja men det er innafor 😊👍

Det skal jeg huske. Får bli en langhelg der hvis jeg skal rekke innom alt i Oslo 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Valdemar ville han hete. Da blir det sånn 🤣

Snart 7 år :)

Snart 7 år og så vet du ikke navnet hans😁

Valdemar er fint da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Entern skrev (8 minutter siden):

Jeg gikk en del på Mother India da jeg bodde i Oslo. Var fornøyd med den. Men har ikke prøvd noen andre indiske i oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
lurven skrev (3 minutter siden):

Snart 7 år og så vet du ikke navnet hans😁

Valdemar er fint da

Joo, men ikke et som kan brukes her inne 😁 Jeg vet vel hva gubben min heter! 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Min er Franzen til Fryden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (31 minutter siden):

Det er noen ting som blir sittende liksom, som min første indisk for 20 år siden: lam tikka, medium+, på Tandoori Hut på Sagene. Nydelig mat og flott service i bittelite koselig lokale med Bollywood musikk og en flott middelaldrende pakistansk servitør. Satt der i to timer tror jeg. Sjelden blitt så mett. Helt fantastisk😀😀😀😀😀😀

Tandoori hut er helt fantastisk! 🤩 En av byens beste restauranter spør du meg! Utrolig god mat, koselig lokale og kjempegod service 😍 Og stooore porsjoner, ja, jeg greier aldri å spise opp alt.

Entern skrev (24 minutter siden):

Tandoori hut lever i beste velgående! Jeg er der titt og ofte. Er selv sagenejente og nesten hver gang jeg besøker foreldrene mine spiser vi der. Fantastisk mat! :spise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Det lærte jeg til og med før jeg lagde meg bruker her😂

Flink frøken! :arwen:

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Blir ikke noen jukketråd selv om du og palmen din kom altså. Her er det sånn passe sømmelig:rolleyes:

Haha, det er bra vi virker som en solid gjeng fra back in the days. Etter få uker.
Det er mulig jeg har gjort mye ut av meg min korte tid her. 🤪 Minner meg om da jeg hadde min første lønnssamtale på jobben min etter ett år. Sjef bare «Har du bare vært her 1 år, føles lenger». 😂 jeg valgte tolke det i beste mening, som at jeg gjør mye ut av meg. 🤓

Ps Bra du liker oss. Vi liker deg her også. Og du er supervelkommen🥰

Oi.. frokost tilgjengelig om 4 minutter! Jeg må gå! Elsker frokost:nigo:

Hahah, nei vikke ha no jukketråd, ass! Jeg er da en anstendig palme!

Tusen takk, søta ♥️ Håper frokosten var bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Flink frøken! :arwen:

Hahah, nei vikke ha no jukketråd, ass! Jeg er da en anstendig palme!

Tusen takk, søta ♥️ Håper frokosten var bra! 

Håper ikke det ble for perverst sagt av meg, jeg har en tidvis skitten humor 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Tandoori hut er helt fantastisk! 🤩 En av byens beste restauranter spør du meg! Utrolig god mat, koselig lokale og kjempegod service 😍 Og stooore porsjoner, ja, jeg greier aldri å spise opp alt.

Tandoori hut lever i beste velgående! Jeg er der titt og ofte. Er selv sagenejente og nesten hver gang jeg besøker foreldrene mine spiser vi der. Fantastisk mat! :spise: 

Bodde på Sagene i 11 år, lenge siden nå 😅 men likte meg godt der og Tandoori Hut var alltid kjempebra😀😀😀😀😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (7 minutter siden):

Håper ikke det ble for perverst sagt av meg, jeg har en tidvis skitten humor 🙊

Hahah, neida, ikke perverst. Jeg lo godt jeg. Har sånn humor jeg og, haha 😂 Selv om jeg er en dannet og anstendig palme :fnise: 

Entern skrev (1 minutt siden):

Bodde på Sagene i 11 år, lenge siden nå 😅 men likte meg godt der og Tandoori Hut var alltid kjempebra😀😀😀😀😀

Kult! Sagene er best :) Begynner å bli lenge siden jeg flyttet hjemmefra nå. Kanskje vi har gått forbi hverandre i gatene der og vært på tandoori hut samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Hahah, neida, ikke perverst. Jeg lo godt jeg. Har sånn humor jeg og, haha 😂 Selv om jeg er en dannet og anstendig palme :fnise: 

Kult! Sagene er best :) Begynner å bli lenge siden jeg flyttet hjemmefra nå. Kanskje vi har gått forbi hverandre i gatene der og vært på tandoori hut samtidig. 

Det kan godt hende 😄

13 år siden jeg flyttet derfra nå 😅

Tida flyr 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (34 minutter siden):

😆 da blir det valdemar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Det kan godt hende 😄

13 år siden jeg flyttet derfra nå 😅

Tida flyr 😅

Jeg flyttet hjemmefra i 2001, så da har vi bodd der samtidig 😁

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...