Gjest Jacklost Skrevet 21. juli 2015 #5261 Del Skrevet 21. juli 2015 De viser Home and Away i dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 27. juli 2015 #5262 Del Skrevet 27. juli 2015 YES Tour De France er ferdig og det er Home And Away igjen! :danse: Jeg er SÅ LEI av John og Chris..... ÅH GUD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. juli 2015 #5263 Del Skrevet 27. juli 2015 YES Tour De France er ferdig og det er Home And Away igjen! :danse: Jeg er SÅ LEI av John og Chris..... ÅH GUD Og Edvald og Kristoff lol Det er så kjedelig når de stopper Home and Away pågrunn av sport... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 27. juli 2015 #5264 Del Skrevet 27. juli 2015 Home and away er skikkelig dramatisk for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. juli 2015 #5265 Del Skrevet 28. juli 2015 Når er det Brax forsvinner fra serien? Han skal snart i retten for "drapet" på Dean nå.. "Dør" ikke Brax og til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. juli 2015 #5266 Del Skrevet 28. juli 2015 Brax dør vel ikke? Havner ikke han bare i fengsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. juli 2015 #5267 Del Skrevet 28. juli 2015 Brax dør vel ikke? Havner ikke han bare i fengsel? Mener jeg har sett på instagram at han dør? Eller, faker at han dør, så han får vitnebeskyttelse, slik som Hugo gjorde for mange hersens år siden, når Martha trodde han var død.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. juli 2015 #5268 Del Skrevet 28. juli 2015 Måtte Google. Han prøver å rømme men så blir han jaget av en truck slik kjøretøyet hans blir presset uti vannet og han blir antatt død da de ikke finner han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. juli 2015 #5269 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Måtte Google. Han prøver å rømme men så blir han jaget av en truck slik kjøretøyet hans blir presset uti vannet og han blir antatt død da de ikke finner han Ååå Ja men mulig det er at han faker han er død da, altså vitnebeskyttelse, siden de ikke finner han og han bare blir antatt død Men er det lenge til dette skjer på tv'n i Norge tro? Endret 28. juli 2015 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. juli 2015 #5270 Del Skrevet 28. juli 2015 Tipper det er noe rundt 2 måneder. Spencer skal jo snart forlate serien med og så Jett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. juli 2015 #5271 Del Skrevet 28. juli 2015 Tipper det er noe rundt 2 måneder. Spencer skal jo snart forlate serien med og så Jett Ååh, tror ikke jeg kommer til å savne Spencer noe særlig, han er liksom bare der, ingen story, bare er der Hva skal Jett ut på? Blir John og Marilyn med og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. juli 2015 #5272 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg tror han skal i militæret eller noe, han er jo tross alt snart 18 år nå Rart å tenke på hvor fort den gutten har vokst fra en liten 13 åring som snappa lommeboka til en person og ble jaget av John Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5273 Del Skrevet 28. juli 2015 Ååå Ja men mulig det er at han faker han er død da, altså vitnebeskyttelse, siden de ikke finner han og han bare blir antatt død Men er det lenge til dette skjer på tv'n i Norge tro? Det har ikke skjedd på TV i Storbritannia enda. Vet ikke hvor langt før de ligger her i forhold til Norge jeg? Anonymous poster hash: 28819...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. juli 2015 #5274 Del Skrevet 28. juli 2015 Vi er på Mars/April episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 28. juli 2015 #5275 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Brax blir antatt død - kompisen reiser til hytta der de avtalt å møtes å finner ut at han lever. Lover å holde det skjult for alle andre, forteller søstera si, søstera sender et brev til Ricky om at Brax lever. Brevet er ikke funnet enda, da NOEN måtte ha sex opp etter en hylle å det falt bak. Jett har forlatt serien fordi han skal på en militær boarding skole eller noe slikt. John og M vurdere å bli med, men får ikke lov, så de vil heller bli igjen å evt bli forsterforeldre. Spencer har også forlatt serien. Husker ikke hvor / hva han skulle, men like greit. Edit: Åh, glemte jeg å fortelle at tvillingene flytter til Leah og Zack? Og at huset brenner ned? Nå vet dere det Endret 28. juli 2015 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. juli 2015 #5276 Del Skrevet 28. juli 2015 Wow mye som kommer til å skje i løpet av 3 måneder O: Jeg håper Ricky rømmer med Brax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 28. juli 2015 #5277 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Wow mye som kommer til å skje i løpet av 3 måneder O: Jeg håper Ricky rømmer med Brax Nei, hun tror han er død. Edit: Zack har en sønn Edit 2: Herregud, jeg glemte nesten det viktigste! Ash har jo en søster (billy), hun anklager Nate for å ha prøvd å voldta hun, å hun gjør alt for å ødelegge mellom Nate og politidama.. Saken blir henlagt etter noen få dager da han selveste Chris finner beviser på at hun står bak å får det på lydbånd. Så hun blir arrestert men rømmer.. Men blir tatt igjen. Hun blir også anklaget for å tenne på huset til Leah og de, men jeg vet at det ikke er hun. Leah og co flytter inn til Alf, siden de ikke har noe annet sted å bo, også kommer det en dude som sniker rundt å holder på med masse rare ting ( Zack sin sønn) han blir tatt av Josh, men de begynner å sloss å Josh faller ned trappene. Sånn, nååå tror jeg dere er "up to date" Endret 28. juli 2015 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. juli 2015 #5278 Del Skrevet 28. juli 2015 Ble ikke skuespilleren som skal spille sønnen hans spotta på settet tidligere i år? Husker jeg leste om det i en tråd på Home and Away forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. juli 2015 #5279 Del Skrevet 28. juli 2015 Men brevet da? Hun må jo finne det før eller siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 28. juli 2015 #5280 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Nei, tror nok de legger det opp slik at Kyle eller noen andre finner det. Edit: Dama til andy (husker ikke navnet) er utro, så de gjør det slutt. Andy hooker opp med den nye læreren / mora til Zack sin sønn / Zack's eks. Samme dama har hooket opp med Matt. Derfor tror jeg HUN fyrte på huset for å skjule "bevisene". Endret 28. juli 2015 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå