AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Jeg har fått time til operasjon for brystløft og -forstørrelse. Har gått ned mye i vekt og fått barn, så de en gang store fine puppene mine er liksom bare skinn igjen, så nå vil jeg gjøre noe med det. Men jeg ble jo spurt om hvor store jeg ville de skulle være, hva slags cup osv. Jeg er 178 og 80 kilo, så jeg er jo ei høy dame. Har brede skuldre og hofter, og stor rumpe og store lår. Så jeg ser for meg at jeg må ha litt størrelse på dem. Dere som har operert - hvordan avgjorde dere størrelsen? Trodde kanskje kirurgen hadde noen tips, men det hadde hun altså ikke 😅 Anonymkode: 9f954...240
Troyamin Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Jeg fyllte opp det samme som jeg hadde før graviditetene. Dvs en relativ stor størrelse. Anbefaler deg å se på gamle bher hvor du hadde en størrelse du trivdes med.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Sikkert ikke et svar du vil ha, men jeg hadde silikon i 13 år, fikk fjernet dem i fjor. Fikk så mange plager av dem, som forsvant etter kort tid etter jeg fjernet. Har du lest om breast implant illness? Om ikke les om det før du tar operasjon, og sjekk hva det koster å få dem fjernet igjen om det skulle bli aktuelt. Noen klinikker har tilbydd gratis fjerning når du opererer deg, men sannheten er at de er utrolig kranglete når du kommer og vil bruke den garantien. Anonymkode: 57aa5...dfa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Troyamin skrev (14 minutter siden): Jeg fyllte opp det samme som jeg hadde før graviditetene. Dvs en relativ stor størrelse. Anbefaler deg å se på gamle bher hvor du hadde en størrelse du trivdes med. Takk for svar Problemet er at jeg alltid har gått til spesialbutikker, og derfor har hatt "65 J" osv. Hos plastikkurgen går det bare fra A - D. Men regner med jeg alltid har hatt D-cup ettersom de har vært store. Men på bilder ser jeg jo det er store forskjeller på bryster med D-cup også, så det er vanskelig å bli klok på dette 😄 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sikkert ikke et svar du vil ha, men jeg hadde silikon i 13 år, fikk fjernet dem i fjor. Fikk så mange plager av dem, som forsvant etter kort tid etter jeg fjernet. Har du lest om breast implant illness? Om ikke les om det før du tar operasjon, og sjekk hva det koster å få dem fjernet igjen om det skulle bli aktuelt. Noen klinikker har tilbydd gratis fjerning når du opererer deg, men sannheten er at de er utrolig kranglete når du kommer og vil bruke den garantien. Anonymkode: 57aa5...dfa Takk for svar, Jeg har lest om det, og tar sjansen. Jeg kan ikke vise meg i singlet en gang på grunn av rynkete bryst. Ikke badetøy, og ikke BH og i hvert fall ikke naken. Er singel, og kan aldri vise meg naken for en mann igjen om jeg ikke gjør dette. Jeg er i 30-årene og synes det er trist om jeg skal leve alene resten av livet på grunn av det. Det går så enormt ut over livskvaliteten min. Men takk for svar, trist å høre at du hadde det sånn ❤️ Anonymkode: 9f954...240
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for svar Problemet er at jeg alltid har gått til spesialbutikker, og derfor har hatt "65 J" osv. Hos plastikkurgen går det bare fra A - D. Men regner med jeg alltid har hatt D-cup ettersom de har vært store. Men på bilder ser jeg jo det er store forskjeller på bryster med D-cup også, så det er vanskelig å bli klok på dette 😄 Takk for svar, Jeg har lest om det, og tar sjansen. Jeg kan ikke vise meg i singlet en gang på grunn av rynkete bryst. Ikke badetøy, og ikke BH og i hvert fall ikke naken. Er singel, og kan aldri vise meg naken for en mann igjen om jeg ikke gjør dette. Jeg er i 30-årene og synes det er trist om jeg skal leve alene resten av livet på grunn av det. Det går så enormt ut over livskvaliteten min. Men takk for svar, trist å høre at du hadde det sånn ❤️ Anonymkode: 9f954...240 Så egenverdene din ligger i puppene? Det er alt du har å by på liksom? Triste greier. Anonymkode: e67b6...b28
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så egenverdene din ligger i puppene? Det er alt du har å by på liksom? Triste greier. Anonymkode: e67b6...b28 Nei, og det sa jeg heller ikke. Jeg har mye å by på, men det ødelegger så mye at jeg vil gjøre noe med det. Akkurat som da jeg gikk ned i vekt for å øke livskvaliteten min, så vil jeg gjøre dette. Anonymkode: 9f954...240 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har fått time til operasjon for brystløft og -forstørrelse. Har gått ned mye i vekt og fått barn, så de en gang store fine puppene mine er liksom bare skinn igjen, så nå vil jeg gjøre noe med det. Men jeg ble jo spurt om hvor store jeg ville de skulle være, hva slags cup osv. Jeg er 178 og 80 kilo, så jeg er jo ei høy dame. Har brede skuldre og hofter, og stor rumpe og store lår. Så jeg ser for meg at jeg må ha litt størrelse på dem. Dere som har operert - hvordan avgjorde dere størrelsen? Trodde kanskje kirurgen hadde noen tips, men det hadde hun altså ikke 😅 Anonymkode: 9f954...240 Du er overvektig, med mindre du har tenkt å være det hele livet er det jo dumt å velge størrelse utifra vekta di. Anonymkode: 6f116...e98
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er overvektig, med mindre du har tenkt å være det hele livet er det jo dumt å velge størrelse utifra vekta di. Anonymkode: 6f116...e98 Jeg er fornøyd med vekta mi som den er nå, etter å ha slitt med fedme hele livet. Anonymkode: 9f954...240 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar Problemet er at jeg alltid har gått til spesialbutikker, og derfor har hatt "65 J" osv. Hos plastikkurgen går det bare fra A - D. Men regner med jeg alltid har hatt D-cup ettersom de har vært store. Men på bilder ser jeg jo det er store forskjeller på bryster med D-cup også, så det er vanskelig å bli klok på dette 😄 Takk for svar, Jeg har lest om det, og tar sjansen. Jeg kan ikke vise meg i singlet en gang på grunn av rynkete bryst. Ikke badetøy, og ikke BH og i hvert fall ikke naken. Er singel, og kan aldri vise meg naken for en mann igjen om jeg ikke gjør dette. Jeg er i 30-årene og synes det er trist om jeg skal leve alene resten av livet på grunn av det. Det går så enormt ut over livskvaliteten min. Men takk for svar, trist å høre at du hadde det sånn ❤️ Anonymkode: 9f954...240 Jeg skjønner det, og jeg er ikke ute etter på starte en diskusjon om hva andre skal gjøre med kroppen sin. Jeg skulle bare ønske jeg viste om dette før jeg opererte, selv om jeg hadde nok tatt sjansen jeg og 🙈 men da hadde jeg kanskje forstått hva som var årsaken bak alle plagene jeg fikk tidligere. Uansett lykke til ❤️ Anonymkode: 57aa5...dfa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 Det er jo umulig å si uten å se deg eller vite hva du liker selvsagt, men jeg tenker kanskje en liten C? Jeg er sånn som vel egentlig er en C, men bruker ofte 85 B. Jeg synes de er helt middels i størrelse, menn synes gjerne de er store... Jeg synes de er fine, men kunne vært noe mindre for min del. Letter å kle seg jo flatere man er.. synes også jeg kan se litt stor ut i løse klær, fordi puppene er store. Eller at det ser litt voldsomt ut i noen bikinier eller når man har utringning. Jeg er også høy med former, noe slankere enn deg. Ville aldri hatt større enn det jeg har. Men så er det jo hva man er vant med også, pluss smak og behag. Anonymkode: c0e3d...c75
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 Når du er inne hos kirurgen får du prøve ulike størrelser i bh. Lykke til! Anonymkode: 95e18...4cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå