Gå til innhold

Hvor finne kjæreste?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Antiviruset skrev (5 timer siden):

Hva får dere til å tro at dere treffer noen mer seriøse på en konsert eller noe annet sosialt sted en på en datingside :) Ofte er single begge steder, og om det er en kjemi der på et direkte treff betyr ikke dette at dere passer sammen. Det tar tid å bli kjent, det å date noen fra en datingside betyr ikke at man har sagt ja til ekteskap :)  Som du sier så handler det om å treffe noen på stedet der man bor, bare da kan man treffes ofte nok til å bli skikkelig kjent. Ja det finnes nok unntak men lang distanse forhold er noe jeg skygger langt unna. Har truffet en herlig kvinne nå, og er i et forhold med henne. Om det varer vil bare tiden vise, det ser lovende ut. Jeg traff henne helt tilfeldig på et nettsted. Jeg tok kontakt med henne, og vi datet. Hadde aldri truffet henne andre steder. Kjemien klaffet og vi tok det videre steg for steg. Ja det kunne skjedd med en partner andre steder også, så det er ikke noe fasit på dette. Uansett er det ikke lett uavhengig av  sted man leter på. På nettsteder har man i alle fall mange å prøve seg opp mot :) Det er så mye som skal klaffe, så lett er det ikke uansett

Det handler ikke egentlig om at det er flere useriøse det ene eller andre stedet for min del. Men at å vurdere menn ut fra et par bilder er rimelig håpløst. Når man møter noen fysisk så ser man utstråling og kroppsspråk, og en mann jeg ville sendt rett til venstre på Tinder kan vise seg å absolutt være interessant når man opplever mannen live.  Jeg har møtt flere hyggelige menn via Tinder jeg. Men man opplever også mye rart der. Og nå de siste par årene har det vært ekstra vanskelig å finne de normale, oppegående mennene som faktisk er ute etter å finne en partner der. Sannsynligvis fordi covid og kjedsomhet har drevet "alle" inn på Tinder. Og når jeg finner de er det null fysisk tiltrekning... Og det gir jo en nedtur når det ellers er en person du liker. Jada, det er mye rart man møter på byen også, men da oppdager man gjerne ganske fort hva slags person noen er. Og ikke minst om det er tiltrekning der. Kall det å spare tid og frustrasjoner om du vil.

Endret av Engel
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva liker du å gjøre? Har du noen hobbyer?

Jeg fant meg kjæreste i korpset jeg går i og søsteren min fant sin på singeltur med turistforeningen 😅

Anonymkode: 086e1...6a3

Ja driver med hester. Og er jammen meg bare damer der også😄

Anonymkode: 28f0a...b5a

AnonymBruker
Skrevet
Engel skrev (1 time siden):

Det handler ikke egentlig om at det er flere useriøse det ene eller andre stedet for min del. Men at å vurdere menn ut fra et par bilder er rimelig håpløst. Når man møter noen fysisk så ser man utstråling og kroppsspråk, og en mann jeg ville sendt rett til venstre på Tinder kan vise seg å absolutt være interessant når man opplever mannen live.  Jeg har møtt flere hyggelige menn via Tinder jeg. Men man opplever også mye rart der. Og nå de siste par årene har det vært ekstra vanskelig å finne de normale, oppegående mennene som faktisk er ute etter å finne en partner der. Sannsynligvis fordi covid og kjedsomhet har drevet "alle" inn på Tinder. Og når jeg finner de er det null fysisk tiltrekning... Og det gir jo en nedtur når det ellers er en person du liker. Jada, det er mye rart man møter på byen også, men da oppdager man gjerne ganske fort hva slags person noen er. Og ikke minst om det er tiltrekning der. Kall det å spare tid og frustrasjoner om du vil.

Som jeg skulle skrevet det selv. Synes derfor datingsider er ganske overfladisk, og i tillegg chatter mange gjerne med flere om gangen. Når du en sjelden gang finner noen som er interessant (fordi man kun ser de på bilder), så kan samtalene ofte ende ut i ingenting.

Så er man tilbake der man var igjen da, blar igjennom haugevis som man ikke ser utstrålingen til. Spesielt frustrerende er det med alle solbrille bildene.

Anonymkode: 28f0a...b5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alenemor 43 år var jeg i fjor, Tinder var redningen. Bor også i liten by men møtte en fra nabokommunen som jobber her. 

Anonymkode: caa5c...c44

Skrevet
Engel skrev (23 timer siden):

Nei det oppdager du aldri raskt! Om det er på nettet du treffer de eller ikke. Det tar mange måneder eller år før du faktisk gjør det. Fordi de aller fleste er ganske flinke til å vise sine beste sider den første tiden man er sammen. Det er null garanti for at det er noe funn om du treffer en ute på byen, det er kjemi og du får et godt førsteinntrykk. Tiden fra første treff og det første året, ja faktisk til man bor sammen det er da man ser alt sammen. Ofte er det litt for sent når det kommer så langt. Vanskelig å trekke seg tilbake fordi man har knyttet bånd. Så en av de beste metodene er å være mye sammen den første tiden, gjerne være mye sammen og ikke minst ta en uke ferie på et hotell :)  Da ser man om man faktisk passer sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...