Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Kanskje et dumt spørsmål, men... hvor er vi nå her i forhold til hva som blir vist i Australia?? Der er de oppe i episode 4400-etter-eller-annet... her står det episode 201 for i dag, men hvilken sesong? Hvilken episode? Hvor langt ligger vi bak? Kan noen forklare meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et dumt spørsmål, men... hvor er vi nå her i forhold til hva som blir vist i Australia?? Der er de oppe i episode 4400-etter-eller-annet... her står det episode 201 for i dag, men hvilken sesong? Hvilken episode? Hvor langt ligger vi bak? Kan noen forklare meg...?

I Australia er de (selvfølgelig) inne i 2007-sesongen. Her i Norge er vi i 2005-sesongen. Altså 2 år etter Australia. Hvilken episode vi er kommet til nå, er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått glipp av home and away en hel uke jeg...tragisk men sant..

noen som kan gi meg et lite referat? vet det er mye å be om..men dette er kriiise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :) hadde vært snilt altså.skal se reprise fra i går idag og dagens episode...avhengig jeg nei...haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker sikkert ikke alt, og noe av det har sikkert skjedd før/etter de episodene du ikke har sett da ;).

Vel, Tasha er jo like sur på Josie og de holder på med protester mm. Josie har ansatt Kim som selger, noe som ikke akkurat er så veldig populær. Tasha synes det er så stort svik at hun flyttet ut, og inn til Flynn og Sally. Josie på sin side tar en del telefoner og vi skjønner at hun holder på med noe mot Marklin(?), men vi har ikke fått vite noe(vi i denne tråden vet det jo :ler: ).

Den nye gutten på skolen, Diesel, var på date med Mathilda og hun trodde de var blitt kjærester. Men: han er forelsket i Sally, men vil jo selvfølgelig ikke si det til noen. Mathilda er knust oevr at han slo opp med henne.

Diesel tar ekstra timer hos Sally og hun tar seg av ham - noe han kanskje tror er noe mer? (Det var det mer om i går, så du ser det i reprisen i dag).

Jeg husker ikke når det med Jesse var, men han drikker ihf. alt for mye, stjeler fra kassa, kommer ikke på jobb og oppfører seg som han vil, og derfor har Bett blitt ny partner på puben.

Det har ikke skjedd så mye med det baby- styret mellom Hayley, Scott og Kim, men Scott er litt mer sikker på at ting vil ordne seg nå.

En dag fant Marklin en kasse på stedet de skal bygge- der lå farskapstesten som Zoe hadde byttet om. det har ikke skjedd noe mer med det nå, men etter som jeg forstod i tråden her så kommer det mer om det senere.

Du har sett det som skjedde i går? At hun advokaten oppsøkte mannen som Josie har bestukket og at hun truet henne med å gå til politiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Home and Away er bare fantastisk. Plutselig er Mathilda helt på "tur" liksom.. Fra den ene episoden til den andre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg synes faktisk det er blitt litt kjedelig nå...Men Alou sitter allikevel klistret til TV-skjermen hver dag halv fire. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett hverken i går eller i dag, er det noen som please kan ta en kort oppdatering, hvis det har skjedd noe spesielt.

Tusen takk :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag; De finner ut at han nye gutten ikke bor hos noen foreldre og han flytter midlertidig inn hos Sally og mannen.

Jessie har blitt kastet ut av leiligheten og sov, full, på trappa hos Lea, han fikk komme inn og sove på sofaen (Dan er bortreist) og episoden i dag sluttet med at Jessie kom inn på soverommet til Lea og sa han elsket henne og la seg over henne selv om hun sa nei, nei, nei så gav han seg ikke, og så var det slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i går, liv. ;)

I dag kom Dan tilbake, men Leah ville ikke si noe om det som hadde skjedd. Jesse "fikk tilbake hukommelsen" og etter å ha blitt kjeftet ut av Colleen trodde han at Dan også visste det. Han gikk hjem til dem og beklaget seg over for han som ikke visste noen ting - og der sluttet dagens episode. Etter ryktene her inne, så blir han ikke så blid...

Ellers så skjedde det ikke så mye spennende. Mathilda er lei seg, men leker tøff og unga holder på med sabotasje for å hindre utbyggingen. Tasha, som innså at Kim ikke var så dumt allikevel, flyttet tilbake til fæmilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Noen som har lyst å komme med en liten oppdatering på den siste uka? For fint vær til å sitte inne å se på tv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett så mye selv. Men så litt i dag. Matilda lå på sykehuset. Der fant de ut at hun hadde litt marihuana i kroppen. Det var Callan som hadde gitt henne det. Hun gjorde det for at han skulle like henne. Ric fortalte at Callan hadde lurt stoffer i ei jentes drink. Og så gikk de avgårde sammen. Dagen etter hadde jenta anmeldt det. Ric tørte ikke vitne for han var på rømmen fra politiet.

Sally er jo suspendert. For Diesel har sagt at de har et forhold. Han kom på døren hennes og prøvde å få henne til å innrømme at hun elsket han. Og at det var ment at det skulle være de to.

Det var det jeg fikk med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan og Leah har blitt sammen igjen, etter at Dan fikk tenkt seg litt om, og Colleen snakket med ham.

Sally ville fortsatt ikke si ifra til Barry om det med Diesel, enda Dan og Flynn prøvde å overtale henne. Det endte med at Diesel gikk til rektor og fortalte at Sally hadde opptrådt upassende overfor ham og kysset ham. Derfor måtte Barry suspendere henne mens etterforskningen pågår. Ric er rasende på Diesel og vil banke ham opp, men har blitt avbrutt hver gang. Barry prøvde å snakke med Diesel, og fortelle ham hvor mye som sto på spill for Sally, men tydeligvis nyttet det ikke. Diesel dukket opp på døra hos Sally og forsøkte å få henne til å si at hun elsket ham, da kunne han trekke anmeldelsen og de kunne være sammen. Sally sa selvfølgelig at hun ikke elsket ham, og skjøv døren igjen.

Kim hadde fått to billetter til Magic Dirt-konserten, og ga den andre til Robbie, enda han visste at Martha gjerne ville dra. Callan inviterte Mattie dit. Ric og Cassie fikk fremdeles ikke dra, så de ga billettene sine til Tasha og Martha. Mattie sa til Beth at hun skulle dit med Emma (venninne), og Beth ville at Robbie skulle passe på henne. Ric fortalte Martha om Callan, og Martha sa hun skulle holde øye med Mattie. I køen sa Mattie at hun måtte på do, og snek seg avgårde for å møte Callan. Han fikk noe dop av noen kompiser, og la det i bilen. Mattie gjemte seg i bilen da Tasha og Martha lette etter Mattie, og mistet dermed vesken sin med billetten og mobilen. Callan sa at de kunne finne på noe annet gøy i stedet, og de kjørte avgårde til en plass i skogen. Der dro han fram dopet, og tilbød Matie det. Først sa hun nei, men så sa hun at litt kunne ikke skade. Hun ble dårlig etterpå, og gikk ut av bilen. Ved konserten gikk de andre og lette etter Mattie, og de tok bilen og kjørte for å lete. Robbie var uoppmerksom og kjørte på Mattie. Hun har vondt i foten, men sier at hun er i orden og vil ikke at de skal si noe til Beth. De andre har mest lyst til å ringe ambulanse, men gir etter, og kjører henne hjem. De sier til Beth at det var så mye folk på konserten så de dro hjem, og at Mattie snublet og slo foten da hun skulle kjøpe noe å drikke. Neste dag på skolen faller hun om i gangen, og Flynn får henne på sykehus, der han finner ut at hun har lungemboli, som følge av en blodpropp etter det store blåmerket på låret. Hvis Robbie hadde fått henne på sykehus med en gang, ville det ha vært unngått. Beth er sint på Robbie, og hun og Scott kjefter på ham. Blodprøvene til Mattie viser at hun har marihuana i blodet og Beth og Mattie har en lang samtale.

Tror det var det som har skjed denne uka hittil. Pluss det som fiesta skrev om Callan da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Mina_*
Dan og Leah har blitt sammen igjen, etter at Dan fikk tenkt seg litt om, og Colleen snakket med ham.

Sally ville fortsatt ikke si ifra til Barry om det med Diesel, enda Dan og Flynn prøvde å overtale henne. Det endte med at Diesel gikk til rektor og fortalte at Sally hadde opptrådt upassende overfor ham og kysset ham. Derfor måtte Barry suspendere henne mens etterforskningen pågår. Ric er rasende på Diesel og vil banke ham opp, men har blitt avbrutt hver gang. Barry prøvde å snakke med Diesel, og fortelle ham hvor mye som sto på spill for Sally, men tydeligvis nyttet det ikke. Diesel dukket opp på døra hos Sally og forsøkte å få henne til å si at hun elsket ham, da kunne han trekke anmeldelsen og de kunne være sammen. Sally sa selvfølgelig at hun ikke elsket ham, og skjøv døren igjen.

Kim hadde fått to billetter til Magic Dirt-konserten, og ga den andre til Robbie, enda han visste at Martha gjerne ville dra. Callan inviterte Mattie dit. Ric og Cassie fikk fremdeles ikke dra, så de ga billettene sine til Tasha og Martha. Mattie sa til Beth at hun skulle dit med Emma (venninne), og Beth ville at Robbie skulle passe på henne. Ric fortalte Martha om Callan, og Martha sa hun skulle holde øye med Mattie. I køen sa Mattie at hun måtte på do, og snek seg avgårde for å møte Callan. Han fikk noe dop av noen kompiser, og la det i bilen. Mattie gjemte seg i bilen da Tasha og Martha lette etter Mattie, og mistet dermed vesken sin med billetten og mobilen. Callan sa at de kunne finne på noe annet gøy i stedet, og de kjørte avgårde til en plass i skogen. Der dro han fram dopet, og tilbød Matie det. Først sa hun nei, men så sa hun at litt kunne ikke skade. Hun ble dårlig etterpå, og gikk ut av bilen. Ved konserten gikk de andre og lette etter Mattie, og de tok bilen og kjørte for å lete. Robbie var uoppmerksom og kjørte på Mattie. Hun har vondt i foten, men sier at hun er i orden og vil ikke at de skal si noe til Beth. De andre har mest lyst til å ringe ambulanse, men gir etter, og kjører henne hjem. De sier til Beth at det var så mye folk på konserten så de dro hjem, og at Mattie snublet og slo foten da hun skulle kjøpe noe å drikke. Neste dag på skolen faller hun om i gangen, og Flynn får henne på sykehus, der han finner ut at hun har lungemboli, som følge av en blodpropp etter det store blåmerket på låret. Hvis Robbie hadde fått henne på sykehus med en gang, ville det ha vært unngått. Beth er sint på Robbie, og hun og Scott kjefter på ham. Blodprøvene til Mattie viser at hun har marihuana i blodet og Beth og Mattie har en lang samtale.

Tror det var det som har skjed denne uka hittil. Pluss det som fiesta skrev om Callan da.

Men hva har skjedd med Josie og faren til Martha? Hørte noe om at han var kommet i fengsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesse vil forlate Summer Bay for godt. Han vil selge sin del av treningsseneret. Tasha vil kjøpe den til babyen til hayley og kim (er jo egentlig scott som er faren.Men det vet de ikke enda). Så skal kim drive det til barnet er gammelt nok.

Josie vurderer også å forlate Summer Bay. For det er ingen grunn for henne å bli der. Tasha har betalt ned gjelda til Colleen, så nå kan hun flytte tilbake der hun bodde.

Rob er skuffet over reklame filmen han var med i . De hadde dubbet stemmen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragisk får ikke sett h&a på en uke:( håper noen snille mennesker vil oppdatere meg etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...