Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Ååh :O Så slemt av Sean å si hun skal slå opp med Andi osv og så er han selv gift :O (Så det på klipp for neste uke at Sean sa det)

Lurer jeg på og? :o

Det blir slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omsider har jeg kommet meg gjennom alle episodene og må nå vente på hver nye episode i australia.. det er kjedelig, det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Sett på H&A i omkring 25 år, og følger med på hver eneste episode den dag i dag, men nå ser jeg på norsk TV bare da :)

Har ikke funnet noe sted på nettet hvor jeg kan se episodene på enda uten å måtte hoppe over en del episoder mellom norsk og australsk sendetid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som følger noe særlig med på dette programmet lenger ?

Anonymkode: 459f5...86e

Åjooooda :) Ser på norsk tv jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser norske episoder jeg også.

Men leser i tråden her for å få litt informasjon om hva som skjer fremover fra de som ser australske episoder :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på H&A i omkring 25 år, og følger med på hver eneste episode den dag i dag, men nå ser jeg på norsk TV bare da :)

Har ikke funnet noe sted på nettet hvor jeg kan se episodene på enda uten å måtte hoppe over en del episoder mellom norsk og australsk sendetid

Starta ikke haa i Norge først 22 år siden på tv3? Wow, du er en ivrig fan da :) Jeg starta først 11/12 år siden :P

Anonymkode: 30ff7...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Starta ikke haa i Norge først 22 år siden på tv3? Wow, du er en ivrig fan da :) Jeg starta først 11/12 år siden :P

Anonymkode: 30ff7...ddc

Usikker på når det startet i Norge. Jeg startet å se på det når jeg bodde i Australia 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah og Andy gjør det slutt, men kan virke som de finner tilbake til hverandre, tross i at hun er sammen med Chris akkurat nå. Får se hvordan det utvikler seg, siden de tilbringer litt tid sammen siden Josh er innlagt på sykehuset, han skriver også på et papir "your fault" til Evie. Han kan ikke snakke enda og det virker som om han er blind. 

Roo finner ut at gubben er gift med barn å gjør det slutt der. 

Politidama og Nate gjør det slutt fordi Nate ikke klarer å komme seg over Ricky, de to blir sammen. 

Noen har fått nyss i brevet til søsteren til Ash, å dermed truer de Charlotte å kidnapper sønnen hennes i noen timer før de slipper han fri. Hun kjører på han som truer hun å dermed så dør han. Det skjer mye greier der, fordi de vil at hun skal involvere seg med de som kjente Brax å finne ut om han lever og evt hvor han er, men alle som kjente Brax tror jo han er død, bortsett fra Ash. Charlotte og Kyle begynner også å holde på. 

Ser ut til at det kan gå litt dårlig for Maddie og Oscar nå som de begge finner ut at Spencer har følelser for Maddie, noe som gjør at det klikker for Oscar å han gir Spencer et slag, noe som igjen gjør at Maddie blir sur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah og Andy gjør det slutt, men kan virke som de finner tilbake til hverandre, tross i at hun er sammen med Chris akkurat nå. Får se hvordan det utvikler seg, siden de tilbringer litt tid sammen siden Josh er innlagt på sykehuset, han skriver også på et papir "your fault" til Evie. Han kan ikke snakke enda og det virker som om han er blind. 

Roo finner ut at gubben er gift med barn å gjør det slutt der. 

Politidama og Nate gjør det slutt fordi Nate ikke klarer å komme seg over Ricky, de to blir sammen. 

Noen har fått nyss i brevet til søsteren til Ash, å dermed truer de Charlotte å kidnapper sønnen hennes i noen timer før de slipper han fri. Hun kjører på han som truer hun å dermed så dør han. Det skjer mye greier der, fordi de vil at hun skal involvere seg med de som kjente Brax å finne ut om han lever og evt hvor han er, men alle som kjente Brax tror jo han er død, bortsett fra Ash. Charlotte og Kyle begynner også å holde på. 

Ser ut til at det kan gå litt dårlig for Maddie og Oscar nå som de begge finner ut at Spencer har følelser for Maddie, noe som gjør at det klikker for Oscar å han gir Spencer et slag, noe som igjen gjør at Maddie blir sur. 

