Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 15. oktober 2007 #1041 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er så lei Amanda. Synes synd på Kit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1042 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ååhh.... i dag var det trist avslutning! Måtte felle en liten tåre jeg altså :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. oktober 2007 #1043 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva skjedde i dag ? Fikk ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 15. oktober 2007 #1044 Del Skrevet 15. oktober 2007 Flynn fikk beskjed om at han antageligvis kun hadde 3 mnd igjen å leve og fortalte Sally dette. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 15. oktober 2007 #1045 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei, jeg har vært bortreist i 3 uker så jeg har ikke fått med meg noen ting, er det noen som kan gi meg en kort oppdaterting om det viktigste som har skjedd de siste ukene....please... På forhånd tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. oktober 2007 #1046 Del Skrevet 16. oktober 2007 I dag gråt jeg en skvett,det var fryktelig trist med Sally og Flynn! :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1047 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvor er det blitt av tvillingbroren til Mathilda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 17. oktober 2007 #1048 Del Skrevet 17. oktober 2007 Matildas tvillingbror Henry dro til byen for å gå på steppeskole. Beth, Matilda, Robbie og Scott har allerede vært og besøkt ham da han hadde premiere på forestillingen sin (da Dan og Leah giftet seg, var det ikke det?). Hvorfor driver Amanda med disse farskapsgreiene egentlig? Hun ønsker jo ikke at babyen er Scotts, så hvorfor "ta" testen på nytt bare for å bevise at den er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1049 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor driver Amanda med disse farskapsgreiene egentlig? Hun ønsker jo ikke at babyen er Scotts, så hvorfor "ta" testen på nytt bare for å bevise at den er det? Aner ikke, men sannsynligvis for at vi seere skal bli minnet på om at det er Scott som er faren, og hele tiden håpe på at de skal finne ut sannheten (ved å skape slike situasjoner som da Hayley sto med konvolutten med prøveresultatet i hånden uten å vite hva det var). Og sikkert litt for å vise hvor bitchy og slem Amanda faktisk er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 19. oktober 2007 #1050 Del Skrevet 19. oktober 2007 Håper Amanda snart blir avslørt. Hvem holder på med innbrudd hos Irene? Rekker Kim og Hayley å gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 19. oktober 2007 #1051 Del Skrevet 19. oktober 2007 Håper Amanda snart blir avslørt. Hvem holder på med innbrudd hos Irene? Rekker Kim og Hayley å gifte seg. Nei de gifter seg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1052 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvem holder på med innbrudd hos Irene? Vet ikke veldig mye om dette, men tror det er en sammenheng med at han politikameraten til Jack driver og forgifter Irene, som hevn for at hun var med på å dømme faren hans da hun dro til byen for å sitte i en jury for en stund siden. Hun begynner etterhvert å oppføre seg ganske så rart, og alle tror at hun er i ferd med å bli gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 22. oktober 2007 #1053 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvem er Josh egentlig?? Og hva er det Amanda har gjort i LA som er så hemmelig?? Noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Totalya_* Skrevet 22. oktober 2007 #1054 Del Skrevet 22. oktober 2007 Josh er eksen til bl.a Hayley, og har stelt istand mye grums, ville bl.a. rive campingen og bygge kjøpesenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 23. oktober 2007 #1055 Del Skrevet 23. oktober 2007 Josh bodde lenge i Summer Bay, han jobbet vel som badevakt tror jeg, og han hadde også et forhold med Dani. Dette var mens han ennå var "snill"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 23. oktober 2007 #1056 Del Skrevet 23. oktober 2007 Josh bodde lenge i Summer Bay, han jobbet vel som badevakt tror jeg, og han hadde også et forhold med Dani. Dette var mens han ennå var "snill"... Når han var snill så sto han i mot foreldrene og deres penger og makt. Han vill leve på egenhånd og fortjenne pengene. Men ting forandret seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 23. oktober 2007 #1057 Del Skrevet 23. oktober 2007 Blir snart sprø av de der farskapsgreiene jeg.. Finner de ikke ut av det snart??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 23. oktober 2007 #1058 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvem er Josh egentlig?? Og hva er det Amanda har gjort i LA som er så hemmelig?? Noen som vet her og Her (Australia år) står det om han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 23. oktober 2007 #1059 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ok, takk for info men er det noen som vet hvorfor han presser Amanda for penger? Enig at dette farsskapsgreiene drar ut nå.. de har holdt på med d i mange måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mika^ Skrevet 23. oktober 2007 #1060 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ok, takk for info men er det noen som vet hvorfor han presser Amanda for penger? Enig at dette farsskapsgreiene drar ut nå.. de har holdt på med d i mange måneder. Skylder ikke amanda josh penger fra før av da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå