Avalon Skrevet 26. juni 2014 #4661 Del Skrevet 26. juni 2014 Ja, det blir spennende neste uke Skulle ønske episodene var lengre da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 26. juni 2014 #4662 Del Skrevet 26. juni 2014 Skulle jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 30. juni 2014 #4663 Del Skrevet 30. juni 2014 OJ OJ OJ!!! Brax sa "its never gonna happen" til å få barn med Ricky, til hun når hun sa at hun ville ha barn! Dette er så spennende! Åååh gi meg flere episoder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 30. juni 2014 #4664 Del Skrevet 30. juni 2014 OJ OJ OJ!!! Brax sa "its never gonna happen" til å få barn med Ricky, til hun når hun sa at hun ville ha barn! Dette er så spennende! Åååh gi meg flere episoder nå! Dumme Brax!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. juli 2014 #4665 Del Skrevet 1. juli 2014 Dumme Brax!!! Enda dummere er det at han skal ut av serien!! Casey også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #4666 Del Skrevet 1. juli 2014 Hva er greia med han Harvey? Hvorfor ble han så rar etter den seilasen? Nå er det jo skilsmisse og greier.. jeg hadde klikka om jeg var Roo! Anonymous poster hash: 9309a...7b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 5. juli 2014 #4667 Del Skrevet 5. juli 2014 Enda dummere er det at han skal ut av serien!! Casey også.. leste at Brax ikke har planer om å forlate serien: http://www.digitalspy.co.uk/soaps/s15/home-and-away/news/a544074/home-and-aways-steve-peacocke-id-love-to-stay-as-long-as-i-can.html#~oJ64QRdSR5XhEN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. juli 2014 #4668 Del Skrevet 9. juli 2014 leste at Brax ikke har planer om å forlate serien: http://www.digitalspy.co.uk/soaps/s15/home-and-away/news/a544074/home-and-aways-steve-peacocke-id-love-to-stay-as-long-as-i-can.html#~oJ64QRdSR5XhEN Herlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 9. juli 2014 #4669 Del Skrevet 9. juli 2014 Savner Home and Away på skjermen om ettermiddagen... Hater Tour De France 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 12. juli 2014 #4670 Del Skrevet 12. juli 2014 Så glad for at jeg ikke ser det på TV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 12. juli 2014 #4671 Del Skrevet 12. juli 2014 Herlig!! Roo våknet <3 Andy sitt weed, hans eller plantet, tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 12. juli 2014 #4672 Del Skrevet 12. juli 2014 Usikker, blir skuffa hvis det er hans. Han er på en måte begynt å bli en "likanskar" etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 12. juli 2014 #4673 Del Skrevet 12. juli 2014 Nei, er vist hans tror jeg, så sånn ut i "what happens next" greien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. juli 2014 #4674 Del Skrevet 12. juli 2014 Forlater Phoebe serien siden hun er så i tvil med forholdet til Kyle? Eller blir hun værende? Blir Hanna sammen med Andy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. juli 2014 #4675 Del Skrevet 13. juli 2014 Forlater Phoebe serien siden hun er så i tvil med forholdet til Kyle? Eller blir hun værende? Blir Hanna sammen med Andy? Eeeh, vet ikke hvor langt du er bak, men så langt leter de etter et sted å bo sammen.. Men de finner ingenting pga hans fortid der han kidnappet Casey.. Hanna og Andy blir sammen ja, vet ikke om de "setter ord" på forholdet. Men vil tro de er "sammen" ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 13. juli 2014 #4676 Del Skrevet 13. juli 2014 Herlig!! Roo våknet <3 Andy sitt weed, hans eller plantet, tror dere? Hva har skjedd med Roo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. juli 2014 #4677 Del Skrevet 13. juli 2014 Hva har skjedd med Roo? Hun stakk fra Las Vegas til Peru, uten at noe visste det, også har hun pådratt seg en eller annen bakterie som ligger i hjernen eller noe sånt, så hun besvimte å lå der bevisstløs i flere timer før Maddie kom hjem å oppdaget hun, men så hadde legen sin tlf havnet på lydløs, så tok igjen, flere timer før han kom på sykehus for å finne ut av dette her, noe som resulterte i koma og mye usikkerhet på hvilken bakterie det var og hvor den var fra og slikt.. mye styr og mas, så fikk ikke helt med meg alt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. juli 2014 #4678 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Hun stakk fra Las Vegas til Peru, uten at noe visste det, også har hun pådratt seg en eller annen bakterie som ligger i hjernen eller noe sånt, så hun besvimte å lå der bevisstløs i flere timer før Maddie kom hjem å oppdaget hun, men så hadde legen sin tlf havnet på lydløs, så tok igjen, flere timer før han kom på sykehus for å finne ut av dette her, noe som resulterte i koma og mye usikkerhet på hvilken bakterie det var og hvor den var fra og slikt.. mye styr og mas, så fikk ikke helt med meg alt :D Håper ikke hun dør, jeg har håpt på at harley skal komme tilbake engang og at dem blir sammen og hun blir gjenforent med martha. Alt det faller i grus om hun dør /: Eeeh, vet ikke hvor langt du er bak, men så langt leter de etter et sted å bo sammen.. Men de finner ingenting pga hans fortid der han kidnappet Casey.. Hanna og Andy blir sammen ja, vet ikke om de "setter ord" på forholdet. Men vil tro de er "sammen" ja. Er ikke hannah litt for gammel for andy egentlig? Endret 15. juli 2014 av Sid Walker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 15. juli 2014 #4679 Del Skrevet 15. juli 2014 Håper ikke hun dør, jeg har håpt på at harley skal komme tilbake engang og at dem blir sammen og hun blir gjenforent med martha. Alt det faller i grus om hun dør /: Er ikke hannah litt for gammel for andy egentlig? Hun våkner Nei, er de ikke jevngamle da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 15. juli 2014 #4680 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Når føder hun som Heath gjorde gravid? Er det lenge etter hun dukker opp? Og når dør hun? Dør ikke hun pga hun er syk eller noe? Og er det lenge til det skjer? Jeg følger med på Tv2. Brax kom akkurat tilbake fra fengsel. Endret 15. juli 2014 av Sitronmelis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå