Sitronmelis Skrevet 12. november 2015 #5421 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Haha, jo Tror ikke han er så mye yngre egentlig, kanskje 1-2 år? Ja, jeg er enig, Andy er jo bare så mye bedre sånn sett, ihvertfall ikke en klovn, men Chris kan være kjempe skjønn da! Nei, Matt har ikke flytta noen sted, han gikk bare bat shit crazy en periode også knulla han på Charlotte en periode, noe som folk fant ut av, så hun mistet jobben.. Også ble han interessert i Maddie. Nå vet jeg ikke hvor dere ligger an i norsk sendetid? Haha joda, men kunne aldri sett for meg Chris og Hannah Det virker bare helt feil Hvor gamle skal alle i serien være mon tro? Sånn som Ricky, Kyle, Phoebe, Ash, Nate, Kat, Andy, Hannah, Chris, Leah, Zac, Brax, Billie, Denny osv.. ? Alltid lurt på Sånn som nå driver Billie å prøver seg på Nate, og jeg tenker hun må da være mye yngre enn Nate??På norsk sendetid har akkurat Hannah vært utro med Sean. Maddie og Oscar har nettopp blitt sammen igjen. Brax har akkurat "dødd". Ricky brøyt sammen i dagens episode når hun så gjennom esken til Brax fra fengselet. Phoebe og Kyle har også nettopp blitt sammen igjen, men Phoebe er litt interessert i Ash også tror jeg, samme med Ash. Endret 12. november 2015 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 12. november 2015 #5422 Del Skrevet 12. november 2015 Haha joda, men kunne aldri sett for meg Chris og Hannah Det virker bare helt feil Hvor gamle skal alle i serien være mon tro? Sånn som Ricky, Kyle, Phoebe, Ash, Nate, Kat, Andy, Hannah, Chris, Leah, Zac, Brax, Billie, Denny osv.. ? Alltid lurt på Sånn som nå driver Billie å prøver seg på Nate, og jeg tenker hun må da være mye yngre enn Nate??På norsk sendetid har akkurat Hannah vært utro med Sean. Maddie og Oscar har nettopp blitt sammen igjen. Brax har akkurat "dødd". Ricky brøyt sammen i dagens episode når hun så gjennom esken til Brax fra fengselet. Phoebe og Kyle har også nettopp blitt sammen igjen, men Phoebe er litt interessert i Ash også tror jeg, samme med Ash.De er vel mellom 20-30 hele gjengen Ahhh. Pheobe og Ash ja.. Stakkars Kyle, fikk nesten det a4 livet han drømte om, angående barn å hele pakken.. Men neida. De tvillingene ville ikke komme til verden å Phoebe gikk ikke tilbake til han for det om, mens Ash ikke helt visste hva han skulle gjøre av seg når hun fant ut at hun var gravid å de fant ut at Kyle var faren Tja, det er vel ikke så lenge til da.. Kanskje 2-3 uker max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 13. november 2015 #5423 Del Skrevet 13. november 2015 De er vel mellom 20-30 hele gjengen Ahhh. Pheobe og Ash ja.. Stakkars Kyle, fikk nesten det a4 livet han drømte om, angående barn å hele pakken.. Men neida. De tvillingene ville ikke komme til verden å Phoebe gikk ikke tilbake til han for det om, mens Ash ikke helt visste hva han skulle gjøre av seg når hun fant ut at hun var gravid å de fant ut at Kyle var faren Tja, det er vel ikke så lenge til da.. Kanskje 2-3 uker max.Uff stakkars Kyle Men ligger Phoebe med Ash mens Phoebe er sammen med Kyle da eller? :O Og skjer dette snart og da sikkert? Spennende tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. november 2015 #5424 Del Skrevet 13. november 2015 Uff stakkars Kyle Men ligger Phoebe med Ash mens Phoebe er sammen med Kyle da eller? :O Og skjer dette snart og da sikkert? Spennende tider!Nei, hun er ikke utro. Men hun ligger vel med begge på en og samme uke! Så hun er usikker på hvem som er faren å de begge må gi en DNA prøve slik at de finner ut av hvem som er faren. Går grådig kjapt mellom Phoebe og Ash skjønner du Usikker på når dette kommer på skjermen i norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5425 Del Skrevet 16. november 2015 Hva skjer med billie og kat nå? Det er Billie som har laget plakatene vel? Hva mer gjør hun mot Kat? Anonymkode: 4b967...