AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #21 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dere som bruker tøybind, hvordan gjør dere det når bind må skiftes i løpet sv arbeidsdagen? Anonymkode: 734d6...546 Har en egen pose til det som er brukt. Kan fint oppbevares i våtpose til man kommer hjem Anonymkode: 1a21b...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #22 Skrevet 28. april 2022 On 4/27/2022 at 6:08 PM, AnonymBruker said: Dette må du jo oppsøke legen for. Du får vel neppe til å ha sex heller da? Anonymkode: 3bc13...d01 Det har jeg, og eneste "medisin" var visstnok å ha masse sex. Det får jeg ikke til. 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan det være selve klisteret/tapen på vingene du reagerer på? Reagerer du feks på plaster/tape? Anonymkode: e74a8...9cb Jeg reagerer ikke på plaster eller tape. Er det noen tøybind som er bedre enn andre, eventuelt en produsent som er helt gull eller helt krise? TS Anonymkode: ad788...a44 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #23 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har jeg, og eneste "medisin" var visstnok å ha masse sex. Det får jeg ikke til. Jeg reagerer ikke på plaster eller tape. Er det noen tøybind som er bedre enn andre, eventuelt en produsent som er helt gull eller helt krise? TS Anonymkode: ad788...a44 Har du prøvd å utvide med dilator? Jeg reagerer også på bind med bruker det fortsatt i de 2 dagene jeg trenger det, etter det blør det så lite at jeg om noe, bare har litt papir i trusa. Liker always sine bind bedre enn Libresse. Anonymkode: 31281...72c
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #24 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har jeg, og eneste "medisin" var visstnok å ha masse sex. Det får jeg ikke til. Jeg reagerer ikke på plaster eller tape. Er det noen tøybind som er bedre enn andre, eventuelt en produsent som er helt gull eller helt krise? TS Anonymkode: ad788...a44 Denne tråden anbefales TS, og så må jeg bare si (unnskyld for banning) FY FAEN. Ble du seriøst avspist med "bare ha sex" når du tok opp dette problemet??? 🤬 Det er rett fordeling slett forkastelig. Du trenger å snakke med noen som kan kvinnehelse og seksualitet, du kan ikke måtte leve med dette på ubestemt tid! 😱🤬 sender deg støtte og en god klem! ❤❤ Anonymkode: b2b60...382
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #25 Skrevet 28. april 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: Denne tråden anbefales TS, og så må jeg bare si (unnskyld for banning) FY FAEN. Ble du seriøst avspist med "bare ha sex" når du tok opp dette problemet??? 🤬 Det er rett fordeling slett forkastelig. Du trenger å snakke med noen som kan kvinnehelse og seksualitet, du kan ikke måtte leve med dette på ubestemt tid! 😱🤬 sender deg støtte og en god klem! ❤❤ Anonymkode: b2b60...382 Tusen takk. ❤️ TS Anonymkode: ad788...a44 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #26 Skrevet 28. april 2022 TS, det er ikke greit at du som kvinne ikke kan ha et sexliv. Hadde det vært en mann ville han fått hjelp på dagen. Hvis de sydde deg for stramt må de ordne det så du kan få normal funksjon der nede. Uansett alder er det ikke greit. Hva gjør mannen din når dere ikke kan ha sex? Anonymkode: 26748...7e9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå