Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Leah og Zack som gifter seg, så dukker Charlotte opp og skal avsløre alles hemmeligheter. Da blir hun skutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hva er det med han der James som er sammen med Roo? Var det sånn at han var gift og hadde barn? Lever han et dobbelt liv eller har han forlatt kona og barna? Og når finner Roo ut dette? Nå skal de jo flytte sammen..

Han er gift med en annen ja. Det kommer frem når James skader seg og de ringer pårørende, som da er kona. Kona og Roo møtes på sykehuset. Jeg husker ikke om det var sånn at de var separert eller noe. De var allefall ikke i et lykkelig ekteskap. Det skjer ikke så lenge etter hun flytter inn. 

5 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Leah og Zack som gifter seg, så dukker Charlotte opp og skal avsløre alles hemmeligheter. Da blir hun skutt..

Det skjedde i 2015 sesongen, det jeg skrev skjer nå i 2016 sesongen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstod ikke han James-typen også (ovenfor Roo) at begge  foreldrene hans var døde, eller noe?

Men at de egentlig levde i beste velgående fremdeles?  :P

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.2.2016 at 19.20, AnonymBruker skrev:

Påstod ikke han James-typen også (ovenfor Roo) at begge  foreldrene hans var døde, eller noe?

Men at de egentlig levde i beste velgående fremdeles?  :P

Stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff fælt å tenke på at det går så mange mnd før de får vite hun er død.. Må være et forferdelig syn for de som fant henne.. Åh huff DUMME CHARLOTTE!!! Episoden hvor Denny døde var på fredag :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med Charlotte når hun dreper Denny? Blir hun arrestert? Får de andre vite at det var hun som drepte Denny?

Anonymkode: 4ed0f...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med Charlotte når hun dreper Denny? Blir hun arrestert? Får de andre vite at det var hun som drepte Denny?

Anonymkode: 4ed0f...be1

Jeg tror at det går i alle fall en god stund før noen faktisk  oppdager at Denny har omkommet.
Det er vel ingen som oppdager dette, før noen faktisk finner skrotten til Denny?

Men jeg mener å huske at politiet på en eller annen måte finner ut at det faktisk er Charlotte som står bak dette mordet.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at det går i alle fall en god stund før noen faktisk  oppdager at Denny har omkommet.
Det er vel ingen som oppdager dette, før noen faktisk finner skrotten til Denny?

Men jeg mener å huske at politiet på en eller annen måte finner ut at det faktisk er Charlotte som står bak dette mordet.  :P

Dette. Det går ca 3 mnd fra hun dreper Denny, til hun blir funnet. De finner Charlottes DNA på Denny. Men da er jo Charlotte allerede drept selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Den 21. februar 2016 at 23.19, Sitronmelis skrev:

Huff fælt å tenke på at det går så mange mnd før de får vite hun er død.. Må være et forferdelig syn for de som fant henne.. Åh huff DUMME CHARLOTTE!!! Episoden hvor Denny døde var på fredag :grine:

Hva, har ikke Norge kommet lengre? De var jo i slutten av Juli episodene for 2 og et halvt måneder siden O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig treigt fremover i Norge i alle fall.

Det skjer egentlig fryktelig lite i disse  episodene som blir sendt i Norge nå.

At Marilyn får et elektrisk støt (og mister hukommelsen) skjedde vel for bare ett par episoder siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg har ikke sett noen av de nye episodene fordi jeg vil vente til de kommer på tv. Blir vel å vente til sent mai ser det ut som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har Home and Away maraton, og har kommet et par episoder forbi der Danny er funnet. Men må få det ut et sted, jeg er såååå lei av Charlotte! Gleder meg til hun blir drept :ninja:

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går fryktelig treigt fremover!

Det alt for mange episoder hvor folk bare snakker unødvendig tull med hverandre, eller om fullstendig ikke-relevante ting...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Noen som vet om Marilyn kommer til å være "lost" for alltid, eller blir sitt gamle jeg igjen??

Anonymkode: a587a...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om Marilyn kommer til å være "lost" for alltid, eller blir sitt gamle jeg igjen??

Anonymkode: a587a...3bd

Hun kommer  selvfølgelig "tilbake igjen" (altså får tilbake sitt gamle jeg) temmelig snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i at det går så sinnsykt tregt fremover! Har vi fått vite hvem som har drept Charlotte? Jeg har ca fem episoder igjen av så langt som de har kommet ut i australia. 

Anonymkode: 4b967...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sur på tv2 som bare kutter H&A hver gang det er noe sport på gang!!! Arrgh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...