AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Hei! Jeg har hatt kløe og sviing i rumpa i flere måneder nå. Det er verst på kveldene. Innimellom har jeg også hatt blodig avføring. Jeg klarer derimot ikke å forstå om det er inni eller utenpå. Kjenner en miniklump utenpå, men den er så liten at jeg er usikker på om det er hemoroider eller noe annet. Hvor stor skal de være? Og er det noe salve/pille jeg kan ta som funker for begge deler? Orker ikke å dra til legen med dette med mindre jeg absolutt må. Hadde en grusom opplevelse sist gang hun tok hånda i rumpa på meg😅 Anonymkode: e1afb...a9e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Er den lille klumpen vond å ta på da? Kjøp både stikkpiller og krem for behandling, så er du helt sikker. Min erfaring er at når det blør så er det som oftest innvendig. Anonymkode: 472d5...551
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Den er ikke vond å ta på. Leste at den ene kremen kan sprøytes inn om det er innvending. Blodig avføring hat jrg sjeldent altså- kanskje 1-2 ganger på råd med 6 ukers mellomrom. Anonymkode: e1afb...a9e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Og er det farlig å ta piller/krem dersom jeg ikke har hemoroider? Vet jo ikke hundre prosent sikkert, men kan ikke tenke meg hva annet det kunne vært. Anonymkode: e1afb...a9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå