AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Alenemor i begynnelsen av 40-årene, og er veldig klar for å dele livet med noen. Datingsider orker jeg snart ikke tanken på. Så mye useriøst som er der orker jeg ikke mer, og ikke er det min stil å date flere på en gang heller som mange gjør der. Hvor er det dere over 40 har funnet kjæreste? Ikke så lett å møte noen ellers heller, da jeg bor i en liten by hvor omtrent alle kjenner alle og sjansen for å møte en som er aktuell er liten. Oppgitt... Anonymkode: 28f0a...b5a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 På jobb eller blant felles venner? Eventuelt bare å lære å like sitt eget selskap.. Anonymkode: 5feb7...4b8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Hvis du liker tur har turisforeningen mange bra opplegg. Anonymkode: 82395...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På jobb eller blant felles venner? Eventuelt bare å lære å like sitt eget selskap.. Anonymkode: 5feb7...4b8 Jobber ikke med menn, og har heller ingen i vennekretsen som er single eller interessante. Lærte å like mitt eget selskap etter et langt og vanskelig forhold, men nå som det har gått noen år så er jeg lei av mitt eget selskap, og lei av å stå med alt alene her i livet. Anonymkode: 28f0a...b5a 1
Anonymbrukersåklar Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 Du får komme deg på noen bygdefest eller bar, så finner du sikkert en eller annen.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 På "byen" Singelreiser Sportsklubber Treningsenter Frivillig arbeid Dyrskue Anonymkode: edf27...fd6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Alenemor og over 40? Da må du senke kravene Anonymkode: 637d6...2cf
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alenemor og over 40? Da må du senke kravene Anonymkode: 637d6...2cf Hun har ikke sagt noe om noen krav. Anonymkode: 47e50...e35 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alenemor og over 40? Da må du senke kravene Anonymkode: 637d6...2cf De fleste over førti har forresten barn, og man legger seg vel ikke etter de som er opptatt? Anonymkode: 47e50...e35 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alenemor og over 40? Da må du senke kravene Anonymkode: 637d6...2cf Senke kravene? Spesifiser gjerne hva du mener med det Anonymkode: 28f0a...b5a 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alenemor og over 40? Da må du senke kravene Anonymkode: 637d6...2cf Hvorfor det? Dummeste jeg har hørt! Anonymkode: cc03b...53b 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har ikke sagt noe om noen krav. Anonymkode: 47e50...e35 Må faktisk innrømme at kravene har blitt større med årene. Ser etter litt andre kvaliteter enn for 10-20 år siden. Er så mye mer som skal klaffe enn utseende for å få et fungerende langvarig forhold. Det også gjør det vanskelig med datingsider. Det og bare se noen bilder gir meg svært lite og derfor vanskelig å finne noen man liker der. Ts Anonymkode: 28f0a...b5a 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #13 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Må faktisk innrømme at kravene har blitt større med årene. Ser etter litt andre kvaliteter enn for 10-20 år siden. Er så mye mer som skal klaffe enn utseende for å få et fungerende langvarig forhold. Det også gjør det vanskelig med datingsider. Det og bare se noen bilder gir meg svært lite og derfor vanskelig å finne noen man liker der. Ts Anonymkode: 28f0a...b5a Du har i hvertfall andre krav. Forholdserfaring og livserfaring, kalles det. Det kan dessverre bli et lite nåløye etterhvert, når man filtrerer på alle de dårlige egenskapene hos eksene, og drømmer om sin siste kjæreste. Og så skal man helst velge blant de som er single... Anonymkode: 69875...d5e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #14 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har i hvertfall andre krav. Forholdserfaring og livserfaring, kalles det. Det kan dessverre bli et lite nåløye etterhvert, når man filtrerer på alle de dårlige egenskapene hos eksene, og drømmer om sin siste kjæreste. Og så skal man helst velge blant de som er single... Anonymkode: 69875...d5e Ja det er nettopp det. Og i tillegg skal man jo være tiltrukket av utseende også. Mye som skal klaffe på sine eldre dager gitt🤪 Anonymkode: 28f0a...b5a
exictence Skrevet 28. april 2022 #15 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Datingsider orker jeg snart ikke tanken på. Så mye useriøst som er der orker jeg ikke mer, og ikke er det min stil å date flere på en gang heller som mange gjør der. Anonymkode: 28f0a...b5a Jeg synes ikke det er mer useriøst der enn andre steder. På datingsider kan man i hvert fall kjapt finne noen, avtale en hyggelig tur sammen og bli kjent. Det kan man ellers og, bare ikke så kjapt ta initiativ til treff, da man ikke vet om personen er singel, eller man treffer dem ikke så lett. Synes datingapper er en fin ting 1
Engel Skrevet 28. april 2022 #16 Skrevet 28. april 2022 Skjønner godt at du er lei appene TS, det er jeg også. Så jeg har tatt en god pause fra dem nå. Men jeg sliter med det samme, møter jo ikke på single aktuelle menn noe annet sted, og jeg jobber til og med i en mannsdominert bransje. Så jeg har dessverre ikke noe godt råd. De forholdene jeg har hatt siden samlivsbrudd har jeg møtt på Tinder og Sukker. Har et håp om å komme meg litt ut på fest/konserter i sommer, og at det kan bli litt mer sosialt nå som verden har åpnet igjen. Kanskje kan man være heldig der. Jeg er alt aktiv på mange arenaer på fritiden. Møter hyggelige menn der, men de er jo gift/samboer alle som en.🤪 Singelturer kan kanskje funke om man finner noen lokale, eller om man ikke har barn. Det hjelper ikke meg å møte en bra mann som bor på motsatt side av landet når jeg er bofast her jeg bor i en god del år fortsatt (og det samme gjelder mest sannsynlig han). 1
Antiviruset Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 21.23): Alenemor i begynnelsen av 40-årene, og er veldig klar for å dele livet med noen. Datingsider orker jeg snart ikke tanken på. Så mye useriøst som er der orker jeg ikke mer, og ikke er det min stil å date flere på en gang heller som mange gjør der. Hvor er det dere over 40 har funnet kjæreste? Ikke så lett å møte noen ellers heller, da jeg bor i en liten by hvor omtrent alle kjenner alle og sjansen for å møte en som er aktuell er liten. Oppgitt... Anonymkode: 28f0a...b5a Revurdere dette med datingsider! Du får så ekstrem mange flere å velg i der en noe annet sted uansett nettverk. Det betyr ikke at det er lett. Du må lage en skikkelig profil, bruke tid, sortere ut de useriøse og bruke litt penger på det. Du trenger ikke date flere samtidig, du velger selv hva du gjør! Og det å date flere samtidig er ikke smart. Du dater de du vil etter nøye vurderinger, og husk en ting! Det å date noen betyr bare at dere treffes for å bli litt bedre kjent! Så vurdere for hvert treff om det er verdt å ta det videre, om ikke så forsetter du med å takke pent nei, og så fortsette prosessen. Det kan ta tid, gjerne et halvt år eller mer. Du styrer tempoet, du styrer hvem som er aktuell, du sorterer ut Så holde igjen på hvem du har sex med til det er blitt seriøst! En mann som ikke klarer å vente på dette ? Han er ikke seriøs. Du kan forvente at mange faktisk ikke er akkurat det. Men det er jo ikke forskjell på dette i å møte noen direkte heller! Du vet ikke før det har gått måneder om det blir noe seriøst uansett kjemi eller ikke. Mange utgir seg for noe de ikke er uansett. Unngå råd om å finne noen på arbeidsplassen din, skygg unna dette om det ikke klaffer så ender det kanskje med at du må skifte jobb også. Det kan gå bra det også, men om ikke det skjer så tårner problemene seg opp. Uansett finne den rette krever innsats, tålmodighet og gode vurderinger fra din side! Ditt valg og lykke til Det er jo spennende å date, og ikke ha for store forventninger. Så en dag er det full klaff og da merker du det. 1
Antiviruset Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 Engel skrev (På 28.4.2022 den 16.19): Skjønner godt at du er lei appene TS, det er jeg også. Så jeg har tatt en god pause fra dem nå. Men jeg sliter med det samme, møter jo ikke på single aktuelle menn noe annet sted, og jeg jobber til og med i en mannsdominert bransje. Så jeg har dessverre ikke noe godt råd. De forholdene jeg har hatt siden samlivsbrudd har jeg møtt på Tinder og Sukker. Har et håp om å komme meg litt ut på fest/konserter i sommer, og at det kan bli litt mer sosialt nå som verden har åpnet igjen. Kanskje kan man være heldig der. Jeg er alt aktiv på mange arenaer på fritiden. Møter hyggelige menn der, men de er jo gift/samboer alle som en.🤪 Singelturer kan kanskje funke om man finner noen lokale, eller om man ikke har barn. Det hjelper ikke meg å møte en bra mann som bor på motsatt side av landet når jeg er bofast her jeg bor i en god del år fortsatt (og det samme gjelder mest sannsynlig han). Hva får dere til å tro at dere treffer noen mer seriøse på en konsert eller noe annet sosialt sted en på en datingside Ofte er single begge steder, og om det er en kjemi der på et direkte treff betyr ikke dette at dere passer sammen. Det tar tid å bli kjent, det å date noen fra en datingside betyr ikke at man har sagt ja til ekteskap Som du sier så handler det om å treffe noen på stedet der man bor, bare da kan man treffes ofte nok til å bli skikkelig kjent. Ja det finnes nok unntak men lang distanse forhold er noe jeg skygger langt unna. Har truffet en herlig kvinne nå, og er i et forhold med henne. Om det varer vil bare tiden vise, det ser lovende ut. Jeg traff henne helt tilfeldig på et nettsted. Jeg tok kontakt med henne, og vi datet. Hadde aldri truffet henne andre steder. Kjemien klaffet og vi tok det videre steg for steg. Ja det kunne skjedd med en partner andre steder også, så det er ikke noe fasit på dette. Uansett er det ikke lett uavhengig av sted man leter på. På nettsteder har man i alle fall mange å prøve seg opp mot Det er så mye som skal klaffe, så lett er det ikke uansett 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #19 Skrevet 29. april 2022 Hva liker du å gjøre? Har du noen hobbyer? Jeg fant meg kjæreste i korpset jeg går i og søsteren min fant sin på singeltur med turistforeningen 😅 Anonymkode: 086e1...6a3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 21.23): Alenemor i begynnelsen av 40-årene, og er veldig klar for å dele livet med noen. Datingsider orker jeg snart ikke tanken på. Så mye useriøst som er der orker jeg ikke mer, og ikke er det min stil å date flere på en gang heller som mange gjør der. Hvor er det dere over 40 har funnet kjæreste? Ikke så lett å møte noen ellers heller, da jeg bor i en liten by hvor omtrent alle kjenner alle og sjansen for å møte en som er aktuell er liten. Oppgitt... Er du overvektig TS? Anonymkode: 89443...e6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå