Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

YES Tour De France er ferdig og det er Home And Away igjen! :danse: :danse: 

Jeg er SÅ LEI av John og Chris..... ÅH GUD :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

YES Tour De France er ferdig og det er Home And Away igjen! :danse: :danse: 

Jeg er SÅ LEI av John og Chris..... ÅH GUD :roll:

Og Edvald og Kristoff lol :P

Det er så kjedelig når de stopper Home and Away pågrunn av sport...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det Brax forsvinner fra serien? Han skal snart i retten for "drapet" på Dean nå.. "Dør" ikke Brax og til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brax dør vel ikke? Havner ikke han bare i fengsel?

Mener jeg har sett på instagram at han dør? Eller, faker at han dør, så han får vitnebeskyttelse, slik som Hugo gjorde for mange hersens år siden, når Martha trodde han var død.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Måtte Google. Han prøver å rømme men så blir han jaget av en truck slik kjøretøyet hans blir presset uti vannet og han blir antatt død da de ikke finner han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte Google. Han prøver å rømme men så blir han jaget av en truck slik kjøretøyet hans blir presset uti vannet og han blir antatt død da de ikke finner han

Ååå :sjokkert:  Ja men mulig det er at han faker han er død da, altså vitnebeskyttelse, siden de ikke finner han og han bare blir antatt død :)

Men er det lenge til dette skjer på tv'n i Norge tro? :klo:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er noe rundt 2 måneder. Spencer skal jo snart forlate serien med og så Jett :(

Ååh, tror ikke jeg kommer til å savne Spencer noe særlig, han er liksom bare der, ingen story, bare er der :P Hva skal Jett ut på? Blir John og Marilyn med og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg tror han skal i militæret eller noe, han er jo tross alt snart 18 år nå :) Rart å tenke på hvor fort den gutten har vokst fra en liten 13 åring som snappa lommeboka til en person og ble jaget av John :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå :sjokkert:  Ja men mulig det er at han faker han er død da, altså vitnebeskyttelse, siden de ikke finner han og han bare blir antatt død :)

Men er det lenge til dette skjer på tv'n i Norge tro? :klo:

Det har ikke skjedd på TV i Storbritannia enda. Vet ikke hvor langt før de ligger her i forhold til Norge jeg? 

Anonymous poster hash: 28819...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brax blir antatt død - kompisen reiser til hytta der de avtalt å møtes å finner ut at han lever. Lover å holde det skjult for alle andre, forteller søstera si, søstera sender et brev til Ricky om at Brax lever. Brevet er ikke funnet enda, da NOEN måtte ha sex opp etter en hylle å det falt bak.

 

Jett har forlatt serien fordi han skal på en militær boarding skole eller noe slikt. John og M vurdere å bli med, men får ikke lov, så de vil heller bli igjen å evt bli forsterforeldre.

 

Spencer har også forlatt serien. Husker ikke hvor / hva han skulle, men like greit. :ler:

 

 

Edit: Åh, glemte jeg å fortelle at tvillingene flytter til Leah og Zack? Og at huset brenner ned? 

 

Nå vet dere det :P

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow mye som kommer til å skje i løpet av 3 måneder O:

Jeg håper Ricky rømmer med Brax

Nei, hun tror han er død. 

 

 

Edit:  Zack har en sønn ;)

 

Edit 2: Herregud, jeg glemte nesten det viktigste! Ash har jo en søster (billy), hun anklager Nate for å ha prøvd å voldta hun, å hun gjør alt for å ødelegge mellom Nate og politidama.. Saken blir henlagt etter noen få dager da han selveste Chris finner beviser på at hun står bak å får det på lydbånd. Så hun blir arrestert men rømmer.. Men blir tatt igjen. 

 

Hun blir også anklaget for å tenne på huset til Leah og de, men jeg vet at det ikke er hun. 

 

Leah og co flytter inn til Alf, siden de ikke har noe annet sted å bo, også kommer det en dude som sniker rundt å holder på med masse rare ting ( Zack sin sønn) han blir tatt av Josh, men de begynner å sloss å Josh faller ned trappene.

 

Sånn, nååå tror jeg dere er "up to date" :ler:

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Ble ikke skuespilleren som skal spille sønnen hans spotta på settet tidligere i år? Husker jeg leste om det i en tråd på Home and Away forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror nok de legger det opp slik at Kyle eller noen andre finner det. 

 

Edit: Dama til andy (husker ikke navnet) er utro, så de gjør det slutt. Andy hooker opp med den nye læreren / mora til Zack sin sønn / Zack's eks. Samme dama har hooket opp med Matt. Derfor tror jeg HUN fyrte på huset for å skjule "bevisene". 

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...