Oi mye som skjer her! Hannah og Chris; ikke broren til Spencer aka Colleen in the diner Chris???
:ohmy::fnise::fnise: (Han minner meg så om Colleen)..
Kommer Spencer tilbake han da? Siden han er forelska i Maddie..
SÅ utrolig mye slutt på forhold det er med Nate da? Har ikke han vært sammen med Kat? Og så ble det slutt? Og så ble han sammen med Ricky og så ble det slutt også ble han sammen med Kat igjen? Og så ble det slutt? også er det Ricky igjen? Eller er det bare at det er mange som har skrevet om de her inne så det virker som det på og av hele tia? :forvirra:   Og det ble vel ingenting mellom Ricky og Kyle? Det hadde bare vært super weird!! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi mye som skjer her! Hannah og Chris; ikke broren til Spencer aka Colleen in the diner Chris??? :ohmy::fnise::fnise: (Han minner meg så om Colleen)..
Kommer Spencer tilbake han da? Siden han er forelska i Maddie..
SÅ utrolig mye slutt på forhold det er med Nate da? Har ikke han vært sammen med Kat? Og så ble det slutt? Og så ble han sammen med Ricky og så ble det slutt også ble han sammen med Kat igjen? Og så ble det slutt? også er det Ricky igjen? Eller er det bare at det er mange som har skrevet om de her inne så det virker som det på og av hele tia? :forvirra:   Og det ble vel ingenting mellom Ricky og Kyle? Det hadde bare vært super weird!! :forvirret:

Jo. Diner Cris! :ler:

Aaaah, oops sa jeg Spencer? Jeg mente Matt! Går litt i surr gitt! 

Eh ja, altså Kat og Nate har vel bare gjort det slutt totalt 2 ganger, hvor han hooka opp med Ricky også ble sammen med Kat igjen, for å gjøre det slutt igjen for å bli sammen med Ricky. :ler:

Det skulle vel aldri bli noe mellom Ricky og Kyle, det er bare Kyle som er helt på viddene å får en liten betatthet av Ricky eller hele familielivet, vil jeg tro, så han tror kanskje Ricky føler det samme. Men nå holder han jo på med hun Charlotte greia, så det løste seg vel der :PInntil han finner ut av at hun drepte Denny, regner jeg med.. :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo. Diner Cris! :ler:

Aaaah, oops sa jeg Spencer? Jeg mente Matt! Går litt i surr gitt! 

Eh ja, altså Kat og Nate har vel bare gjort det slutt totalt 2 ganger, hvor han hooka opp med Ricky også ble sammen med Kat igjen, for å gjøre det slutt igjen for å bli sammen med Ricky. :ler:

Det skulle vel aldri bli noe mellom Ricky og Kyle, det er bare Kyle som er helt på viddene å får en liten betatthet av Ricky eller hele familielivet, vil jeg tro, så han tror kanskje Ricky føler det samme. Men nå holder han jo på med hun Charlotte greia, så det løste seg vel der :PInntil han finner ut av at hun drepte Denny, regner jeg med.. :plystre: 

Åh gudameg NEI ikke Chris og Hannah? SERIØST?? Er ikke Chris mye yngre enn Hannah? ALTSÅ, å gå fra Andy til HAN? HAHHA :skratte:

Åja, oi, mente Matt kom til å flytte til byen for å bli sammen med Sasha igjen jeg? Mente noen skreiv det her i tråden en gang :fnise:

Uff, så tullette dette med hun Charlotte :( Dumme kjerring som dreper Denny! Og så er Kyle med henne og da.. Når dukker Charlotte opp på norske skjermer tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gudameg NEI ikke Chris og Hannah? SERIØST?? Er ikke Chris mye yngre enn Hannah? ALTSÅ, å gå fra Andy til HAN? HAHHA :skratte:

Åja, oi, mente Matt kom til å flytte til byen for å bli sammen med Sasha igjen jeg? Mente noen skreiv det her i tråden en gang :fnise:

Uff, så tullette dette med hun Charlotte :( Dumme kjerring som dreper Denny! Og så er Kyle med henne og da.. Når dukker Charlotte opp på norske skjermer tro?

Haha, jo :ler: Tror ikke han er så mye yngre egentlig, kanskje 1-2 år? Ja, jeg er enig, Andy er jo bare så mye bedre sånn sett, ihvertfall ikke en klovn, men Chris kan være kjempe skjønn da! 

Nei, Matt har ikke flytta noen sted, han gikk bare bat shit crazy en periode også knulla han på Charlotte en periode, noe som folk fant ut av, så hun mistet jobben.. Også ble han interessert i Maddie. 

Nå vet jeg ikke hvor dere ligger an i norsk sendetid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med han Josh-fyren ?

Anonymkode: 459f5...86e

Han ble slått ned av exen til Evie.  Han var en skikkelig psykopat han der.. Og ikke minst sjalu på Evie og Josh. Selv om det ikke var noe mellom de, men det var på en måte Josh som reddet hun etter at han holdt henne mot hennes vilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...