AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Hei Har en katt på 11 år som ikke legger på seg. Hun er svært aktiv. Leker mye, veldig kosen og liker å være ute. Hun spiser MYE, men er ofte på do (har kassen inne). Magen lager ofte mye lyd. Hun er ikke radmager, men kan kjenne hoftebeina. Ryggraden stikker ikke ut, men katten er veldig slank og veldig lett. Hun napper også pels av halen, og pelsen der er også fettete. Kan dette være matallergi? (Hun har time hos dyrlege neste uke. ) Men lurer på om noen har erfaring med hva dette kan være? Anonymkode: 2652a...8de
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Napping av pels pleier å tyde på stress eller smerter. Det andre kan jeg ikke uttale meg om men tipper det kan være en god del forskjellige ting. Anonymkode: 23c20...d10
Minya Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Hun kan ha spist noe som blokkerer tarmen, det kan være alt fra røytet menneskehår til hårstrikk, til fjær på tvers etter en fuglemiddag. Eller det kan være en infeksjon fra et kattebitt etter slosskamp, som ofte fører til overvasking og napping av pels. Det kan også være innvollsorm, men da ville du sett mark i avføringen i kattedoen. Det kan også være en del mer alvorlige ting, men be veterinæren om å ta en grundig sjekk, så finner dere fort ut av det.
Velinda Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Høres ut som høyt stoffskifte,er veldig vanlig hos eldre katter,min katt hadde samme symtomer som din,de finner det ut på blodprøve...fikk piller som hun tok hver kveld,ble fort fin i formen igjen... 1
Gjest hellokitty Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 Min katt hadde hjerteproblemer. Ville prøvd å få en hastetime, lurt å få det sjekket raskt kanskje.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Be om time denne uken Anonymkode: 15eed...cae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå