Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har vært bortreist i 3 uker så jeg har ikke fått med meg noen ting, er det noen som kan gi meg en kort oppdaterting om det viktigste som har skjedd de siste ukene....please...

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matildas tvillingbror Henry dro til byen for å gå på steppeskole. Beth, Matilda, Robbie og Scott har allerede vært og besøkt ham da han hadde premiere på forestillingen sin (da Dan og Leah giftet seg, var det ikke det?).

Hvorfor driver Amanda med disse farskapsgreiene egentlig? Hun ønsker jo ikke at babyen er Scotts, så hvorfor "ta" testen på nytt bare for å bevise at den er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver Amanda med disse farskapsgreiene egentlig? Hun ønsker jo ikke at babyen er Scotts, så hvorfor "ta" testen på nytt bare for å bevise at den er det?

Aner ikke, men sannsynligvis for at vi seere skal bli minnet på om at det er Scott som er faren, og hele tiden håpe på at de skal finne ut sannheten (ved å skape slike situasjoner som da Hayley sto med konvolutten med prøveresultatet i hånden uten å vite hva det var). Og sikkert litt for å vise hvor bitchy og slem Amanda faktisk er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem holder på med innbrudd hos Irene?

Vet ikke veldig mye om dette, men tror det er en sammenheng med at han politikameraten til Jack driver og forgifter Irene, som hevn for at hun var med på å dømme faren hans da hun dro til byen for å sitte i en jury for en stund siden. Hun begynner etterhvert å oppføre seg ganske så rart, og alle tror at hun er i ferd med å bli gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Josh bodde lenge i Summer Bay, han jobbet vel som badevakt tror jeg, og han hadde også et forhold med Dani. Dette var mens han ennå var "snill"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josh bodde lenge i Summer Bay, han jobbet vel som badevakt tror jeg, og han hadde også et forhold med Dani. Dette var mens han ennå var "snill"...

Når han var snill så sto han i mot foreldrene og deres penger og makt. Han vill leve på egenhånd og fortjenne pengene. Men ting forandret seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marihan

Ok, takk for info :) men er det noen som vet hvorfor han presser Amanda for penger?

Enig at dette farsskapsgreiene drar ut nå.. de har holdt på med d i mange måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for info :) men er det noen som vet hvorfor han presser Amanda for penger?

Enig at dette farsskapsgreiene drar ut nå.. de har holdt på med d i mange måneder.

Skylder ikke amanda josh penger fra før av da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...