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pierce Skrevet 19. november 2015 #5426 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Hannah og Andy gjør det slutt, men kan virke som de finner tilbake til hverandre, tross i at hun er sammen med Chris akkurat nå. Får se hvordan det utvikler seg, siden de tilbringer litt tid sammen siden Josh er innlagt på sykehuset, han skriver også på et papir "your fault" til Evie. Han kan ikke snakke enda og det virker som om han er blind. Roo finner ut at gubben er gift med barn å gjør det slutt der. Politidama og Nate gjør det slutt fordi Nate ikke klarer å komme seg over Ricky, de to blir sammen. Noen har fått nyss i brevet til søsteren til Ash, å dermed truer de Charlotte å kidnapper sønnen hennes i noen timer før de slipper han fri. Hun kjører på han som truer hun å dermed så dør han. Det skjer mye greier der, fordi de vil at hun skal involvere seg med de som kjente Brax å finne ut om han lever og evt hvor han er, men alle som kjente Brax tror jo han er død, bortsett fra Ash. Charlotte og Kyle begynner også å holde på. Ser ut til at det kan gå litt dårlig for Maddie og Oscar nå som de begge finner ut at Spencer har følelser for Maddie, noe som gjør at det klikker for Oscar å han gir Spencer et slag, noe som igjen gjør at Maddie blir sur. Får Roo seg en kjæreste? Haha joda, men kunne aldri sett for meg Chris og Hannah Det virker bare helt feil Hvor gamle skal alle i serien være mon tro? Sånn som Ricky, Kyle, Phoebe, Ash, Nate, Kat, Andy, Hannah, Chris, Leah, Zac, Brax, Billie, Denny osv.. ? Alltid lurt på Sånn som nå driver Billie å prøver seg på Nate, og jeg tenker hun må da være mye yngre enn Nate??På norsk sendetid har akkurat Hannah vært utro med Sean. Maddie og Oscar har nettopp blitt sammen igjen. Brax har akkurat "dødd". Ricky brøyt sammen i dagens episode når hun så gjennom esken til Brax fra fengselet. Phoebe og Kyle har også nettopp blitt sammen igjen, men Phoebe er litt interessert i Ash også tror jeg, samme med Ash.Ricky skal vel være født i 1985 slik som Heath og Bianca. Kyle tipper jeg er født i 1991 siden de sier det er noen år siden han og Phoebe gikk på skolen sammen så det blir enten mellom 1989-1991 Ash skal nok være like gammel som Brax har jeg fått inntrykk av Nate tipper jeg skal være rundt 34-36 Nat kanskje 26-28? Andy skal være like gammel som Heath tror jeg, Hannah skal nok være i starten av 30 åra, bare litt yngre enn Zac Chris overraskendes nok skal være i slutten av 20 åra Leah er mest sannsynlig 38 som i virkeligheten, hun holder seg utrolig godt for alderen dog Brax tipper jeg er 2 år yngre enn skuespilleren, altså født i 1983. Billie og Denny er sikkert samme alder, 1993 model kanskje? Hun var vell litt yngre enn Casey og hun er samtidlig eldre enn Eve og Oscar som skal være født i 1997 Haha, jeg elsker å tipppe karakterer sine aldere Endret 19. november 2015 av Pierce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. november 2015 #5427 Del Skrevet 19. november 2015 Får Roo seg en kjæreste? Ricky skal vel være født i 1985 slik som Heath og Bianca. Kyle tipper jeg er født i 1991 siden de sier det er noen år siden han og Phoebe gikk på skolen sammen så det blir enten mellom 1989-1991 Ash skal nok være like gammel som Brax har jeg fått inntrykk av Nate tipper jeg skal være rundt 34-36 Nat kanskje 26-28? Andy skal være like gammel som Heath tror jeg, Hannah skal nok være i starten av 30 åra, bare litt yngre enn Zac Chris overraskendes nok skal være i slutten av 20 åra Leah er mest sannsynlig 38 som i virkeligheten, hun holder seg utrolig godt for alderen dog Brax tipper jeg er 2 år yngre enn skuespilleren, altså født i 1983. Billie og Denny er sikkert samme alder, 1993 model kanskje? Hun var vell litt yngre enn Casey og hun er samtidlig eldre enn Eve og Oscar som skal være født i 1997 Haha, jeg elsker å tipppe karakterer sine aldere Haha bra tipping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. november 2015 #5428 Del Skrevet 19. november 2015 Nå har Charlotte dukket opp på norske skjermer.. Oh my oh my Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #5429 Del Skrevet 19. november 2015 Ååh :O Så slemt av Sean å si hun skal slå opp med Andi osv og så er han selv gift :O (Så det på klipp for neste uke at Sean sa det)Lurer jeg på og? :o imårra får vi se når andy får vite det. Anonymkode: ac9b0...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. november 2015 #5430 Del Skrevet 19. november 2015 imårra får vi se når andy får vite det. Anonymkode: ac9b0...e1aJaa, herregud jeg får så vondt av han jeg Han har jo blitt så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 21. november 2015 #5431 Del Skrevet 21. november 2015 Får Roo seg en kjæreste?Roo får seg kjæreste en stund ja. Alf aner tidlig ugler i mosen og "godtar" han aldri, og plutselig viser det seg at han allerede er gift og har barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pierce Skrevet 21. november 2015 #5432 Del Skrevet 21. november 2015 Roo får seg kjæreste en stund ja. Alf aner tidlig ugler i mosen og "godtar" han aldri, og plutselig viser det seg at han allerede er gift og har barn. Veldig likt det med Harvey nesten Jeg savner han og Sid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #5433 Del Skrevet 25. november 2015 Billie irriterer vettet av meg. Men hun blir normal etterhvert, synes jeg har lest det her.Men, hvor lenge holder hun på med dette tullet hvor hun påstår Nate har overfalt hun ? Anonymkode: 4b967...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #5434 Del Skrevet 25. november 2015 Hun Billie virker definitivt ganske sprø, ja.... Anonymkode: 459f5...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #5435 Del Skrevet 25. november 2015 For en fjott Ash er. Så blåøyd ang. den håpløse søstera. Anonymkode: 244af...fd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #5436 Del Skrevet 25. november 2015 Men det må vel være et kamera på det studioet? Anonymkode: 4b967...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. november 2015 #5437 Del Skrevet 25. november 2015 Er SÅ lei Billie-dramaet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #5438 Del Skrevet 25. november 2015 Er SÅ lei Billie-dramaet! Men dette kommer sannsynligvis til å ordne seg igjen, ganske snart? Det gjør som regel det, i slike såpe-serier..... Anonymkode: 459f5...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. november 2015 #5439 Del Skrevet 25. november 2015 Ja fy søren Billie er irriterende!!!!! Stakkars Nate! Hvordan utvikler det seg? Finner de snart ut at Billie lyver?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 25. november 2015 #5440 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Ja fy søren Billie er irriterende!!!!! Stakkars Nate! Hvordan utvikler det seg? Finner de snart ut at Billie lyver??Chris føler han "skylder" Nate en tjeneste på grunn av ett eller annet jeg ikke husker, så Chris lurer Billie, sånn at hun avslører seg. Det hele går vel ganske fort over. Varer ikke så mange episodene. Endret 25. november 2015 av _Aries 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå