Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #5741 Del Skrevet 12. mars 2016 7 minutter siden, Minitroll skrev: Er sur på tv2 som bare kutter H&A hver gang det er noe sport på gang!!! Arrgh!!! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke viser sporten på sportskanalen. De viser for det meste repriser så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare viser sportssendinger der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. mars 2016 #5742 Del Skrevet 12. mars 2016 9 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke viser sporten på sportskanalen. De viser for det meste repriser så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare viser sportssendinger der... Enig! Tv2 er en møkka kanal uten like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5743 Del Skrevet 12. mars 2016 Det er vel ikke noe særlig rart at det går helt hinsides treigt fremover med Home & Away i Norge, når TV 2 heile tiden skal sende alt mulig tullball i steden for å sende nye episoder fra denne TV-serien!! Vi får sende masse klager til TV 2, så kanskje de (forhåpentligvis) begynner med Home & Away igjen, ganske snart! Anonymkode: 459f5...86e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #5744 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Sitronmelis skrev: Enig! Tv2 er en møkka kanal uten like! Jeg elsker kanalen, 90% av tida på tv går til Tv2 Hvor er de kommet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 12. mars 2016 #5745 Del Skrevet 12. mars 2016 3 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg elsker kanalen, 90% av tida på tv går til Tv2 Hvor er de kommet nå? Charlotte har begynt å gi seg ut for å være Denny. Marilyn later vel som om hun husker John. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #5746 Del Skrevet 12. mars 2016 Jeg skulle ønske at Casey og Denny fortsatt var i live /: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5747 Del Skrevet 12. mars 2016 Det er vel fleire av de som var med tidligere, som fremdeles burde ha vært med. For eksempel Noah og Hailey. Anonymkode: 459f5...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #5748 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er vel fleire av de som var med tidligere, som fremdeles burde ha vært med. For eksempel Noah og Hailey. Anonymkode: 459f5...86e Noah sin død var trist Husker episoda etterpå når Hailey lå i senga og så for seg at hun snakka til Noah. Det tristeste jeg har sett i Home and Away var når Jack døde og tiden etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. mars 2016 #5749 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke noe særlig rart at det går helt hinsides treigt fremover med Home & Away i Norge, når TV 2 heile tiden skal sende alt mulig tullball i steden for å sende nye episoder fra denne TV-serien!! Vi får sende masse klager til TV 2, så kanskje de (forhåpentligvis) begynner med Home & Away igjen, ganske snart! Anonymkode: 459f5...86e Ja! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende repriser av home and away i tidsrommet 13.00-15.00 på tv2! Da sender de jo bare repriser av bolighjelpen (JEPP; de begynte på første sesong av bolighjelpen IGJEN) og en ELDGAMMEL sesong av Jakten på kjærligheten. Så kan de heller sende to episoder med Home and away kl 16.00-17.00.. Men neeida, har sendt mange eposter til de jeg, og unnskyldningene er at de må gi plass til repriser på home and away da folk hadde klagd på at de ikke fikk sett reprisen av home and away. Og det andre var at de kunne ikke ta igjen Australia, komme for nærme de. Men herregud det er bare idiotiske unnskyldninger! Hadde de heller kutta ut den jævla jakten på kjærligheten kl 14.00 så kunne du jo lagt til reprisene der. Det er jo BARE repriser på tv2 i tidsrommet 13.00-16.00.. Så skjønner ikke hvorfor de ikke kan gjøre plass til Home and away der. Er vel mer interessant det enn en eldgammel sesong av jakten på kjærligheten og reprise av bolighjelpen for 3 (!) gang.. .. Så ja, jeg blir jævlig provosert av tv2 og måten de bruker kanalen sin på. Burde hete Reprisekanalen istedenfor. Ikke nok med det så kutta de ut Criminal minds midt i sesongen, IGJEN, for å gjøre plass til et nytt norskt program Så jeg er litt forbanna på denne kanalen.. Syns vi burde sende klagemailer ja, kanskje VI kan få det som vi vil hvis vi maser nok. Hjalp jo tydeligvis for de som ville ha reprisen av Home and away på ettermiddagen.. grrrr Endret 12. mars 2016 av Sitronmelis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #5750 Del Skrevet 12. mars 2016 3 minutter siden, Sitronmelis skrev: Ja! Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende repriser av home and away i tidsrommet 13.00-15.00 på tv2! Da sender de jo bare repriser av bolighjelpen (JEPP; de begynte på første sesong av bolighjelpen IGJEN) og en ELDGAMMEL sesong av Jakten på kjærligheten. Så kan de heller sende to episoder med Home and away kl 16.00-17.00.. Men neeida, har sendt mange eposter til de jeg, og unnskyldningene er at de må gi plass til repriser på home and away da folk hadde klagd på at de ikke fikk sett reprisen av home and away. Og det andre var at de kunne ikke ta igjen Australia, komme for nærme de. Men herregud det er bare idiotiske unnskyldninger! Hadde de heller kutta ut den jævla jakten på kjærligheten kl 14.00 så kunne du jo lagt til reprisene der. Det er jo BARE repriser på tv2 i tidsrommet 13.00-16.00.. Så skjønner ikke hvorfor de ikke kan gjøre plass til Home and away der. Er vel mer interessant det enn en eldgammel sesong av jakten på kjærligheten og reprise av bolighjelpen for 3 (!) gang.. .. Så ja, jeg blir jævlig provosert av tv2 og måten de bruker kanalen sin på. Burde hete Reprisekanalen istedenfor. Ikke nok med det så kutta de ut Criminal minds midt i sesongen, IGJEN, for å gjøre plass til et nytt norskt program Så jeg er litt forbanna på denne kanalen.. Syns vi burde sende klagemailer ja, kanskje VI kan få det som vi vil hvis vi maser nok. Hjalp jo tydeligvis for de som ville ha reprisen av Home and away på ettermiddagen.. grrrr Dem viser jo like mye om ikke mer repriser på tv Norge og tv 3 Men jeg forstår deg, hvorfor se en gammel sesong av jakten på kjærligheten når man vet hva som skjer? De viste jo repriser av Home and Away på den tida, på bliss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. mars 2016 #5751 Del Skrevet 12. mars 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Dem viser jo like mye om ikke mer repriser på tv Norge og tv 3 Men jeg forstår deg, hvorfor se en gammel sesong av jakten på kjærligheten når man vet hva som skjer? De viste jo repriser av Home and Away på den tida, på bliss Vet det, men syns det er så idiotisk at de ikke kan legge inn home and away der istedenfor Jakten på kjærligheten eller bolighjelpen. Det surrer jo og går repriser av det hele tiden. Så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kan komme nærme Australia, for de kan jo sende den nyeste episoden av Greys anatomy 5 dager etter at episoden kom ut i USA. Men når det gjelder HAA så går det tydeligvis ikke Ja jeg skjønner ikke hvorfor de slutta med å vise repriser av home and away på bliss. Det var jo toppers. Kunne jo sendt det på livsstil f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. mars 2016 #5752 Del Skrevet 12. mars 2016 8 minutter siden, Sitronmelis skrev: Vet det, men syns det er så idiotisk at de ikke kan legge inn home and away der istedenfor Jakten på kjærligheten eller bolighjelpen. Det surrer jo og går repriser av det hele tiden. Så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kan komme nærme Australia, for de kan jo sende den nyeste episoden av Greys anatomy 5 dager etter at episoden kom ut i USA. Men når det gjelder HAA så går det tydeligvis ikke Ja jeg skjønner ikke hvorfor de slutta med å vise repriser av home and away på bliss. Det var jo toppers. Kunne jo sendt det på livsstil f.eks Husker de en tid sendte reprise i 06 tida Jeg skulle ønske de kunne ta igjen Australia slik at vi kunne ha diskutert de nyeste episodene her uten å spoile for andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 12. mars 2016 #5753 Del Skrevet 12. mars 2016 Dette er en spoilertråd så går jo fint å diskutere nyere episoder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5754 Del Skrevet 12. mars 2016 Men det er jo litt kjipt dersom noen hadde fått med seg de aller nyeste episodene, og så diskuterer de hva som nettopp har skjedd. Men alle har kanskje ikke fått med seg det aller nyeste, og dermed risikerer jo noen å bli fullstendig utelatt fra heile diskusjonen. Anonymkode: 459f5...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 12. mars 2016 #5755 Del Skrevet 12. mars 2016 Hæ? Som sagt, dette er en spoilertråd. Om man ikke vil få serien spoilet så burde de ikke lese her. Hele greia med tråden er jo å få spoilere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13. mars 2016 #5756 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg trodde det var pause i Criminal Minds fordi det var pause i USA, men de satte den altså på pause enda en gang midt i sesongen for å vise en norsk produksjon?! Det går nesten ikke an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13. mars 2016 #5757 Del Skrevet 13. mars 2016 H&A kan man jo bare se på Daily Motion? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. mars 2016 #5758 Del Skrevet 13. mars 2016 5 timer siden, Sol79 skrev: Jeg trodde det var pause i Criminal Minds fordi det var pause i USA, men de satte den altså på pause enda en gang midt i sesongen for å vise en norsk produksjon?! Det går nesten ikke an. Tv2 er jo en norsk kanal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. mars 2016 #5759 Del Skrevet 13. mars 2016 5 timer siden, Sol79 skrev: H&A kan man jo bare se på Daily Motion? Men det har ikke Norsk tekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13. mars 2016 #5760 Del Skrevet 13. mars 2016 55 minutter siden, Jacklost skrev: Tv2 er jo en norsk kanal Og så? Criminsl Minds har ofte en rød tråd selv om det er enkeltstående episoder, og med lange pauser er det ofte litt vanskelig å plukke opp denne tråden. Home & Away har ikke spesielt avansert engelsk, så det kan jo være en fin måte å lære mer språk på om du ikke er så sterk i engelsk. Antagelig vil du forstå mer enn du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå