AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Jeg har skiftet tlf, og nå "finner" ikke høyttaleren (jbl) enheten når jeg prøver å koble til. Når jeg søker, står det at jeg skal trykke på "legg til ny enhet". Så kommer det bare at den ikke finner noen enheter 🤷♀️ Bluetooth er på altså, og det har gått helt fint med den gamle tlf. Har slettet den fra lista. Har fri og trenger musikk til husvasken😁 Noen som kan hjelpe meg?😊 Anonymkode: e7531...b47
newman01 Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Jeg vil tippe du må trykke på en knapp på høyttaleren for å aktivere "parre blåtann" i den enheten. Eller kanskje høyttaleren har NFC for enklere sammenkobling?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 newman01 skrev (11 minutter siden): Jeg vil tippe du må trykke på en knapp på høyttaleren for å aktivere "parre blåtann" i den enheten. Eller kanskje høyttaleren har NFC for enklere sammenkobling? Takk for svar😊 Knappen er på, både på høyttaleren og tlf.. Hva er NFC? Anonymkode: e7531...b47
newman01 Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 (endret) NFC: https://lmgtfy.app/?q=nfc Fikk du det til forresten? Ikke lett å tolke meldingen din... Endret 27. april 2022 av newman01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå