AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #1 Skrevet 25. april 2022 Når du har prøvd og prøvd, snakket med ulike folk som skal hjelpe, og vært optimistisk og ivrig.. til å komme dit hen at du ikke har lyst å snakke med noen, har mistet fullstendig troen på at noen kan hjelpe.. Jeg ser nå at hjelpeapparat ikke evner å hjelpe, ikke orker å sette seg inn i saken, og bare messer problemene over på hverandre, framfor å selv ta tak. Jeg sliter på skolen. BUP mener skolen bør ta tak, skolen mener BUP skal ta tak.. det er lettere å legge ansvaret over på andre. Har hatt det vanskelig i 6 mnd og sitter igjen med ingenting. Gir snart opp Anonymkode: 3c05b...7ca 2
smurfebuss Skrevet 25. april 2022 #3 Skrevet 25. april 2022 På hvilken måte er det du sliter på skolen? Hvis du er hos Bup regner jeg med du er under 18. Kan foreldrene dine hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Nå er ikke mitt innlegg veldig relevant, men jeg skjønner følelsen. Når jeg blir sendt til spesialist, lemper spesialisten ansvaret over på fastlege. Så drar jeg til fastlegen, som igjen lemper ansvaret over på spesialisten. Sånn går no dagan… Og jeg står alene igjen med smertene og lite fremtidshåp. Anonymkode: fc09f...2ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå