Gjest Emera Skrevet 30. september 2007 #1021 Del Skrevet 30. september 2007 Her er Selina (Tempany Deckert). Sånn mellomblond her, kanskje. Men jeg tror hun var litt lysere i håret da hun spilte i Home And Away. Og her er vikaren, Louise Crawford, helt til høyre på bildet, med Tempany Deckert ved siden av. Ikke helt ulike , de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 30. september 2007 #1022 Del Skrevet 30. september 2007 siste linken funka ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 30. september 2007 #1023 Del Skrevet 30. september 2007 Hm, funker hos meg. Pussig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 30. september 2007 #1024 Del Skrevet 30. september 2007 fukner ikke her heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 30. september 2007 #1025 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg fulgte ikke med på home and away da hun var med, men synes ikke de var så ulike nei.. i hvertfall ikke på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #1026 Del Skrevet 30. september 2007 Den store nyheten i Australia for tiden er forresten at Sally forlate Summer Bay etter 20 år i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opa Skrevet 1. oktober 2007 #1027 Del Skrevet 1. oktober 2007 Usj, liker ikke H&A lengre, jeg... Liker ikke Kit, liker ikke Amanda, hun nye Hayley kunne ihvertfall hatt lyst hår, og Kim fungerer ikke sammen med henne. Han virker ukomfortabel, og det er liksom litt tydelig at hun er ny. Synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. oktober 2007 #1028 Del Skrevet 1. oktober 2007 Liker ikke Amanda jeg heller, hun er rett og slett grusom! Dessuten er hun fryktelig falsk, og jeg blir så provosert når jeg ser hvordan hun oppfører seg mot Beth! Er det bare meg, eller er Cassie sykelig tynn? Stakkars jente, hun trenger mat! Og Sally, har hun slanket seg? Lenge siden nå, men for noen måneder- kanskje et halvt år siden synes jeg å huske at hun var betydlig "bredere". Er det bare noe jeg innbiller meg, eller? mulig serien har skiftet format, til widescreen eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. oktober 2007 #1029 Del Skrevet 1. oktober 2007 Den store nyheten i Australia for tiden er forresten at Sally forlate Summer Bay etter 20 år i serien. Det er jo ikke akkurat en nyhet da.. har ligget i kortene lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1030 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er jo ikke akkurat en nyhet da.. har ligget i kortene lenge. Joda, det har det jo. Men likevel virker det som om det var overraskende mange som ble dypt sjokkerte og ikke helt klarer å tro det. Den offesielle pressemeldingen er jo ganske ny, og det blir vel noe helt annet å faktisk vite enn å bare spekulere i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1031 Del Skrevet 1. oktober 2007 Liker ikke Amanda jeg heller, hun er rett og slett grusom! Dessuten er hun fryktelig falsk, og jeg blir så provosert når jeg ser hvordan hun oppfører seg mot Beth! Er det bare meg, eller er Cassie sykelig tynn? Stakkars jente, hun trenger mat! Og Sally, har hun slanket seg? Lenge siden nå, men for noen måneder- kanskje et halvt år siden synes jeg å huske at hun var betydlig "bredere". Er det bare noe jeg innbiller meg, eller? mulig serien har skiftet format, til widescreen eller noe Enig, Amanda er forferdelig! Og snart blir hun sammen med faren til Beth også! Stakkars Beth! Kan være litt enig i at Cassie er skummelt tynn. Når det gjelder vekta til Sally så har jeg ikke lagt merke til at den har forandret seg noe særlig i det siste, men hun var jo ganske lubben en periode da hun var tenåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. oktober 2007 #1032 Del Skrevet 1. oktober 2007 Joda, det har det jo. Men likevel virker det som om det var overraskende mange som ble dypt sjokkerte og ikke helt klarer å tro det. Den offesielle pressemeldingen er jo ganske ny, og det blir vel noe helt annet å faktisk vite enn å bare spekulere i det. Ja, mulig det men jeg trodde dette var noe "alle" visste.. synes ikke det kan kommer som et sjokk på noen akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. oktober 2007 #1033 Del Skrevet 1. oktober 2007 Enig, Amanda er forferdelig! Og snart blir hun sammen med faren til Beth også! Stakkars Beth! Kan være litt enig i at Cassie er skummelt tynn. Når det gjelder vekta til Sally så har jeg ikke lagt merke til at den har forandret seg noe særlig i det siste, men hun var jo ganske lubben en periode da hun var tenåring. Blir Amanda sammen med faren til Beth?! Herregudh... Greit nok at i Home and Away så bytter de fleste kjærester seg imellom, og det ble en periode litt latterlig (tiden med Haley, Dani, Scott, Noah, han jeg ikke husker navnet på som utviklet seg til å være en drittsekk pluss mange fler). Men å bli sammen med bestefaren til eksen sin er jo bare helt på trynet! Cassie er jo så tynn, hun har jo knapt pupper... Det kombinert med at hun er så tynn er skremmende, for alle kan ikke ha store pupper, men på henne ser det ut som det er noe som ikke stemmer. Synes å huske at Sally var en god del "bredere" for ei stund tilbake, den tiden hun oppdaget at hun hadde kreft (var det det hun hadde?) og før hun giftet seg med Flynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 1. oktober 2007 #1034 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg irriterer meg sånn over nye Hayley. Synes ikke hun overbeviser, hun er stiv og kjedelig. Hver gang hun sier noe, så tenker jeg på hvordan den gamle Hayley ville ha sagt det. Og stakkars Kim, frieriet hans gikk ikke helt som planlagt. Liker heller ikke Amanda. Hun gifter seg med faren til Beth kun for pengene. Han er visst rik, og dør før han får skrevet testamente, så Amanda arver alle pengene hans. Noen som vet om det er Josh West som presser henne for penger? Hun blir visst snillere etterhvert, i Australia likte de henne på slutten i hvert fall. Amanda kommer visst tilbake til Summer Bay i Australia nå. Vet ikke hva slags storyline hun er involvert i, og hvor hun har gjort av Peter (de giftet seg jo). Ja, det er bekreftet at Sally forlater serien. Det har gått rykter og blitt spekulert i det helt siden storylinen hvor hun ble knivstukket, og ikke minst nå som hun har dumpet Brad ved alteret (to år fram i tid her). Det kommer til å bli rart og trist, ettersom hun har vært med i serien helt siden starten. Flere som forlater Home and Away er Lucas og Dan. Går også rykter om at Ric, Mattie, Cassie og Jack skal forlate, men ingenting er bekreftet. Han som lager serien, sa i et intervju at Leah og Dan ikke splitter opp, så nå lurer australierne på om Dan dør. Leah skal i alle fall få en stor storyline. Og så kommer det en slemming tilbake. Trist med så mange faste som slutter, men det kommer jo alltid mange nye inn i serien, og det er jo drama der hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #1035 Del Skrevet 2. oktober 2007 ...nye Hayley... Hver gang hun sier noe, så tenker jeg på hvordan den gamle Hayley ville ha sagt det. Oi, sånn tenker jeg også, men med glede over at jeg slipper å høre den overspillede, litt gnålende stemmen til gamle-Hayley! Synes hun er behagelig hun nye, virker mer jordnær og ekte. Men er enig i at de kunne ha funnet noen som ligna mer når de først skulle skifte ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. oktober 2007 #1036 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg irriterer meg sånn over nye Hayley. Synes ikke hun overbeviser, hun er stiv og kjedelig. Hver gang hun sier noe, så tenker jeg på hvordan den gamle Hayley ville ha sagt det. Og stakkars Kim, frieriet hans gikk ikke helt som planlagt. Liker heller ikke Amanda. Hun gifter seg med faren til Beth kun for pengene. Han er visst rik, og dør før han får skrevet testamente, så Amanda arver alle pengene hans. Noen som vet om det er Josh West som presser henne for penger? Hun blir visst snillere etterhvert, i Australia likte de henne på slutten i hvert fall. Amanda kommer visst tilbake til Summer Bay i Australia nå. Vet ikke hva slags storyline hun er involvert i, og hvor hun har gjort av Peter (de giftet seg jo). Ja, det er bekreftet at Sally forlater serien. Det har gått rykter og blitt spekulert i det helt siden storylinen hvor hun ble knivstukket, og ikke minst nå som hun har dumpet Brad ved alteret (to år fram i tid her). Det kommer til å bli rart og trist, ettersom hun har vært med i serien helt siden starten. Flere som forlater Home and Away er Lucas og Dan. Går også rykter om at Ric, Mattie, Cassie og Jack skal forlate, men ingenting er bekreftet. Han som lager serien, sa i et intervju at Leah og Dan ikke splitter opp, så nå lurer australierne på om Dan dør. Leah skal i alle fall få en stor storyline. Og så kommer det en slemming tilbake. Trist med så mange faste som slutter, men det kommer jo alltid mange nye inn i serien, og det er jo drama der hele tiden. Enig! Jeg også tenker på hvordan "gamle" Haley ville sagt ting, hvordan hun ville spilt. Men er enig med gjesten under her, "nye" Haley virker mer jordnær på en måte. Skal alle de kanskje forlate serien? Huff... det likte jeg ikke, men som du sier så kommer det jo stadig nye folk inn i serien også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1037 Del Skrevet 3. oktober 2007 er vel ingen som savner den gamle Flynn lengre? Joo, nye Flynn irriterer meg stadig. Med den litt tykke magen sin, og sitt mørke hår. Gamle Flynn var snill, det lyste godhet av han... Gamle Flynn hadde pent, bølget, lyst hår og litt muskler. Veldig pen mann. Skikkelig teit å bytte han ut. Skjønte ingenting da Kim satt ved sykesenga til nye Hayley og snakket om en baby. Trodde han skulle ha barn med en annen dame jeg da. Jeg synes også at nye Hayley ligner på Kit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. oktober 2007 #1038 Del Skrevet 3. oktober 2007 Å, jeg ble så irritert på Amanda i dag!! Lurer alle til å tro på henne. Stakkars Kit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #1039 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker det var med ei som hette Angel... kjæresten husker jeg ikke navnet på ,men han døde i armene hennes i veikanten.kan noen legge inn bilde vis de finner det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaryJane Skrevet 4. oktober 2007 #1040 Del Skrevet 4. oktober 2007 Angels kjæreste het Shane Parrish: http://www.backtothebay.net/cast/bio/parrish_shane.shtml Han døde av en blodforgiftning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå