Entern Skrevet 5. mai 2022 #21 Del Skrevet 5. mai 2022 3 er nok skrev (På 3.5.2022 den 8.36): Jeg mener Janne Formoe ødelegger alt hun er med på i rollen som seg selv. Som skuespiller i «neste sommer» er hun helt ok, men som seg selv, er hun bare snørrhoven, høy på seg selv, uten selvironi og humor. Min mening, og jeg har derfor etterhvert forstått at det ikke er noe vits i å bruke tid på å se på ting hun er deltakende i. Trist, for konseptet høres morsomt ut, med spennende deltakere. Til og med Kongen befaler, som egentlig er supermorsomt, klarte hun å ødelegge. Jeg skjønner ikke helt hva tvnorge tenker med når se gir henne roller som seg selv, men som sagt; som skuespiller er hun helt ok. Ekspander Kom an, hun er helt ok i Kongen Befaler. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosol Skrevet 6. mai 2022 #22 Del Skrevet 6. mai 2022 Jeg tror de bedømmer ut i fra hvem som opptrer best og som griper publikum. Der er jeg faktisk enig i at Magnus Devold gjorde en bedre jobb enn Didrik Solli-Tangen, selv om Magnus var en svært lite pen dragqueen. Men helt enig i at de dreper wow-faktoren ved å la oss se dem ferdig stylet før de kommer på scenen. Kanskje flere opptredener der de får vist mer og vi får begrunnelse på hva de dømmes etter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 6. mai 2022 #23 Del Skrevet 6. mai 2022 Enig med Rasol. Tenker at de dømmer utfra «innsatsen» på oppvisningen. Hvem lever seg mest inn i det og tørr å slippe seg løs. Jeg har gjettet vinneren i begge episodene jeg har sett- fordi jeg syns Stian og Magnus har gitt mest av seg selv. (Ikke fordi de var penest som damer- for det var der Herman og Didrik som var.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluggen Skrevet 7. mai 2022 #24 Del Skrevet 7. mai 2022 Jeg hadde ingen forventninger til showet, men jeg likte det godt. Det var underholdende å se dem på bakrommet, og bli kledd opp. Selve konkurransen var litt kort, men synes det var gøy likevel. Jeg syns også at det var riktige vinnere, Stian og Magnus, de gav mest av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 12. mai 2022 #25 Del Skrevet 12. mai 2022 Hvem er det som gidder å være publikum i salen på det programmet? De er jo bare noen få minutter på scenen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 13. mai 2022 #26 Del Skrevet 13. mai 2022 Irja skrev (På 5.5.2022 den 7.22): Skulle ønskende var et norsk program om drag uten kjendiser.. men synes absolutt det er verdt å se! Ekspander Da kan jeg anbefale denne serien: https://kampanje.com/medier/2022/03/drags-tv-2/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 13. mai 2022 #27 Del Skrevet 13. mai 2022 Diverse skrev (På 13.5.2022 den 9.46): Da kan jeg anbefale denne serien: https://kampanje.com/medier/2022/03/drags-tv-2/ Ekspander Takk! Skal sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 14. mai 2022 #28 Del Skrevet 14. mai 2022 Diverse skrev (På 13.5.2022 den 9.46): Da kan jeg anbefale denne serien: https://kampanje.com/medier/2022/03/drags-tv-2/ Ekspander Veldig bra serie! Kai Thomas er et nydelig menneske, jeg er nesten litt forelsket 😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. mai 2022 #29 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg synes det var kjedelig så jeg byttet til Eurovisionen og det var kjedelig den og...bra vinner da👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natterangler Skrevet 16. mai 2022 #30 Del Skrevet 16. mai 2022 Drit tøft gjort av Lothepus 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 17. mai 2022 #31 Del Skrevet 17. mai 2022 Jeg så en episode og syntes det var ganske kjip tv. Hva er meningen liksom? Så jeg byttet til TV2 - og der kom det da opp en reklame for et nytt tv-program "drags". Så og si helt likt konsept, og reklame for "french chatau(?!)" (samme program som på NRK1, drømmeslottet). Så jeg ser jo at de begynner å gå tom for ideer på tv for tiden, når de må drive å stjele fra hverandre. Ekstremt tragisk og et stort gjesp 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå