Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Okii :danse: Jeg så ikke dagens episode, men så langt har ikke Harvey kommet tilbake enda. Så sant han ikke dukket opp i dagens episode da.

Nei da dukker han opp ganske snart. Bare syns han drar igjen etter 3 måneder): er det taylor swift på bildet ditt slik som det forrige?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei da dukker han opp ganske snart. Bare syns han drar igjen etter 3 måneder): er det taylor swift på bildet ditt slik som det forrige?

Spennende! Gleder meg til å se Roo's reaksjon på at han dukker opp. :hakeslepp: Ja det er Taylor Swift på bildet, det var det forrige og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Så bryllups episode på sumo i stad. Kom på app store hadde sumo. Skikkelig spesiel episode. Jeg vil savne dem. Kjedelig uten dem 2 hotteste damene og nerden dex:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så irriterende Casey har blitt. Overreagerer så utrolig. Ingen grunn til å klikke helt bare fordi han har en annen biologisk far vel. Jeez...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Æsj, så irriterende Casey har blitt. Overreagerer så utrolig. Ingen grunn til å klikke helt bare fordi han har en annen biologisk far vel. Jeez...

Casey klikker ikke over noen biologisk far. Han har akkurat fått ansvaret for treningsenteret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ begynner jeg å kjenne min irritasjon og frustrasjon skikkelig over hun Montgomery! FY FOR EN DAME :opplyser::sur: Gleder meg til bomben og til å bli kvitt henne. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så irriterende Casey har blitt. Overreagerer så utrolig. Ingen grunn til å klikke helt bare fordi han har en annen biologisk far vel. Jeez...

Ja vet! Utrolig plagsomt! Skjønner ikke hvorfor han reagerer så voldsomt! Han er jo forsatt brødre med brax og heath. Og fått en ny bror... Skjønner det er ett sjokk men han var blitt så voksen og nå sank han bare igjen.

Anonymous poster hash: 7beb8...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet! Utrolig plagsomt! Skjønner ikke hvorfor han reagerer så voldsomt! Han er jo forsatt brødre med brax og heath. Og fått en ny bror... Skjønner det er ett sjokk men han var blitt så voksen og nå sank han bare igjen.

Anonymous poster hash: 7beb8...d14

Det er litt irriterende ja, men er nok ment som enda litt mer drama. Han skjerper seg sikkert igjen, håper jeg. Evie er hakket mer irriterende for meg. Legger seg opp i ting hun absolutt ikke burde. Satser på at hun også blir bedre etterhvert.

Ellers liker jeg at Brax og Ricky har funnet hverandre igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kun Home & Away info fra meg nå, resten ignoreres!

Med det vil jeg si at jeg lurer fælt på hvem det nå er som er ute etter the Braxtons! Det kommer til å bli mer drama og action fremover ser det ut som, ifølge teaseren. Hvem kan det være denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sant at Casey dør? :(

Håper virkelig ikke det!

Lurer også på hvorfor faren til hun tøtto ikke vil at hun skal ha noe med Kyle å gjøre, siden han prøver å bestikke Kyle til å holde seg unna, kanskje han har noe med angrepet å gjøre, siden han ikke vill at de skal være med hverandre? At der er derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant at Casey dør? :(

Håper virkelig ikke det!

Lurer også på hvorfor faren til hun tøtto ikke vil at hun skal ha noe med Kyle å gjøre, siden han prøver å bestikke Kyle til å holde seg unna, kanskje han har noe med angrepet å gjøre, siden han ikke vill at de skal være med hverandre? At der er derfor?

NEEEEEEI CASEY KAN IKKE DØ :grine: :grine: :grine: Håper det ikke er sant !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det sant at Casey dør? :(

Håper virkelig ikke det!

Lurer også på hvorfor faren til hun tøtto ikke vil at hun skal ha noe med Kyle å gjøre, siden han prøver å bestikke Kyle til å holde seg unna, kanskje han har noe med angrepet å gjøre, siden han ikke vill at de skal være med hverandre? At der er derfor?

Har tenkt akkurat det samme som deg!

Har fått med meg at Casey forlater serien, men ikke hvordan. Håper han ikke dør. Håper heller at han f. eks flytter til London for å være med den jenta han traff der.

Virker veldig suspekt den der pappaen til Pheobe, er mulig det er noe muffins der som lager dramaet som snart kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEI CASEY KAN IKKE DØ :grine: :grine: :grine: Håper det ikke er sant !

I følge home and away siden på nettet, så er det bekreftet at det er Casey som dør.. Aww! :( HAn som har kommet på riktig spor nå som han har funnet ut at pappaen ikke var pappaen, og nesten blitt litt buddy med sin nye halvbror :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge home and away siden på nettet, så er det bekreftet at det er Casey som dør.. Aww! :( HAn som har kommet på riktig spor nå som han har funnet ut at pappaen ikke var pappaen, og nesten blitt litt buddy med sin nye halvbror :(

:trist: :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt akkurat det samme som deg!

Har fått med meg at Casey forlater serien, men ikke hvordan. Håper han ikke dør. Håper heller at han f. eks flytter til London for å være med den jenta han traff der.

Virker veldig suspekt den der pappaen til Pheobe, er mulig det er noe muffins der som lager dramaet som snart kommer.

Han dumpet jo hun i sin lille daddy issue krise.. Han er jo ute etter damen til Chris nå :laugh: Håper de finner tonen jeg, de er litt søte.. Men er så typisk at hver gang det går bra for Casey, så skjer det noe gale etter på... Hele tiden! Så er nok han som dør ja, er ganske foreberedt på det, men håper jo selvfølgelig ikke det..

Edit: skriveleif

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...