Gå til innhold

Hybrid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da utgår den ja. Suzuki er et godt alternativ, volvo og toyota med 4wd.

Problemet er: hybrid eller fossil🤦‍♀️fuck.

Anonymkode: c893a...305

suzuki har noen fine biler, og de selger dårlig, betyr dog ikke at det er lite kvalitet. suzuki s-cross er en fin fin bil. 2022 mod.

Anonymkode: 6d126...1f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (På 4/28/2022 den 10.50):

Det ligger nesten 9000 hybrider der....og tallet øker hele tiden...opplagt fordi folk ikke vil ha de....

Det ligger ut flere nye elbiler (2019 - 2022-modeller) enn nye hybrider, så da vil nok folk ikke ha nyere elbiler heller.

Anonymkode: 616a9...458

Skrevet

Sitter hos forhandler nå og venter på siste formelle før jeg får utlevert min nye (brukte) hybrid. Så håper jeg ikke har gått på en så stor smell som det blir antydet her (noe jeg ikke tror) 😅

Det er forøvrig en Volvo XC60 T8 hybrid. Har prøvekjørt et par eksemplarer de siste dagene og er veldig fornøyd med de ut fra det.

En modell som jeg tror passer behovene til TS da den ligner på XC40 men er hybrid, større og ca 4 cm høyere bakkeklaring.

AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (14 minutter siden):

Sitter hos forhandler nå og venter på siste formelle før jeg får utlevert min nye (brukte) hybrid. Så håper jeg ikke har gått på en så stor smell som det blir antydet her (noe jeg ikke tror) 😅

Det er forøvrig en Volvo XC60 T8 hybrid. Har prøvekjørt et par eksemplarer de siste dagene og er veldig fornøyd med de ut fra det.

En modell som jeg tror passer behovene til TS da den ligner på XC40 men er hybrid, større og ca 4 cm høyere bakkeklaring.

Hva er bagasjevolumet på den?

Anonymkode: 31457...182

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva er bagasjevolumet på den?

Anonymkode: 31457...182

Rett over 500 liter med seteryggene bak oppe, rett over 1400 liter med de nede. Ikke klasseledende, men ikke dårlig.

AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (1 time siden):

Jeg liker veldig godt den xc40. Er usikker på om de har motorvarmer som ikke tapper batteriet; det er også et høyt ønske når jeg ikke har garasje. 

Hva tror du er best av volvo, suzuki, toyota og KIA(sistnevnte egentlig mest pga lang garanti).

Tenkte å kjøpe bruktbil som har falt i verdi. Evt nybil om jeg får en god deal under 400 000🌼🌼

Anonymkode: c893a...305

AnonymBruker
Skrevet

For 1 år siden kjøpte jeg en Toyota Auris st, hybrid er super fornøyd med den. Er en 2018 mod.

Anonymkode: 55c73...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...