Gå til innhold

Hodetelefoner til trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser ut som det kun er "true wireless" å oppdrive nå for tiden.

Er det bare å gå for Jabra Elite 75t eller 85t, eller finnes det bedre alternativer? Til løping, langrenn, trening generelt.

Pris helst under 1500,-

Anonymkode: 7e0c1...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg elsker mine Jabra Elite Active 75t! Jeg har aldri klart å bruke propper før fordi jeg ikke har fått dem til å sitte skikkelig i ørene og når de ikke tetter blir lyden dårlig. Disse sitter som et skudd mens jeg løper, lyden er super og de har god batteritid. 

Nå har ikke jeg testet et stort utvalg, men solgte et par Jaybird for 3-4 år siden fordi jeg ikke fikk til å bruke dem.

Anonymkode: 17901...7d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har Jabra Elite 65t. De eneste in-ears jeg har fått til å sitte. Er veldig fornøyd med disse. 

Anonymkode: 2abd2...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flott at dere er fornøyd med Jabra og synes de sitter godt i ørene. 75t og 65t har vel samme form (mens 85t er litt endret?). Jeg har kun hatt plugger med "haifinne" tidligere, så håper de også passer meg.

Hvor god er egentlig den aktive støydempingen på 75t; på tredemølle og på fly?

Ser på noen andre alternativer til ca samme pris.

Jabra Elite Active 75t virker som et veldig trygt valg, men også litt kjedelig, om det er lov til å være litt forfengelig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flott at dere er fornøyd med Jabra og synes de sitter godt i ørene. 75t og 65t har vel samme form (mens 85t er litt endret?). Jeg har kun hatt plugger med "haifinne" tidligere, så håper de også passer meg.

Hvor god er egentlig den aktive støydempingen på 75t; på tredemølle og på fly?

Ser på noen andre alternativer til ca samme pris.

Jabra Elite Active 75t virker som et veldig trygt valg, men også litt kjedelig, om det er lov til å være litt forfengelig 😅

Jeg har 65 og 75 liker 75 best til mine ører, da de er litt mindre. Opplever den delen rett før "proppene" som mye større på 65, og at de lett ganger litt i ørene. 

Jeg har ikke testet støydempingen på hverken fly eller mølle, men i trafikken kan jeg fint bli påkjørt om jeg ikke følger med når jeg bruker de 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar. OK, jeg fikk inntrykk av at de var like, men når det er forskjell så er det jo bra at du synes 75t er best. 65t er ikke aktuell fordi det er for gammel modell, 75t virker også å være på vei ut av produksjon, men det betyr jo at man får 75t for ganske gunstig pris nå.

Høres bra ut med støydempingen i trafikken, men tar gjerne imot erfaringer med tredemølle og/eller fly hvis noen har prøvd det. (Hvor mye demper de - så mye at man kan ha "lavt" lydnivå på musikk eller høre podcast uten å måtte ha ubehagelig høyt lydnivå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. OK, jeg fikk inntrykk av at de var like, men når det er forskjell så er det jo bra at du synes 75t er best. 65t er ikke aktuell fordi det er for gammel modell, 75t virker også å være på vei ut av produksjon, men det betyr jo at man får 75t for ganske gunstig pris nå.

Høres bra ut med støydempingen i trafikken, men tar gjerne imot erfaringer med tredemølle og/eller fly hvis noen har prøvd det. (Hvor mye demper de - så mye at man kan ha "lavt" lydnivå på musikk eller høre podcast uten å måtte ha ubehagelig høyt lydnivå?)

Har ikke noen propper å sammenligne med, men synes de demper bra. Bruker aldri støykansellering ute for jeg vil høre biler og ting rundt meg, men har brukt det på fly. Ikke helt på nivå med over ear Bose, men absolutt bra!

Selv uten støykansellering synes jeg de har god lyd selv når det er mye vind el.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Neutral90 skrev (15 minutter siden):

Hei! Hvordan er jabra mtp sus og støy ved vind eller sykling?

Var det jeg prøvde å si over her. Aldri vært irritert av vind med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Var det jeg prøvde å si over her. Aldri vært irritert av vind med dem. 

Takk for presiseringen, opplever selv en forskjell på vind med annet merke dersom man fks løper eller sykler skjønner du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Neutral90 skrev (22 minutter siden):

Takk for presiseringen, opplever selv en forskjell på vind med annet merke dersom man fks løper eller sykler skjønner du. 

Har ikke prøvd sykling da. Bare vindfulle løpeturer. 🏃🏻‍♀️😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg løper med Jaybird vista og er veldig fornøyd både med passform, lyd og pris

Anonymkode: 03fb7...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...